Буктрейлер як форма візуалізації та популяризації художнього тексту на уроках зарубіжної літератури

Про матеріал
Використання сучасних медіа можливостей (буктрейлер) для успішного аналізу художнього тексту та зацікавленості до читання художньої літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Буктрейлер як засіб креативного мислення та необхідний інструмент на уроках зарубіжної літератури. Медіаграмотність та медіаосвіта – невід’ємний трейлер сучасного вчителя. Л. Страхr

Номер слайду 2

Необхідність сьогодення МЕДІАОСВІТА МЕДІАГРАМОТНІСТЬМедіаосвіта – це навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасних мас-медіа. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти. Л. Страх

Номер слайду 3

МЕДІАОСВІТА У ПЕДАГОГІЦІМедіаосвіта як засібформування критичного мислення Педагогічна стратегія: розвиток сприйняття медіатекстів, їх самостійного аналізу. Головна мета медіаосвіти: допомогти учням зрозуміти, як медіа можуть збагатити сприйняття, знання, мислення аудиторії. Культурологічна теорія медіаосвіти. Л. Страх

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

1. Що таке буктрейлер? Буктрейлер - сучасна реклама книги. З англійської book- це книга, trailer - тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів. Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. Буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги. Основне його завдання - яскраво й образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Буктрейлер – це інструмент сучасної медіаосвіти. Л. Страх

Номер слайду 7

За кордоном буктрейлери з’явилися в 2002 р., а популярність здобули з розвитком You. Tube та його аналогів. Вперше на публіці ролик був показаний у 2003 році. В Україну цей спосіб рекламування книги прийшов у 2009 р., але залишається швидше екзотичною заморською новинкою, ніж актуальним способом реклами книг. Першими просувати буктрейлери стали книжкові видавництва.2. Історія виникнення. Л. Страх

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

5. Як створити буктрейлер1. Вибір книги для реклами.2. Створення сценарію (продумати сюжет і написати текст). Сюжет-це основа Вашого відеоролика. Важливо внести інтригу і вибудувати сюжет таким чином, щоб читачеві неодмінно захотілося дізнатися, що ж буде далі. А дізнатися можна, лише прочитавши книгу. Відеоролик не повинен бути довгим, не більше 3 хвилин, тому що це оптимальний час, щоб утримати увагу глядача – потенційного читача. Л. Страх

Номер слайду 13

5. Як створити буктрейлер3. Необхідно підібрати картинки, відсканувати ілюстрації з книги, зняти своє відео або ж знайти відео з тематики в Інтернеті.4. Записати озвучений текст, якщо це передбачено за сценарієм. Для запису і редагування звуку можна використовувати програму Sound Forge.5. Для роботи з відео потрібно вибрати програму. Для початківців можна використовувати програму Windows Movie Maker. Програма широко використовується для створення кліпів, відеопрезентацій та обробки аматорського відео.6. Заключний етап – відеомонтаж. Вирізати (склеїти) декілька фрагментів відео, додати звукову доріжку, змінити розмір відео, накласти ефекти, переходи. Л. Страх

Номер слайду 14

Чи можливо зацікавити до читання через буктрейлер – велике питання. Але вхопитися за цю ниточку все ж варто. Адже це наша спільна справа – пробуджувати інтерес і любов до Книги. Л. Страх

Номер слайду 15

НУШ: УРОК НА 12 балів ( можливості буктрейлера)Буктрейлери можна застосовувати на різних етапах уроку в залежності від його виду: анонс чи відгук. На етапі мотивації – це презентація книги. Під час вивчення нового матеріалу – допомога для простеження сюжетної лінії твору. На підсумковому уроці діти влаштовують конкурс на кращий відеоролик за мотивами щойно прочитаного твору. Л. Страх

Номер слайду 16

Компетентнісний підхід у навчанні НУШБУКТРЕЙЛЕР допомагає :досягти високої пізнавальної активності всіх учнів класуформувати основні компетентності НУШдіти вміють орієнтуватися у різних джерелах інформаціїпланувати, прогнозувати, зіставляти, оцінювати та аналізувати результати роботистворення буктрейлерів розвиває навики роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями для пошуку, обробки інформаціїшколярі розвивають дикцію під час озвучування, навики режисерства та відеомонтажуформується розуміння етики роботи з інформацією (авторські права)буктрейлер вимагає від учня-автора креативності, розвиненого естетичного смаку, знання комп'ютерних технологій. виховує підприємливу, інтелектуально розвинену особистість – громадянина - патріота нашої суверенної незалежної держави. Л. Страх

Номер слайду 17

ДЖЕРЕЛА:https://www.aup.com.ua/ml/Teorii_mediaosvitu.pdfhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0https://msu.edu.ua/library/mediahramotnist-korysni-materialy/https://naurok.com.ua/buktreyleri-yak-sposib-poednannya-navchannya-ta-zahoplennya-uchniv-257940.html

Номер слайду 18

ДЯКУЮ за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василькова Ірина
    Дякую щиро за наданий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня
Переглядів
230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку