Творчі завдання з української мови

Про матеріал
Творчі завдання з української мови для 3 - 4 класів Вчителя початкових класів Брагарчук Т.Д. Бубнівської загальноосвітньої школи I-III ст.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Творчі завдання з української мови

3-4 класи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота 1

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\027.jpg

 

Розглянь малюнок. Користуючись ним, виконай подані нижче завдання.

1.Побудуй і запиши питальне речення за малюнком.

____________________________________________________________________________________________________________________

2. Склади і запиши за малюнком спонукальне речення зі звертанням.

____________________________________________________________________________________________________________________

3. Підкресли головні члени поданого речення.

Біля старого дуба діти частували білочку горішками.

 

4.Побудуй схему речення,поданого в попередньому завданні.

 

5. Побудуй і запиши речення за малюнком і поданою схемою

|____  ====          . 

6. Запиши словосполучення зі слів речення, утвореного в попередньому завданні.

____________________________________________________________________________________________________________________

7. Користуючись малюнком, утвори і запиши словосполучення з поданим словом.

Годують_____________________________________________________________________________________________________________

8.Вибери з довідки найточніший, на твою думку,синонім до поданого речення і запиши.

Довідка: годують, прикормлюють, частують.

Діти_____________________________________білочку.

9.Користуючись малюнком, дай повні відповіді на поставлені запитання. Запиши їх.

Що любить їсти білочка?

__________________________________________________________

Де живе білочка?

_________________________________________________________

10.Підкресли в реченні слово, яке НЕ відповідає малюнку. Заміни його антонімом і запиши утворене речення.

Білочка не любить горішки.

__________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота 2

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\1d1457bae1.jpg

 

Розглянь малюнок. Користуючись ним, виконай подані нижче завдання.

 

1.Запишіть слова за алфавітом, поставте наголос.

Джерельце, сонце, хмаринка, усмішка, квіточка, соломинка, течія, дощик, тепло, поляна, літо, спека.

2. Згрупуй слова. Виділи корінь.

Літо, сонце,сонячний, літечко, ліки, літній.

3. Складіть якомога більше слів з букв слова.

Товариськість________________________________________________________________________________________________________

4. Перестав букви так, щоб вийшло нове слово: лісок,осел, кіт, марка, кури, тіло, банка, нора, смола, качай_______________________________________________________________________________________________________________ із двома новоутвореними слова склади речення.

5. Доповни речення:

У річці живуть_____________________________________________.

Я люблю__________________________________________________.

6.Прочитай текст. Запиши його так начебто на вулиці літо.

Небо сіре. Дує холодний вітер. Пожовкла трава. З дерев осипалися листочки. Це прийшла осінь.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Виконай звуко – буквений аналіз слів:

Тьохкає______________________________________________

Солов′ї______________________________________________

8. Встав пропущені орфограми:

Т..пленько, в..ликий, гл..бокий, щ..бетати, ш..рокий, пл…ве, шв..денько, кр..латий, з..рно.

9. Прочитай текст. Про що ти дізнався з нього? Яка тема і мета тексту? Добери заголовок. Спиши. У третьому реченні підкресли граматичну основу.

  Луг лежить, неначе барвистий килим.

  Скільки різних квітів! Аж ген простягся луг до самої річки. І вітерець гойдає сиві трави, ніжні квіти, немов барвисті хвилі котяться по лугу. (О. Копиленко)

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота 3

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\План роботи\2008-01-01\Image0012.JPG

 

Розглянь малюнок. Користуючись ним, виконай подані нижче завдання.

1.Прочитай. Підкресли головні члени речення у кожному реченні. Випиши спільнокореневі слова.

Запам′ятай! Лісові мурашки – найменші мешканці лісу. Живуть вони у великих мурашниках. Охороняють ліс від ненажерливої гусені. Мурашки підлягають охороні.

____________________________________________________________________________________________________________________

2.Прочитай слова,запиши їх за алфавітом. Поставити наголос.

Дівчинка, равлик, квіти, гриб, мурашки, жабка, ліс, качка, суниці.

 

__________________________________________________________

3. Прочитай текст, поділи його на слова і речення. Запиши. У кінці кожного речення став потрібний знак. Підкресли питальне речення.

Якгарновлісіскількитутцікавогоосьмайнувметеликзаквакалижабкизакувалазозуляащоробитьпідлисточкомравлик.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Об′єднай усі ці пари слів в одне речення. Запиши та підкресли головні слова в реченні.

Мурашки ( що роблять?) будують;

Будують ( що? ) мурашник;

Будують ( де? ) у лісі.

__________________________________________________________

5. Впиши , де треба, апостроф.

М..ята, зів..ялий, Мар..янка, п..ють, дерев..яний, п..явка, м..який,духм..яний.

6.Продовжити прислів′я.

Мурашка мала і та_________________________________________

Зробив діло_______________________________________________

Хто не працює, той________________________________________

6.Зроби звуко – буквений аналіз слів.

Дзюрчить________________________________________

Дзвенить________________________________________

Щебече_________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота 4

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\План роботи\2008-01-01\Image0003.JPG

Розглянь малюнок. Користуючись ним, виконай подані нижче завдання.

 

1.Розташуй речення так, щоб вийшов текст.

Льоня витягнув старий черевик.

Друзі пішли на ставок рибалити.

Ось так рибалки!

Був теплий літній день.

А Кузьма жабу.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Напиши слова, що починаються на літери І, К, Л, М, Н, О.

З одним з цих слів уклади речення.

____________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

3. Прочитай. Впиши пропущені дієслова, розкриваючи дужки.

 Хто з нас влітку________________  купатися в річці? ___________

_____________ правила поведінки біля водойм. _________________

______  далеко від берега.  _____________________ в незнайомому

місці.  У воді ____________________________   .

Слова для довідок: (не) запливайте, (не) любить, (не) пірнайте, (не) пустуйте, пам′ятайте.

4. Вставте пропущені букви у речення. Спиши.

Б__ля  с__ла  тече  р__чка.  На р__чці  л__блять  к__патис__  д__ти. До б__рега  підпл__в__ють  м__льки.  Д__ти  г__дують їх хл__бом.

____________________________________________________________________________________________________________________

5. Постав слова за алфавітом. Виділені слова поділи для переносу. Підкресли слова, які не можна переносити.

Річка, діти, м′яч, квіти, сонце, гай, водойми, ялинка.

____________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

 

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку