Буктрейлер як засіб креативного мислення та необхідний інструмент на уроках зарубіжної літератури. Медіаграмотність та медіаосвіта – невід’ємний трейлер сучасного вчителя. Л. Страхr
Номер слайду 2
Необхідність сьогодення МЕДІАОСВІТА МЕДІАГРАМОТНІСТЬМедіаосвіта – це навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасних мас-медіа. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти. Л. Страх
Номер слайду 3
МЕДІАОСВІТА У ПЕДАГОГІЦІМедіаосвіта як засібформування критичного мислення Педагогічна стратегія: розвиток сприйняття медіатекстів, їх самостійного аналізу. Головна мета медіаосвіти: допомогти учням зрозуміти, як медіа можуть збагатити сприйняття, знання, мислення аудиторії. Культурологічна теорія медіаосвіти. Л. Страх
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
1. Що таке буктрейлер? Буктрейлер - сучасна реклама книги. З англійської book- це книга, trailer - тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів. Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. Буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги. Основне його завдання - яскраво й образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Буктрейлер – це інструмент сучасної медіаосвіти. Л. Страх
Номер слайду 7
За кордоном буктрейлери з’явилися в 2002 р., а популярність здобули з розвитком You. Tube та його аналогів. Вперше на публіці ролик був показаний у 2003 році. В Україну цей спосіб рекламування книги прийшов у 2009 р., але залишається швидше екзотичною заморською новинкою, ніж актуальним способом реклами книг. Першими просувати буктрейлери стали книжкові видавництва.2. Історія виникнення. Л. Страх
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
5. Як створити буктрейлер1. Вибір книги для реклами.2. Створення сценарію (продумати сюжет і написати текст). Сюжет-це основа Вашого відеоролика. Важливо внести інтригу і вибудувати сюжет таким чином, щоб читачеві неодмінно захотілося дізнатися, що ж буде далі. А дізнатися можна, лише прочитавши книгу. Відеоролик не повинен бути довгим, не більше 3 хвилин, тому що це оптимальний час, щоб утримати увагу глядача – потенційного читача. Л. Страх
Номер слайду 13
5. Як створити буктрейлер3. Необхідно підібрати картинки, відсканувати ілюстрації з книги, зняти своє відео або ж знайти відео з тематики в Інтернеті.4. Записати озвучений текст, якщо це передбачено за сценарієм. Для запису і редагування звуку можна використовувати програму Sound Forge.5. Для роботи з відео потрібно вибрати програму. Для початківців можна використовувати програму Windows Movie Maker. Програма широко використовується для створення кліпів, відеопрезентацій та обробки аматорського відео.6. Заключний етап – відеомонтаж. Вирізати (склеїти) декілька фрагментів відео, додати звукову доріжку, змінити розмір відео, накласти ефекти, переходи. Л. Страх
Номер слайду 14
Чи можливо зацікавити до читання через буктрейлер – велике питання. Але вхопитися за цю ниточку все ж варто. Адже це наша спільна справа – пробуджувати інтерес і любов до Книги. Л. Страх
Номер слайду 15
НУШ: УРОК НА 12 балів ( можливості буктрейлера)Буктрейлери можна застосовувати на різних етапах уроку в залежності від його виду: анонс чи відгук. На етапі мотивації – це презентація книги. Під час вивчення нового матеріалу – допомога для простеження сюжетної лінії твору. На підсумковому уроці діти влаштовують конкурс на кращий відеоролик за мотивами щойно прочитаного твору. Л. Страх
Номер слайду 16
Компетентнісний підхід у навчанні НУШБУКТРЕЙЛЕР допомагає :досягти високої пізнавальної активності всіх учнів класуформувати основні компетентності НУШдіти вміють орієнтуватися у різних джерелах інформаціїпланувати, прогнозувати, зіставляти, оцінювати та аналізувати результати роботистворення буктрейлерів розвиває навики роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями для пошуку, обробки інформаціїшколярі розвивають дикцію під час озвучування, навики режисерства та відеомонтажуформується розуміння етики роботи з інформацією (авторські права)буктрейлер вимагає від учня-автора креативності, розвиненого естетичного смаку, знання комп'ютерних технологій. виховує підприємливу, інтелектуально розвинену особистість – громадянина - патріота нашої суверенної незалежної держави. Л. Страх