Творчі завдання до тексту Лариси Ніцой "Страшне страховисько" ( частина1) хрестоматія 1 - 2 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури (хрестоматія в 1, 2 класах)  Лексико – орфографічні вправи  Творчі завдання  Мовні ігри  Розвиток мовлення  Словникові слова
Перегляд файлу

               Страшне страховисько

                                            Частина перша

1.Встав пропущені букви

Пого...ого,    літн...ого,   оз...ра,   страшен...о,   засміч...не,    шв...д...н...ко,   попр...б...рали,    ро...важат...ся,    в...л...ч...зне,    в...гляд,    пов...рнул...ся,    в...к...нув,    пля...ки,    с...лами,    ш...р...лася,    зав...лося,    д...вне,    т...л...нов...нах,    газ...тах,    с...нсація,    н...бач...не,    ...казати,    вп...вн...ні,    с...рдився,    с...діли,    вул...ці,    ч...ст...м,    попр...б...рати,    под...в...лася,    к...пкувати,    сміт...я,    в...зб...рати,    п...р...стане,    в...л...ч...зна,    с...діти,    похн...п...л...ся,    пр...думати,    замисл...лася,    т...л...фонувати.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. __________________________________________________________________________ ?

2. __________________________________________________________________________ ?

3. __________________________________________________________________________ ?

 

3. Розташуй імена дітей за алфавітом.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Досліди у якому роді вжите словосполучення. Поєднай чарівною ниточкою.

( зелений контейнер – жіночий рід, синій контейнер – чоловічий рід, жовтий контейнер – середній рід )

 

   літній день                                                                                        лісове озеро

   жахливий стогін                                                                              страшне страховисько

   жахливий вигляд                                                                            порожня пляшка

   дивне чудовисько                                                                          небачене чудовисько

   чистий ліс                                                                                         таємне місце

   лісове сміття                                                                                    величезна купа

   вантажна машина                                                                          красива Лісовуня

 

 

5. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

 

страшне

 

 

 

плакати

сміття

 

 

 

6. Зроби зв'язок слів у реченні. Підкресли головні слова.

Влітку світловолосий Ярик з друзями поїхав до лісового озера.

_________________________ ( що зробив ? ) _________________________

_________________________ ( який ? ) ______________________________

_________________________ ( коли ? ) ______________________________

_________________________ ( з ким ? ) ______________________________

_________________________ ( куди ? ) ______________________________

_________________________ ( якого ? ) _____________________________

 

7. Роз'єднай рискою ( І ) слова.

 

Друзісиділинасвоїйвулиці.Буловнихтакемісце,девонизавждизбиралися.

 

8. Досліди текст. Запиши слова у яких :

 

1 склад

 

2 склади

 

3 склади

 

4 склади

 

 

9. Відшукай у тексті три помилки і зроби відповідні виправлення.

Навколишніми селами і містечками ширилася чутка : у лісі завилося дивне чудовисько – страшне страховисько ! Про це росповіли в теленовинах і написали в газетах : «Сенсація! Сенсація! Не бачене чудовисько нападає та їсть людей!»

 

10. Заміни слова за принципом : багато – один.

Друзі - ____________________         Мішки - ________________________

Діти - _____________________         Хлопці - ________________________

Пляшки - __________________         Руки - __________________________

Казки - ____________________         Машини - ______________________

 

11. Утвори різні форми слів

Н.в. дивне чудовисько

Р.в. ( бачу кого ? ) ____________________________________________________________

Д.в. ( радію кому ? ) __________________________________________________________

З.в. ( знайшов кого ? ) _________________________________________________________

О.в. ( захоплююся ким ? ) ______________________________________________________

М. в. ( сиджу на кому ? ) _______________________________________________________

К.в. ( гукаю ) _________________________________________________________________

 

12. Які емоції в тебе були під час виконання кожного із завдань ? Познач позначкою у відповідній клітинці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2023
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку