Творча математика як спосіб навчання мислення учнів початкових класів.

Про матеріал
Творча математика як спосіб навчання мислення учнів початкових класів. Завдання і методи роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творча математика як спосіб навчання мислення учнів початкових класів.

Номер слайду 2

Мета роботи. Метою роботи є обґрунтування шляхів і засобів розвитку творчого мислення учнів при навчанні математики.

Номер слайду 3

Об'єктом роботи. Об’єктом роботи є навчально-виховний процес на уроках математики.

Номер слайду 4

Предмет роботи. Предметом роботи - шляхи розвитку творчого мислення школярів на уроках математики.

Номер слайду 5

Гіпотеза. Гіпотеза: розвиток творчого мислення учнів на уроках математики забезпечується обґрунтованим поєднанням традиційних і активних методів навчання, ефективного підбору змісту навчального матеріалу, широкого використання проблемної ситуації з опорою на зону найближчого розвитку учнів, створення емоційно-доброзичливої пошукової атмосфери.

Номер слайду 6

Завданняпроаналізувати психолого-педагогічну літературу з теми дослідження;окреслити передумови розвитку творчого мислення школярів на уроках математики;визначити шляхи творчого розвитку учнів;розглянути методику формування творчого мислення. Отже, завдання сучасної національної школи — розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність.

Номер слайду 7

Проблема формування особистості в процесі розвитку творчих здібностей на уроках математики. Проблема формування творчої особистості, розвитку творчих здібностей, творчого мислення до навчання у педагогіці української школи пройшла довгий шлях і спирається на здобутки і психології педагогіки. Ця проблема цікавить багатьох психологів і педагогів.

Номер слайду 8

Творча особистість. Творча особистість - це такий тип особистості, для якої характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що проявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволяють їй досягти прогресивних, соціально і особисто значущих творчих результатів у одній або декіль­кох видах діяльності.

Номер слайду 9

Математичні здібностіздатність до формалізації математичного матеріалу, відокремлення форми від змісту, абстрагування від реальних ситуацій і їх кількісних відношень та просторових форм; оперування структурами відношень і зв'язків;здатність до узагальнення матеріалу;здатність до оперування числовою і знаковою символікою;здатність до логічних міркувань, пов'язаних з потребою доводити, робити висновки; здатність до скорочення процесу міркувань;здатність до переходу від прямого до оберненого ходу думки;гнучкість мислення незалежно від впливу шаблонів.

Номер слайду 10

Сто порад учителевіВ. Сухомлинський писав: "Немає абстрактного учня ... Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягають у тому, щоб, розкривши сили і мо­жливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці. А це означає, що в навчанні має бути індивідуалізація — і в змісті розумової праці (в характері завдань), і в часі".

Номер слайду 11

Математична задача. Математична задача як один із видів і проявів творчої діяльності школярів.

Номер слайду 12

Типи задач Задачі, які розв'язую для кращого засвоєння теорії;  Тренувальні вправи, мета яких - виробити навички;  Задачі, за допомогою яких розви­ваю математичні здібності учнів.

Номер слайду 13

Розв'язування задач поділяють на такі етапи 1-й етап - аналіз задачі;2-й етап - схематичний запис задачі;3-й етап - пошук способу розв'язу­вання задачі;4-й етап - виконання розв'язування задачі;5-й етап-перевірка розв'язку задачі;6-й етап - дослідження задачі;7-й етап - формулювання відповіді задачі;8-й етап - аналіз розв'язування за­дачі.

Номер слайду 14

Методика формування творчої особистості учнів на уроках математики. Відомо, що будь-який урок — це складне педагогічне явище, ви­твір вчителя, на якому учні де­монструють свої знання, уміння та навички.

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку