Творчі завдання до тексту Ірен Роздобудько "Підкидьок" хрестоматія 3,4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах ) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

                   Підкидьок

1.Встав пропущені букви.

Підк...д...ка,    кат...гор...чно,   брат...ка,    пр...н...су,    н...мовля,    д...тячої,    рум...яним,    купат...м...мо,    вар...т...м...мо,    н...ж...в...ми,    в...л...к...м,    п...л...но,    щ...б...тало,    л...две,    дв...рі,    шв...дше,    в...т...раючи,    в...мов...ти,   зар...віла,    ...м...кати,    зв...рнулася,    д...т...ною,    м...т...ю,    м...туш...лася,    п...р...прошувала,    пр...т...скала,    ...ходи.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Знайди в тексті та запиши синоніми до слів:

Знайда – ________________________________

Гратися  – _______________________________

Швидко – _______________________________

Заплакати – _____________________________

Грізно – _________________________________

Вибачатися - _____________________________

 

4. Віднови послідовність дій персонажів.

____  На алеї метушилася жінка.

____  Дівчинка голосно заревіла.

____  Мама категорично відмовлялася подарувати братика.

____  Додому ми поверталися мовчки.

____  На лаві самотньо сиділа маленька дівчинка.

____  Мама повільно опустилася на стілець, тримаючись за серце.

____  Дівча всміхалось та щебетало щось.

____  Мама із дитиною миттю вибігла з хати.

 

5. Прочитай початок речення та напиши власне завершення.

Якщо я побачу на сходах у під’їзді кошеня, то  я ____________________________________

_____________________________________________________________________________.

Якщо я побачу в шкільній їдальні на підлозі гаманець, то я   _________________________

_____________________________________________________________________________.

Якщо я побачу в парку на порожній лаві немовля,  то я ______________________________

_____________________________________________________________________________.

 

6. Запиши лексичне значення слова підкидьок. ( Скористайся мережею Інтернет )

Підкидьок   _________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

7. Досліди текст.  Знайди та випиши слова, у яких заховалася частинка слова «мов».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Як ти розумієш слова мами дівчинки:

«…малюки – не гриби і не ростуть на кожному кроці»?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Яким одним словом ти можеш пояснити  значення фразеологізму «на кожному кроці»?

На кожному кроці  - ____________________________________________________________

 

9. Зроби зв'язок слів у реченні. Підкресли головні слова.

На лаві самотньо сиділа маленька дівчинка з великим рожевим бантом на голові.

________________________ ( що робила ? ) ____________________________

________________________ ( яка ? ) ___________________________________

________________________ ( з чим ? ) _________________________________

________________________ ( яким ? ) ____________________________________________

________________________ ( де ? ) ____________________________________________

________________________ ( як ? ) ____________________________________________

 

10. Знайди та запиши речення, у якому заховалися слова із картинки.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Утвори різні форми слів.

 

Назва відмінка

Опорне слово

 

Називний

є

найбільша мрія

Родовий

немає

 

Давальний

радий

 

Знахідний

бачу

 

Орудний

задоволений

 

Місцевий

міститься на

 

Кличний

 

 

 

12. Віднови речення.

Я _____________________ дісталася нашого ____________________________ поверху і

_______________________     __________________________ ногою.

Тут дівчинка ________________________   _____________________________ й почала

___________________________ мене за коси.

 

13. Перейди за посиланням та виконай тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/start/412329

 

14. Рефлексія . Оціни свою роботу на уроці.  

                             

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 липня 2023
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку