STEM через літеру «E»: елементи інженерної освіти в початковій школі Підготувалавчитель початкових класів. Арламівськоволянського ЗЗСО І-ІІ ст. Малець Андріана Ярославівна 2023
Номер слайду 2
Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює:природничі науки (Science)технології (Technology)технічну творчість (Engineering)математику (Mathematics)
Номер слайду 3
Більш поглибленні напрямки – STEАM, STРEM. STEАM (А- art/мистецтво) STРEM (P – robotics/робототехніка)Різні літери розуміють по різному: S - science, sports (наука, спорт)T - technology (технології)R - reading, writing, robotics, religion (читання, писання, роботехніка, релігія)E - engineering, economics (інженеринг, економіка)A - arts (мистецтво)M - mathematics, media (математика , медія)
Номер слайду 4
Актуальність STEM - освіти Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій . У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. STEM-професії майбутнього: Програмісти; ІТ - фахівці; інженери; професіонали в галузі високих технологій на стиску з природничими науками; фахівці біо- та нанотехнологій.
Номер слайду 5
Що розвиває STEM - навчання: Критичне мислення. Підприємництво. Навички створення інтерактивних моделей. Навички створення власних продуктів. Головна мета STEM - освіти:1. Посилення розвитку науково-технічного напряму в науково-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях.2. Створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді та професійної компетентності науково-педагогічних працівників.
Номер слайду 6
Інженерія – галузь людської інтелектуальної діяльності по застосуванню досягнень науки до вирішення конкретних проблем людства . Це реалізується через застосування наукових знань і практичного досвіду до створення корисних технічних об`єктів і процесів .Інженерія має сенс лише тоді, коли її результати мають практичну реалізацію. Вчені вивчають світ таким яким він є ; Інженери створюють світ, якого раніше не було. Теодор фон Карман
Номер слайду 7
STEM - Engineering (Інженерія) У чому практична користь від впровадження елементів інженерії у школі?Інженерія – це створення нових предметів у найрізноманітніших галузях: енергетика, біомедицина, аерокосмічна промисловість…Інженери – не тільки будівники! Вони залучені у всі процеси життєвого циклу технічних пристроїв: прикладні дослідження, планування, конструювання, випробування, управління якістю тощо. І це ще далеко не повний перелік!
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Ще один варіант дослідницького проєкту, в якому потрібно зробити суттєву ревізію комірчини чи антресолей. Там точно знайдеться старий поламаний годинник, непотрібний дверний замок чи ще якісь механізми, які невідомо як і чому не полетіли до смітника. Ці речі стануть тепер вашими піддослідними. Розберіть їх разом з дитиною — з’ясуйте, як працюють пружини в замку, яке коліщатко першим починає крутитись у годиннику. Спробуйте розібратись, з якої деталі і в який момент механізм починає працювати, чому він зараз у неробочому стані. Якщо зможете разом полагодити — це стане великим плюсом. Таємниці мотлоху
Номер слайду 10
Декілька STEM проєктів курсу ЯДС
Номер слайду 11
Наші STEM проєкти
Номер слайду 12
Альтернативне освітлення в умовах локдауну
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Нарешті до діла, або малі інженерні практики
Номер слайду 15
Соломинки. Шпажки. НожиціКартон або папір. Скотч Прості механізми . Телескопічний механізм
Номер слайду 16
Ми й далі віримо, що:інженерія – не в підручниках та формулах, а насамперед у цікавості, спостережливості, очах, які загоряються від шаленої для когось ідеї, вона на кінчиках пальців;якщо дитина хоче щось зробити, вона зможе;винахід підлітка, може, й не змінить світ, але точно змінить його життя. І цього більш ніж достатньо, щоби допомогти йому в роботі;Існує стара англійська приказка: «Я почув і забув, я побачив і запам'ятав, я зробив і зрозумів».