Про двох бездомних джинів та один нічийний глек
1.Встав пропущені букви.
Ом...л...ко, ро...повідати, ка...ки, К...л...ни, п...р...лякано, з...яв..л...ся, д...вакуваті, т...сячами, гл...няні, ж...тло, вч...п...вш...сь, вул...чний, по...астило, пр...красн...й, зат...шна, ос...ля, пох...лому, в...знач...мо, в...л...кого, в...см...кнув, прош...потів, н...ч...сно, р...п...тував, в...кладав, ...х...трував, боро....ба, ро...маш...сті, поз...л...ніла, ч...рвоніти, п...р...магати.
2. Склади тести до тексту.
1. __________________________________________________________________________ ?
А. _________________________________________________________________________
Б. __________________________________________________________________________
В. __________________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________________ ?
А. _______________________________________________________________________
Б. _________________________________________________________________________
В. _________________________________________________________________________
3. ___________________________________________________________________________ ?
А. _________________________________________________________________________
Б. _________________________________________________________________________
В. __________________________________________________________________________
3. Склади речення зі слів кожного рядка.
Добрий, два, собі, та, жили, джини злий.
______________________________________________________________________________
Буде, оселя, мене, затишна, у, тепер.
______________________________________________________________________________
Іншого, ще, ти, глека, собі, знайдеш.
______________________________________________________________________________
Джин, слона, підійшов, молодший, до.
______________________________________________________________________________
4. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
зло |
|
|
|
|
ховатися |
|
порожній |
|
5. Поміркуй та запиши яка частина тексту відповідає даному малюнку.
|
|
|
|
6. Віднови частину тексту.
Жили собі два джини - __________________ та злий. Злому було _______________________
_______________________________________________________ років, а доброму лише
______________________________________________________ . Обидва джини не мали
___________________ житла й мусили ________________ де _________________________ :
то у порожній _______________________ з – під молока, а то й ________________________
просто неба, ____________________________ за ____________________________________
ліхтар догори _________________________, як кажани. Та ____________________________
дня джинам _____________________________ : вони ________________________________
на _______________________________ , на ________________ просторий, старий – престарий ________________ із _____________________ ручками з боків.
7. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
дракон Омелько |
дружина Килина |
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
|
К.в. |
Гукаю |
|
|
8. Віднови послідовність.
____ Виграє той, хто розумніший. ____ Згодом в Омелька з'явилися слухачі.
____ І взагалі, завжди мусить перемагати добро. ____ Друзі любили слухати казки дракона.
Мої особисті досягнення самооцінювання |
Маю значні успіхи |
Демонструю помітний прогрес |
Досягаю результату з допомогою однокласників або вчителя |
Потребую допомоги |
Встав пропущені букви |
|
|
|
|
Склади тести до тексту |
|
|
|
|
Склади речення зі слів кожного рядка |
|
|
|
|
Утвори споріднені слова, познач корінь |
|
|
|
|
Поміркуй яка частина тексту відповідає даному малюнку |
|
|
|
|
Віднови частину тексту |
|
|
|
|
Утвори різні форми слів |
|
|
|
|
Віднови послідовність |
|
|
|
|