Потяги
1. Передбачення змісту твору. Поміркуй та пофантазуй !
2. Встав пропущені букви.
Матві...м, поч...на...т...ся, в...ход...ть, с...пл...т...ся, в...кочуют...ся, п...нал, м...мохі...ь, ро...чавл...н...й, д...р...в...яна, об...р...жно, нар...шті, в...ход...мо, пов...рта...мо, ч...ка....мо, з...л...не, п...р...ход...мо, ...б...рає, к...ш...нь, поч...нається, м...тушат...ся, п...рі...ками, т...рмо...а, пр...бувають, ро...т...нають, заб...рав, в...р...ваєт...ся, вп...р...д, с...р...д...ні, зв...чне, л...т...ть, щ...б...н...м, сміт...ям, ро...тягую, шв...дк...й, д...ктор, пр...мруж...вш...сь, гор...зонт, м...тал...вому, бл...скавка, ш...поче, п...р...мога, п...рш...й, ...пл...овує, ...лов...ти, ...правді, тр...мався, гор...зонт, вд...вляюч...сь, ...л...ктр...чка, т...пловоз, ро...вод...у, ро...в...рта...т...ся, т...сне, п...р...т...нают...ся, пр...гортає, д...в...т...с, пов...рнувся, пл...скає, пр...йшов, ...куч...ли, ...т...наю, пом...р...л...ся, д...в...мося, п...р...тягуючи, ман...вров...й.
3. Склади три питання до тексту.
1. Де _________________________________________________________________________ ?
2. Чому _______________________________________________________________________ ?
3. Скільки _____________________________________________________________________ ?
4. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.
5. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
|
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
Мариною Вадимівною |
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
К.в. |
Гукаю |
|
6. Вибери із слів, лише ті, що стосуються теми «Потяг». ( обведи ці слова )
Вагон, парасолька, колія, лайнер, пральня, юнга, залізниця, гараж, багаж, крамниця, потяг, станція, поїзд, акробат, локомотив, купе, космонавт, платформа, каюта, пасажир, провідник.
У обведених словах визнач основу та закінчення.
7. Знайди та запиши речення, у яких є порівняння.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Досліди текст. Знайди назви українських міст. Запиши міста в алфавітному порядку.
______________________________________________________________________________
Скористайся мережею Інтернет. Досліди до яких областей України входять дані міста.
Козятин - ________________________________________ область
Мукачево - ______________________________________ область
9. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
|
маневровий |
|
|
|
мовчить |
блискавка |
|
|
10. Попрацюй у команді. Створення усного висловлення.
Розкажіть одне одному, чи подорожували ви потягом. Якщо подорожували, то розкажіть про свою мандрівку. Якщо не подорожували, то розкажіть, куди б ви хотіли поїхати.
11. «Коло вибору» за темою «Чи добре було б мати квиток будь-куди?»
Уяви, що ти отримав/ла квиток, за яким один раз можна
поїхати у будь-яке місце. Поміркуй, чи добре було б мати
квиток будь-куди. Вибери та замалюй у «Колі вибору»
свою відповідь.
12. Рефлексія. Самооцінювання.