Творчі завдання для 5 класу

Про матеріал
Використання творчих вправ якнайкраще розвиває у дітей творче мислення, інтерес до навчання, до творчої діяльності.
Перегляд файлу

Творчі завдання для 5 класу

 

  1. Запишіть найменше натуральне число, сума цифр якого дорівнює 100.
  2. Обчисліть 1*85+2*85+3*85+4*85+………..+85*85
  3. Скількома нулями закінчується добуток усіх натуральних чисел, менших за 41?
  4. Розв’яжіть рівняння:
  1. 3+3(3+3(3+3(3+7(5+3Х))))=3333;
  2. (10(2+10(2+10(2+10(2+10(2+10Х)))))=2222220.
  1. Скільки коренів має рівняння Х+3Х+7 = 4Х+7.

 

  1. У першому ящику на 5 кг бананів менше, ніж у другому і третьому разом, а в третьому – на 3 кг менше, ніж у першому. Скільки кілограмів бананів у другому ящику?
  2. У першому ящику в 3 рази більше груш, ніж у другому, а в третьому – стільки груш, скільки у першому і другому ящиках разом, а в другому – на 60 груш менше, ніж у першому і третьому ящиках разом. Скільки груш у кожному ящиках?
  3. Перше число у 6 разів більше за друге, третє – на 35 менше від суми першого і четвертого чисел, а четверте число дорівнює сумі першого і другого чисел. Відомо, що друге і третє числа є послідовними натуральними числами (друге число менше за третє). Знайдіть ці числа.
  4. При яких натуральних значеннях х дріб   буде правильним?
  5. При якому натуральному значенні х обидва дроби і
  6. Під час сушіння гриби втрачають  своєї ваги. Скільки свіжих грибів треба взяти, щоб отримати 8 кг сушених?
  7. У скриньці лежать білі, червоні, сині та зелені кульки. Білих кульок у скриньці 18, кількість червоних становить    від кількості білих і    від кількості усіх кульок. Зелених кульок у 6 разів більше, ніж синіх. Скільки зелених кульок у скриньці?
  8. Обчисліть:

 

1+ + ……. + + + 1 + ….. + 1

 

  1. Запишіть усі десяткові дроби, у яких ціла частина дорівнює 5, а дробова містить 3 десяткових знаки, записаних цифрами 6 і 7. Розташуйте ці дроби в порядку спадання.
  2. Поставте замість зірочок цифри так, щоб утворилася правильна рівність:

*,8*4 + 14,72* = *0,*84.

     16. При якому значенні а корінь рівняння 4,2 - ( х + а ) = 0,49 + х дорівнює 0,98?

     17. 0,16 використаних грошей на 68 грн менше тих, що залишилися. Скільки було    всього грошей ?

 

     18. Доведіть, що значення виразу

       0,5²·(2,5·1,035·4 + 3,3·0,5)·( 9,6 – 0,7·8) ділиться на 4.

     19. Обчисліть:

        3,2·0,001 + 3,2·0,003 + 3,2·0,005 + ……… + 3,2·0,099.

     20. Два теплоходи, рухаючись річкою назустріч один одному, зустрілися через 4 години. Швидкість течії річки дорівнює 1,5 км/год. Через скільки годин зустрілися б  ці теплоходи, якби швидкість річки була в 2,2 рази більшою?

     21. Якщо в задуманому числі перенести кому на один знак праворуч і знайти суму поданого й утвореного чисел, то вийде 40, 92. Яке число задумали?

     22. Сума двох чисел дорівнює 13,837. Якщо в меншому із цих чисел перенести кому праворуч на дві цифри, то дістанемо більше число. Знайдіть ці числа.

     23. Потяг долає відстань між двома станціями зі швидкістю 60 км/год. Якби він їхав зі швидкістю на 2 км/год меншою, то прибув би на станцію на 3 хв пізніше. Яка відстань між станціями?

     24. Михайло прочитав спочатку 0,25 всієї книги, потім 0,4 залишку, після чого він  переконався, що прочитав на 25 сторінок більше, ніж йому залишилося читати. Скільки сторінок було в книжці?

     25. У шухляді знаходяться 14 червоних, 11 білих та 7 зелених кульок. Яку найменшу кількість кульок ( із зав’язаними очима ) необхідно вилучити із шухляди, щоб серед них гарантовано виявилося 10 кульок однакового кольору? Відповідь обгрунтуйте.

     26. Від мотузки завдовжки 100 м відрізали послідовно 10 % і 20 % її довжини, а потім  50% того, що залишилося. Якою стала довжина мотузки?

     27. Порівняйте числа х і у, якщо 12 становить 3% від х, а 15 становить 5 % від у.

     28. У двох кошиках було по 24 кг слив. Спочатку з першого кошика взяли 50 % слив і поклали їх до другого кошика, потім із другого кошика взяли 50 % слив і поклали їх до першого кошика. У якому кошику стало більше слив і на скільки?

     29. Розгадати ребус                                                                      

                                                                                                                    

                          В Р У Н

                 +                                                                             

                          В Р У Н

                       Л У В Е Р

     30. Робітнику було доручено виготувати24 деталі за 8 годин, але робітник, економлячи  час, встигав виготовляти 1 деталь за 15 хвилин. Скільки деталей понад завдання зробить робітник за рахунок часу, що він заощадив?

   31. У п’яти малих і двох великих коробках 48 олівців, а трьох малих і двох великих – 36 великих. Скільки олівців у малій коробці і скільки олівців у великій коробці?

32.Маса 9 кульок така сама, як маса 2 кубиків і 2 шайб. Шайба у два рази легша, ніж кубик. Скільки кульок треба взяти, щоб їх маса дорівнювала масі одного кубика?

 

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
1564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку