Творча зустріч "Юннат - це цікаво, перспективно і корисно"

Про матеріал
Людина – частина природи. ЇЇ існування можливе за умови встановлення гармонійних стосунків з довкіллям і дбайливого ставлення до нього. На усвідомлення цієї тези спрямований шкільний курс «Природознавства» та «Біологія», в основі яких лежить наука про природу. Зміст шкільного предмета «Біологія» передбачає розвиток у здобувачів освіти, як жителів планети Земля, почуття причетності та відповідальності за збереження природи, сприйняття її як ідеалу, гармонії й досконалості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Людина – частина природи. ЇЇ існування можливе за умови встановлення гармонійних стосунків з довкіллям і дбайливого ставлення до нього. На усвідомлення цієї тези спрямований шкільний курс «Природознавства» та «Біологія», в основі яких лежить наука про природу. Зміст шкільного предмета «Біологія» передбачає розвиток у здобувачів освіти, як жителів планети Земля, почуття причетності та відповідальності за збереження природи, сприйняття її як ідеалу, гармонії й досконалості.

Номер слайду 3

У формуванні екологічних знань, свідомості, важливе місце займає суспільно-корисна праця. Під час виконання завдань шкільного предмета варто звернути увагу на різні форми навчально-дослідницької діяльності, яка здійснюється в умовах колективної співпраці Дослідницько-практична робота учнів по лісництву і лісорозведенню сприяє міцному засвоєнню теоретичних знань з біології. Займаючись відновленням лісів, спостерігаючи за життям дерев і чагарників, школярі краще пізнають роль кожного організму в рослинному співтоваристві.

Номер слайду 4

Кожного року, як додаток до уроків чи гурткових занять рекомендується проводити різноманітні екскурсії, позакласні чи позашкільні заходи , творчі роботи в лісі, на свіжому повітрі, а також працюванти онлайн на різних освітніх платформах, де відбувається поглиблення знань з природознавчих наук, збагачується кругозір дитини та підготовка майбутніх захисників законів природи. Постійна увага у змісті шкільного предмета «Біологія» до людини передбачає: - розвиток екологічного мислення - екологічної культури - залучення молоді до практичної природоохоронної роботи.

Номер слайду 5

В процесі факультативних чи гурткових занять з учнями варто б проводити лісотехнічне навчання, вести практичні роботи на на закріплених ділянках лісу чи тимчасових розсадниках і періодично підводити підсумки господарської діяльності. З власного досвіду знаю, що юні лісівниики можуть виконувати різні види робіт: посадка і посів саджанців, збір шишок, вирощування садівного матеріалу, озеленення населеного пункту, охорона птахів, мурашників, рідкісних дерев, трав’янистих рослин, фенологічні спостереження і досліди. Сучасна виховна система ціннісного ставлення до природи якраз і включає проведення всіх цих вище згаданих заходів, акцій, конкурсів. Тому ми наполегливо рекомендуємо долучатися до всіх заходів, трудових акцій, конкурсів, змагань, які пропонує ОЕНЦУМ.

Номер слайду 6

Стартувала акція Держлісагенства «Створюємо ліси разом» у рамках Президента України «Зелена країна». Вихованці гуртка разом з працівниками ДП «Солотвинський лісгосп» та лісовою охороною Манявського лісництва активно включились у роботу згідно із запланованими заходами. Посадили лісові культури в Манявському лісництві , площа 1га. Садили ялицю білу, ялину європейську. Висадили понад 3 тис/шт саджанців.

Номер слайду 7

Зустріч з провідними спеціалістами по лісових культурах Солотвинського ДЛГ. У рекреаційному пункті «Сигла» вихованці гуртка зустрілися з пр. спец. О.Боднар, інженером та інш працівниками і пройшли квест «Ліс – наше життя» присвячений Дню працівника лісу, де продемонстрували свої знання лісових порід, гілочок хвойних і листяних дерев, а також виклали картину на піску з лісової підстилки.

Номер слайду 8

У рамках акції «Ліси для нащадків» , вихованцями гуртка власноруч було висаджено ялину білу у Манявському лісництві, у кількості 48 шт/саджанців для відновлення лісів нашої місцевості.

Номер слайду 9

з вихованцями гуртка провели навчально-розвивальну екскурсію в мальовничому карпатському міжгір’ї з оздоровлюючим мікрокліматом, первісною дикою природою у найдавніших Карпатах за селом, Манявському монастирі, який заслужив у народі назву український Афон, природно-заповідному об’єкті «Скит Манявський»

Номер слайду 10

Заняття на свіжому повітрі "Хвойні породи ». Правила поведінки в лісі. Вивчення морфології хвойних порід" Провели заняття з метою розширення і поглиблення знань у галузі природничих наук, що дають практичні уміння та навички ведення роботи у лісовому господарстві.

Номер слайду 11

З метою збереження ранньоквітучих рослин вихованці гуртка провели просвітницько-агітаційний фотофлешмоб «Залишіть первоцвіти Весні», адже це перша посмішка весни, прикраса лісів, городів, галявин, лук.

Номер слайду 12

З метою формування в учнівської молоді суспільних мотивів трудової діяльності, поваги до праці дорослих та дбайливого ставлення до навколишнього середовища, вихованці гуртка «Учнівське лісівництво» долучилися до Всеукраїнської щорічної екологічної акції «За чисте довкілля» прибиравши біля своїх домівок, на цвинтарі, біля пам’ятників, на річці Манявка.

Номер слайду 13

Гуртківці проводять фенологічні спостереження. Це дає можливість глибше, всебічно, системно вивчати сезонні зміни в природі, бачити взаємозв'язок явищ природи, милуватися природою, спостерігати її красу та велич, відпочивати, розуміти важливість природного середовища для людини.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

До Міжнародного тижня клімату на замовлення Центру екологічних ініціатив «Екодія» на базі Манявського ліцею провели екологічний урок «Зелена» енергія. Матеріали розроблені ГО «Колегія екологічної освіти» «Світ освіт».

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Екологія, 10 клас, Матеріали до уроків
Інкл
До підручника
Екологія (профільний рівень) 10 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
3 листопада 2022
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку