Творчі завдання до тексту Дмитра Кузьменко "Чим корова не собака" хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах ) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

          Чим корова не собака

 

1. Встав пропущені букви.

П...р...став,    ...п...ршу,    фу...бол,    х...м...рна,    ...п...р...чає.....я,    з...ясувалося,    д...р...ктор,    поколі......я,    зак...піла,    тр...мати,    п...р...міг,    в...в...ли,    гр...м...ть,    запл...скали,   вч...т...л...ка,   ро...гл...діла,    П...трівна,    в...кл...кала,    поч...рвоніла,    газ...т,    м...нула,    зав...сніє,    пр...л...тять,    с...л...н...а.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

справи

 

 

 

вільний

 

 

 

завесніє

 

 

засмутився

 

4. Правдива і хибна інформація.                                         Хвилинка творчості та відпочинку.                                                                          

( зелений колір – так, таке речення є у тексті             Розфарбуй корівку та придумай їй

   червоний колір – ні, такого речення немає у тексті )     кличку ____________________

      І майструвати з татом шпаківні.

      Приїхав у школу директор молочної фабрики.

      Таку корову велику намалював.

      Майже рік мучився з тим малюванням.

      Собаки ж мені гарні вдавалися.

 

5. Утвори різні форми слів.

 

Н.в.

Є    хто ?

 

Р.в.

Бачу    кого ?

 

Д.в.

Радію    кому ?

 

З.в.

Знайшов    кого ?

 

О.в.

Захоплююся    ким ?

 

М.в.

Сиджу    на кому ?

 

К.в.

Гукаю

Олено Петрівно

 

6. Знайди та запиши речення, які відповідають даному малюнку.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Продовж речення.  Поруч запиши ці слова за зразком «багато – один»

Директори закотили рукави  _______________________.      __________________________

Завучі закотили рукави ___________________________ .      __________________________

Учителі закотили рукави __________________________ .      __________________________

Запиши ці слова (сорочок, піджаків, светрів ) в алфавітному поряду.

_____________________________________________________________________________

 

8. Віднови речення.

__________________________ , спершу мені довелося ним стати.

Всю школу   ______________________________   вивели.

Тільки __________________ якесь на носі  – вона _______________________ до мене.

Тепер же в мене й часу ___________________ вільного _______________________ , щоб із татом _____________________ їздити.

 

9. Досліди у якому роді вжите словосполучення. Поєднай чарівною ниточкою.

Відомий художник

Молочні породи

Химерна тема

Головний спонсор

Юне покоління

Шкільна їдальня

Молочна фабрика

Молочний директор

Якесь свято

Класнючі собаки

 

10. Познач у кожному слові префікс.

Спершу,   подумали,    закипіла,    закотили,    намалював,    прилаштував,    дописав,    віддав,    приїхав,    вивели,    заплескали,    розгледіла,    пообіцяла,    дотримала,    викликала,    почервоніла,    прилетять.

 

11. Рефлексія. Самооцінювання.

 

                    

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 липня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку