Шістнадцяте квітня. Розвиток мовлення № 11-12. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему
Номер слайду 3
Мета уроку: перевірити вміння писати твори, добирати мовні засоби відповідно до задуму, комунікативного завдання та стилю мовлення; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення, творчі здібності; виховувати морально-етичні якості.
Номер слайду 4
Мораль — це система норм і принципів поведінки людей у ставленні один до одного та до суспільства. Етика — наука про мораль, її походження, розвиток і роль у суспільному та особистому житті людей; норми поведінки, сукупність моральних правил певної соціальної групи.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
ПАМ’ЯТКА «Як складати твори на морально-етичну тему в публіцистичному стилі»1. Продумати тему твору та його зміст.2. Опрацювати необхідну літературу.3. Визначити основну думку твору.4. Продумати послідовність твору-роздуму, дотримуючись його композиційних особливостей (вступ, основна частина,, висновок).5. Самостійно скласти план висловлення.6. Обрати стиль викладу.7. Під час написання твору необхідно дбати про розкриття його теми.8. Бути уважним до вживання мовних засобів у творі.9. Відтворити твір спочатку подумки, а потім — у писемній формі.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Перелік рекомендованих тем. Ми – це не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різнихЄ цінності, які за все дорожчі…До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле. Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш
Номер слайду 12
Вимоги до твору. Точність і повнота розкриття теми в логічній послідовності. Обґрунтованість усіх тверджень та положень. Узагальнення і використання у творі набутих знань. Стилістично правильне і грамотне вираження думок. Емоційність і конкретність викладу. Правильні висновки в кінці твору.
Номер слайду 13
Використовуючи матеріали до уроку, напишіть твір-роздум на одну із запропонованих тем. Ми – це не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різнихЄ цінності, які за все дорожчі…До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле. Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш