Творча лабораторія : «ЕТИКЕТ»

Про матеріал
• Формувати пізнавальні інтереси; допитливість; потреби в самоосвіті; життєві цінності; реалістичну концепцію та здатність до самокритичності і самовдосконалення; творче мислення; • Розвивати розумові, комунікативні, творчі, інтелектуальні здібності; взаємодопомогу; культурні потреби; емоційну сприятливість; довільну поведінку; базові якості особистості; творчий потенціал; емоційну чутливість до проявів прекрасного в навколишній дійсності; творчу уяву; навички праці в колективі; гармонійне співіснування в колективі;
Перегляд файлу

Творча лабораторія : «ЕТИКЕТ»

МЕТА:

  • Формувати пізнавальні інтереси; допитливість; потреби в самоосвіті; життєві цінності; реалістичну концепцію та здатність до самокритичності і самовдосконалення; творче мислення;
  • Розвивати розумові, комунікативні, творчі, інтелектуальні здібності; взаємодопомогу; культурні потреби; емоційну сприятливість; довільну поведінку; базові якості особистості; творчий потенціал; емоційну чутливість до проявів прекрасного в навколишній дійсності;  творчу уяву;  навички праці в колективі; гармонійне співіснування в колективі;
  • Виховувати відповідальність; колективізм; згуртованість; організованість; контактність; компетентність; інформованість; естетичне сприйняття; ввічливість та толерантність; готовність допомагати іншим; вміння працювати в колективі; пам*ять і творчу уяву; фантазію і творче мислення; увагу; естетичне сприйняття; спостережливість; естетичний смак; культуру поведінки;

ЗАДАЧІ

Навчаючі:

  • Закріплення отриманих теоретичних знань в процесі практичної діяльності;
  • Збагачення словникового запасу та світогляду;
  • Розвиток комунікативних навичок;
  • Уміння користуватися отриманими знаннями на практиці;

 

Розвиваючі:

  • Розвиток пам*яті; уваги; уміння висловлювати свої думки;
  • Розвиток творчого уявлення;
  • Розвиток сприйняття навколишньої краси;
  • Підвищення самооцінки;

 

Виховні:

  • Виховання творчих здібностей учнів;
  • Виховання навичок дії к групі;
  • Самореалізація особистості підлітка в колективі шляхом позакласної діяльності.

ОБЛАДНАННЯ:

     Столовий та чайний посуд, інструментарій кухонний, різноманітні предмети демонстративного характеру, квіти, оази для створення квіткових композицій, свічки, кондитерські вироби, іграшки.

ТЕХНІЧНІ  ЗАСОБИ:

     Інтерактивна дошка, ноутбук, флеш-картка.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Муха Наталя
Додано
19 березня 2019
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку