Творчі завдання до теми Балада 7 кл

Про матеріал
Творчі завдання для учнів 7 класу при вивченні теми "Балада"( "Король Лір та його дочки", "Рукавичка" , "Як Робін Гуд став розбійником")
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчі завдання до вивчення теми «Балада» 7 клас

Номер слайду 2

Яких помилок припустився король Лір та які наслідки цих помилок?

Номер слайду 3

Розгляньте хмаринку слів і скажіть,як кожна з перелічених рис вплинула на долю короля Ліра?

Номер слайду 4

РЕГАНАГОНОРЕЛЛЯКОРДЕЛІЯЯк доньки короля Ліра поводяться на початку балади і у кінці?

Номер слайду 5

Завдання для кубика БЛУМАНАЗВИ: головних персонажів балади; що пообіцяла королю кожна донька; які країни згадано у баладі;ПОЯСНИ : чи справедливе рішення прийняв король; чи були доньки щирими говорячи про свою любов; у чому полягає трагедія короля і батька;ЧОМУ: король розгнівався на Корделію; повірив старшим дочкам; старші доньки змінили ставлення до батька;ПРИДУМАЙ: іншу назву для балади; хепіенд для твору; інший фінал. ПОДІЛИСЬ: своїми враженнями від твору; своїми думками щодо справедливого фіналу твору; своїми емоціями з приводу загибелі КорделіїЗАПРОПОНУЙ: поради королю Ліру ; справедливе вирішення конфлікту;

Номер слайду 6

Підберіть з тексту підписи до ілюстрацій

Номер слайду 7

Порівняйте образи Робіна Гуда та Гая Гізборна

Номер слайду 8

Робін Гуд виріс у багатій родині і мав все, що тільки можна побажати. Але коли він став свідком соціальної нерівності, яка охопила його країну, то вирішив змінити своє життя радикально. Його першим вчинком на цьому шляху був порятунок від увʹязнення молодого хлопця, якого звинуватили у крадіжці. Робін організував спеціальну операцію, під час якої зламав систему безпеки та звільнив хлопця, довівши його невинність. Цей акт героїзму не залишився непоміченим. За Робіном почали слідкувати. Але він був швидким та розумним, завжди встигав уникнути поліції та залишав за собою лише численні загадки та натяки. Про діяння Робіна Гуда почали говорити все більше і більше. Люди знову повірили в диво: що хтось протистоїть системі та допомагає їм. Інші герої почали наслідувати Робіна, формуючи групи для боротьби з несправедливістю. Робін Гуд не тільки забезпечував знедолених їжею та речами, він також викривав корупцію та злочинні схеми багатих. На його шляху стояло безліч перешкод, його переслідували поліція та злочинні групи. Але винахідливість та вміння використовувати сучасні технології допомагали йому завжди виходити з будь-якої ситуації. Він став символом справедливості та боротьби з соціальною нерівністю. Його пригоди –карколомні й неймовірні- миттєво стають відомими , а Інтернет переповнений повідомленнями про нього. Робін Гуд змінив світ. Його героїчні вчинки змусили уряди та багатих людей переглянути свої погляди на соціальну політику та боротьбу з бідністю. Він показав, що навіть одна людина може змінити світ, якщо вона має справжнє бажання та міцний дух. Давайте пофантазуємо, якими б могли бути пригоди Робіна Гуда у наш час. Прочитайте оповідання, яке створила нейромережа

Номер слайду 9

А тепер напишіть власну розповідь про пригоди Робіна Гуда у ХХІ столітті

Номер слайду 10

НАЗВИ: головних персонажів балади; країну, в якій відбуваються події; час, у який відбуваються події;ПОЯСНИ : чи справедливо називати Робіна розбійником; як ти розумієш вислів «шляхетний розбійник»;що спонукало Робіна до перемоги ;ЧОМУ: Робін вирішив взяти участь у змаганні; саме Робін став ватажком; Робін відмовився подарувати стрілу доньці шерифа;ПРИДУМАЙ: девіз для Робіна; як би розвивалися події, якби хлопчик не став сиротою;як складуться стосунки Роба і Маріан;ПОДІЛИСЬ: своїми враженнями від твору; своїми думками щодо справедливого фіналу твору; своїми емоціями з приводу смерті батьків Роба. ЗАПРОПОНУЙ: чим би міг зайнятись Робін у наш час; іншу назву для балади ; Завдання для кубика БЛУМА

Номер слайду 11

Що вам відомо про цих тварин і що про них пише Шиллер?

Номер слайду 12

Придумайте історію красуні Кунігунди

Номер слайду 13

Придумайте історію лицаря Делоржа

Номер слайду 14

НАЗВИ: головних персонажів балади; країну, в якій відбуваються події; час, у який відбуваються події;ПОЯСНИ : чи правельно вчинив Делорж ;чи кохала Кунігунда Делоржа; чи був інший вихід з цієї ситуації;ЧОМУ: Делорж вирішив дістати рукавичку; Кунігунда вирішила випробувати Делоржа;ПРИДУМАЙ:іншу назву для твору;іншу відповідь героя; щоб могла сказати Кунігунда у своє виправдання;ПОДІЛИСЬ: своїми враженнями від твору; своїми думками щодо вчинків обох героїв; своїми емоціями від вчинку Кунігунди;ЗАПРОПОНУЙ: розповідь про події від імені Кунігунди; розповідь про події від імені Делоржа; розповідь про події від імені придворних. Завдання для кубика Блума

pptx
Додано
14 квітня
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку