Мсьє Жак та квітнева риба
1. Покажи свій настрій на початку уроку.
2. Передбачення змісту твору. Поміркуй та пофантазуй !
3.Встав пропущені букви.
Зав...н...ли, ро...б...ті, ш...бки, ч...р...в...ки, мат...мат...ки, ...кр...вд...ти, зал...ш...т...ся, ч...мною, пр...гаду...т...ся, п...р...дмісті, б...р...зня, пр...кр...й, зв...чку, к...пкувати, д...ктант, ро...повідав, бав...т...ся, мал...ча, трад...ція, квітн...в...х, в...різан...х, щ...р...ми, поч...п...ти, с...мпатія, пр...х...льності, М...рослав, л...ше, в...ріш...ли, зап...р...чував, в...гадували, ...поглядаючи, в...с...лу, дот...пів, б...шк...тів, уч...т...лям, дражн...лки, ...кінч...вся, пов...рнув, в...слухав, портф...л...ч...ка, заход...л...ся, кр...кнула, пр...гадали, ...лухати, в...бач...н...я, п...р...с...лан...я, вк...нули, в...л...т...нс...кого, ...кр...н...ку, л...гко, п...р...стали.
4. Склади три питання до тексту.
1. Чому ______________________________________________________________________ ?
2. Звідки ____________________________________________________________________ ?
3. Скільки ___________________________________________________________________ ?
5. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.
Запиши розкриваючи дужки.
(В) продовж, (в)передмісті, (за)буваю, (за)спізнення, (від)літав, (від)так, (від)класу, (на)спину, (на)прикінці, (в)сміхався, (в)зошит, (в)ласноруч, (за)здалегідь, (за)друга, (з)ворушені, (з)учителів, (до)завтра, (до)поки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поміркуй, яке речення із тексту, відповідає даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Віднови послідовність подій.
____ У мсьє Анатоля ми взяли адресу школи у Франції, де працював мсьє Жак.
____ Мсьє Жакові ми сказали, що не маємо охоти до французької мови.
____ І нехай опосередковано, але мсьє Жак навчив цього і нас.
____ Мсьє Жак приїхав зі школи в паризькому передмісті.
____ Цілий урок мсьє Жак розповідав нам французькі дражнилки та різні смішні віршики й скоромовки.
____ Але мсьє Жак уже був у Парижі.
____ Наприкінці березня мсьє Жак розповів нам про одну цікаву французьку традицію.
____ Мсьє Жак прилаштував крихітних паперових риб до спинок стільців.
8. Якими словами можна охарактеризувати мсьє Жака?
(Обери кілька правильних відповідей, зафарбуй прямокутники)
уважний |
вимогливий |
усміхнений |
прикрий |
щирий
|
загадковий |
старий |
турботливий |
вайлуватий |
поганий
|
суворий |
вихований |
нудний |
байдужий |
спокійний
|
лагідний |
злий |
добрий |
поблажливий |
чемний
|
9. Від поданих прикметників утвори прислівники.
прикметник |
прислівник |
прикметник |
прислівник |
кепська |
|
уважною |
|
випадковий |
|
чемною |
|
поганий |
|
прикрий |
|
лагідний |
|
мляві |
|
охочий |
|
щирий |
|
непомітна |
|
красиве |
|
смішні |
|
легке |
|
10. Заповни таблицю відповідними формами слова.
|
Минулий час |
Теперішній час |
Майбутній час |
образити |
|
|
|
відкладати |
|
|
|
збирати |
|
|
|
слухає |
|
|
|
11. Розбери прикметники за будовою.
Уважна, кепський, розумна, розбиті, дірявий, кольорові.
12. Усне висловлення. Обговори у команді.
Чи справдилися твої передбачення.
13. Покажи свій настрій на кінець уроку.