Турнір Чарівників. Урок - гра за творами про Толкіна і Роулінг

Про матеріал
Мета: розкрити зміст і головну думку творів; зацікавити учнів творчістю письменників; розвинути усне зв’язне мовлення учнів; виховувати любов до літератури та жагу пізнання. Обладнання: карти казкових країн, роздатковий матеріал, фломастери, папір, фарби. Тип уроку. Урок застосування набутих знань Вид уроку. Урок-турнір
Перегляд файлу

Тема. Турнір чарівників (за творчістю Ролінг і Толкіна)

Мета: розкрити зміст і головну думку творів;

зацікавити учнів творчістю письменників;

розвинути усне зв’язне мовлення учнів;

виховувати любов до літератури та жагу пізнання.

Обладнання: карти казкових країн, роздатковий матеріал, фломастери, папір, фарби.

Тип уроку. Урок застосування набутих знань

Вид уроку. Урок-турнір

Хід уроку

Клас поділяється на три групи. Кожна група має свого капітана-чарівника. Вони повинні якнайшвидше виконати  поставлені завдання. Група, яка виконає це найшвидше, отримає перемогу в турнірі чарівників.

 

Ведучий-чарівник.

Добрий день вам, люди,

В нашій світлій хаті.

Як гостей найкращих

Раді зустрічати.

 

Ведуча-чарівниця.

Всіх ми хочем привітати,

Всіх запрошуєм на свято.

Буде усмішок багато,

Тож сідайте всі, будь ласка.

 

Ведучий-чарівник.

За знання хороші,

Гості дорогенькі,

Щиро вас вітаєм

В нас на посиденьках.

 

 

Ведуча-чарівниця.

Покажіть майстерність,

Розум та кмітливість,

Любов до мистецтва,

У розмові – щирість.

 

Ведучий-чарівник.

Хлопці та дівчата!

Прошу позмагатись.

Гуртом веселіше

Грати та навчатись.

 

 

 

 

Виходять два учні в костюмах герольдів.

Герольд1.

Сьогодні ми зібралися, щоб провести Турнір Чарівників між цими юними леді та джентльменами. Наш турнір не звичайний, а літературний. Побачимо, хто з вас любить читати, добре знає персонажів літературних творів.

Герольд2.

Щоб стати справжнім чарівником, потрібно мати чари в серці і вірити в чудеса. Як говорив Дені Дідро: „Чудеса там, де в них вірять. І чим більше вірять, тим частіше вони відбуваються.”

Герольд1.

Отже, перше завдання:

Розшифрувати зображення на гербі і вказати, що це за герб.

2. Прочитать зашифрований в головоломці вислів.

                                           „Друж

                       це                                   гою-

                         ба                   свя                   то”, -

                                 з                            кни

 

3. Намалювати емблему або герб країни Фентезі.

 

4. Впізнай героя за інтер’єром.

Герої, зображені на малюнках, - з вивчених протягом року художніх творів. Назви їх, авторів та твори, в яких вони змальовані.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Відгадати, що у висловлюваннях є правдою, а що вигадкою.

  • Гаррі Потер народився в багатодітній сім’ї.
  • Фродо був ельфом.
  • Книг про Гаррі Потера буде написано сім.
  • Передісторія „Володаря перснів” описана в книзі „Сільмаріон”
  • Фродо з друзями хотіли подарувати Перстень Влади володарю Мордора.
  • Гаррі дуже любив своїх тітоньку з дядечком.
  • У Гаррі в школі було багато друзів і зовсім не було ворогів.

6. Написати продовження історії про Гаррі Потера. (свій варіант)

7. Відгадати загадки.

  • Хто застрелив скажену шубу, витяг себе за косу з болота, не злякався у шлунку великої риби, побував на Місяці?
  • В якій казковій країні світ створив і мудро ним керував Лев?
  • Хто був служителем і живим втіленням божества підземних сил Гробниць Антуана?
  • Як чарівник Земномор’я, будучи малюком, захистив своє селище від нападників?
  • Який неодмінний атрибут за Ле Гуїн повинен бути у справжнього мага?
  • Хто змагався з директором лялькового театру Карабасом Барабасом?
  • Хто мав такий сильний голос, що його чули пасажири реактивних літаків на висоті 1000м?
  • Як загинули батьки Гаррі Потера?
  • Яка магічна річ належала Тані Гротер?
  • Хто така Гробиня?
  • Як називалася школа чарівників, в якій навчалася Таня Гротер, і де вона знаходилась?
  • Які дві фортеці мались на увазі в другому романі Толкіна?

8. Підписати, де знаходиться Вежа чарівників у замку і відгадати пророцтво.

         

                                       РЕ

                                                                                              ШИЙ!

                                                                         ЖЕ -

 

                     ПЕ                       

 

           МО                                                     МУД

                                    РІ                                                                                        НАЙ        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагородження групи переможців.

 

 

Ведучий-чарівник.

Казка житиме вічно, допоки буде потрібна дітям! Казка житиме вічно, бо дитинство без неї – не дитинство!

 

Ведуча-чарівниця.

Ну що, сподобалось? Отож бо!

Затишно дітям в пазусі казок.

Отак би й слухав про царя Салтана,

Або про те, як весело козак

Обманював турецького султана.

Про карих коней з полуменем грив,

Про чаклуна, що все на світі може.

І хто б там що кому не говорив,

А згине зло, і правда переможе!

Той у Яги царівну одбере,

Той кам’янисте поле переоре,

Кощій Безсмертний непримітно вмре,

І всі безглуздя раптом переборе.

Лише борись, а щастя не втече,

Не схаменешся – півжиття позаду.

І день, і ніч, і тисяча ночей...

Спасибі вам за цю Шахерезаду.

doc
Додав(-ла)
Maslyuchenko Tamara
Додано
17 листопада
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку