Півтора бажання
1.Встав пропущені букви.
Рум...яна, б...ручка, н...діл...н...ку, прот...рає, пр...хоп...вши, ч...ст...н...кою, зав...яж...т...ся, ч...пурн...н...ко, п...р...м...ті, м...дян...ки, пр...множує, остан...і, ж...брачка, нап...ктися, пр...л...пла, груш...чками, відч...п...ться, в...д...ться, шв...д...н...ко, в...гукнула, кош...лі, д...ш...вше, пл...чі, пр...думала, н...шком, хв...л...ни, кап...люшок, п...люці, пов...рталася.
2. Склади три питання до тексту.
1. _________________________________________________________________________ ?
2. _________________________________________________________________________ ?
3. _________________________________________________________________________ ?
3. Знайди та запиши опис тітки Секлети.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
тітка Секлета |
упертий чоловік |
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
|
К.в. |
Гукаю |
|
|
5. Знайди речення, у яких заховалися числівники – 1, 2, 3, 4, 7 - запиши ці речення.
( 1 ) _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
( 2 ) _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
( 3 ) _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
( 4 ) _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
( 7 ) ________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
6. Досліди текст. Знайди та випиши усі слова в яких є апостроф.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Поміркуй, на твою думку, яка тітка Секлета ? ( зафарбуй прямокутники )
гостроязика
|
жадібна |
наполеглива |
охайна |
працьовита
|
ощадлива |
чудернацька |
швидка |
віруюча
|
винахідлива |
скупа |
чепурненька |
8. Спробуй пояснити значення виділених слів вжитих у реченнях.
Промовила це чарівниця – і, як воно в таких випадках ведеться , мов крізь землю провалилася.
_____________________________________________________________________________
Довго Секлета не могла вийти з дива.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цілий тиждень ощадлива жінка ламала собі голову, так нічого й не придумавши.
_____________________________________________________________________________
Якийсь чоловік уперся, що візьме, тільки хай вона спустить копійку.
_____________________________________________________________________________
9. Скористайся мережею Інтернет та поясни значення слів :
Торба – це ___________________________________________________________________
Графиня – це _________________________________________________________________
10. Познач у кожному слові закінчення та основу.
Тітку, ярмарок , хустку, медяники, старців, голодній, грошей, панська.
Самооцінювання |
|
|
|
|
|
Встав пропущені букви |
|
|
|
|
|
Склади три питання до тексту |
|
|
|
|
|
Знайди та запиши опис тітки Секлети |
|
|
|
|
|
Утвори різні форми слів |
|
|
|
|
|
Знайди речення, у яких заховалися числівники |
|
|
|
|
|
Знайди та випиши слова з апострофом |
|
|
|
|
|
Поміркуй, яка тітка Секлета |
|
|
|
|
|
Пояснити значення виділених слів вжитих у реченнях |
|
|
|
|
|
Користуватися мережею Інтернет |
|
|
|
|
|
Познач у кожному слові закінчення та основу |
|
|
|
|
|