Небилиці про рукавиці
1.Встав пропущені букви
Н...б...л...ці, сон...чко, сон...е, д...р...ва, вм...кают...ся, ро...повісти, в...пл...ла, м...як...н...кі, в...пав, зд...вувався, д...р...вце, зб...рат...ме, ро...губ...лась, кор...дорів, пол...вала, пр...ніс, д...т...на, в...рнувш...сь, ч...р...в...ки, кор...чн...в...й, ч...тати, л...кцію, студ...нти, ...п...тали, рукав...ці, д...путати, п...тан...я, з...л...н...х, щод...нь, пл...скали, палян...ці, р...з...нки, вз...мку, нар...шті, пр...думали, ...ходи, пр...кро, л...ш...лося, осін...є, в...т...каються, вс...хають.
2. Склади три питання до тексту.
1. Чому ______________________________________________________________________ ?
2. Коли ______________________________________________________________________ ?
3. Де ________________________________________________________________________ ?
3. Знайди речення, у яких є порівняння. Запиши.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Знайди опис рукавичок, які виплела бабуся Оксанці. Запиши.
________________________________________________________________________________
5. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.
Бабуся, двірничка Фросина, професор Петро Петрович, мер міста, діти, Оленка, чарівник, Бровко Бровкович, Оксанка, студенти – першокурсники, депутати, міністр освіти.
6. Попрацюй у команді. Досліди частину тексту. Знайди та обведи антоніми.
Все почалося з того, що бабуся виплела Оксанці м’якенькі, гарненькі, пухнасті рукавички, а Оксанка їх загубила. Точніше, загубила тільки ліву. Але яка користь із правої, коли лівої нема? Сталося це перед Новим роком; сутеніло, вдома чекали ялинка й подарунки під ялинкою, тому Оксанка мовила: "Пошукаю рукавичку завтра".
7. Попрацюй у команді. Досліди частину тексту. Знайди та обведи споріднені слова.
Та тут був не сад, а масив Оболонь у Києві, до того ж рукавиці зроду не продавали в крамницях з городиною. Тому двірничка Фросина страшенно розгубилась і з тої розгубленості весь день не мела сходів, не мила коридорів, не поливала мальви під вікнами.
8. Розбери слова за будовою. Заміни префікс іншими префіксами. Запиши утворені слова.
Проросла - ____________________________________________________________________
Написав - ____________________________________________________________________
9. Поміркуй! Які речення відповідають даному малюнку. Запиши.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Попрацюй у команді. Досліди речення. Знайди та обведи слова в яких відбулося чергування голосних в коренях.
То була ніч не новорічна, але однак чарівна (а треба сказати, що чарівних ночей є значно більше, ніж не чарівних).
11. Знайди пару кожній рукавичці. Розфарбуй.
12. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.
Запиши розкриваючи дужки.
(В)томилося, (роз)повісти, (ви)плела, (до)лежала, (до)весни,
(при)думали, (під)вікнами, (без)зволікання, (при)бігали,
(коло)деревця, (на)писав, (на)голосування, (в)долоні,
(в)сихають, (на)лив, (на)деревах, (з)городиною, (з)дивувався.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Поміркуй у команді. Чи був диваком професор Петро Петрович? Доведи свою думку рядками із тексту.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Досліджуй у команді. Знайди, яке слово заховалося. Обведи його. Із знайденим словом усно склади речення. Із знайденим словом утвори та запиши словосполучення.
Наприклад : Почалося – У хвойному лісі я зустрів молодого лося.
Сонечко – ______________________________________________________
Чарівний – _____________________________________________________
Рукавичка – ____________________________________________________
Приніс – _______________________________________________________
Двірничка – _________________________ Класики – ___________________________________
Видно – _____________________________ Люстри – __________________________________
Загубила – __________________________ Вночі – ___________________________________
Загаласували – ___________________________ Щодень – ______________________________
Голосували – ____________________________ Замріяні – ______________________________
15. Рефлексія