9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Творчість М.Коцюбинського та О.Кобилянської

Про матеріал
Різнорівневі завдання для контрольної роботи з теми "Творчість М.Коцюбинського та О.Кобилянської"
Перегляд файлу

                                                Контрольна робота  

          Творчість М.Коцюбинського та О.Кобилянської                  

                                           І   варіант

                           І рівень (2 б.: 0,5 б. за кожну правильну відповідь)

 Із-поміж поданих варіантів виберіть ОДИН правильний

1.  Тема ролі й місця поета в суспільному житті порушена у творі               М. Коцюбинського:

а) «Тіні забутих предків»;       б) «Цвіт яблуні»;

в) «На камені»;                         г) «Intermezzo».

2. Яке з тверджень хибне?

   У новелі «Intermezzo» присутні образи-символи:

а) «залізна рука міста» - потяг і саме місто, монстр, який чинить наругу над людською душею;

б) образ ночі – символ краси, одухотвореності, присутності Бога в усьому живому;

в) зозуля – символ безнадії;

г) жайворонок – символ натхнення.

 3. Темою твору «Impromptu phantasie» є

а )зображення тонкої пристрасної натури жінки, її життєлюбності та глибокого духовного світу, сповненого почуттів;

б) змалювання життя трьох обдарованих жінок;

в) митець і суспільство;

г) показ долі правдошукача-бунтаря.

4. Увідповідніть ролі та імена жінок- персонажів

    1. Марта                           A) нелюба дружина

    2. Софія                            Б) жінка  

    3. Ганна                            В) померла кохана

    4. Марічка                        Г) музика

    5. Палагна                        Д) артистка

                                              Е) щаслива наречена

                           ІІ рівень (3 б.: 1,5 б. за кожну правильну відповідь)

   Доповніть текст

   1.Новелу «Intermezzo» написано ... року. Задум новели у М. Коцюбинського виник під час короткого відпочинку в селі ... на … Навіть відпочиваючи, ліричний герой не може забути про .... Кульмінацією твору є  ....

   2. У новелі «Impromptu phantasie»  є багато ознак неоромантизму. У чому вони полягають і яку роль виконують?

 

                             ІІІ рівень (4 б.: 2б. за кожну правильну відповідь)

     1. Коротко схарактеризуйте фольклорні фантастичні та напівфантастичні образи, що є в повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»

     2. Зіставте образи Марти та Софії з новели О.Кобилянської    «Valse melancholigue»

                                                     ІV рівень (3 б.)

  Напишіть есе на одну з тем:

  •  Поясніть, чому дослідники назива­ють повість «Тіні забутих предків» «ві­ковічним пам’ятником Гуцульщині».
  • Розкажіть, у чому краса кохання Івана та Марічки.
  •   Визначте, наскільки актуальний нині твір «Valse melancolique»                   О. Кобилянської.

  

 

                              Контрольна робота

         Творчість М.Коцюбинського та О.Кобилянської 

                                          ІI   варіант

             І рівень (2 б.: 0,5 б. за кожну правильну відповідь)

 Із-поміж поданих варіантів виберіть ОДИН правильний

1. Мистецьке кредо Михайла Коцюбинського – це твір:

а) «Цвіт яблуні»; б) «Тіні забутих предків»; в) «Intermezzo»; г) «На камені».

2. Яке з тверджень хибне?

   У новелі «Intermezzo» присутні образи-символи:

а) «залізна рука міста» - потяг і саме місто, монстр, який чинить наругу над людською душею;

б) образ ночі – символ краси, одухотвореності, присутності Бога в усьому живому;

в) зозуля – символ надії;

г) жайворонок – символ відродження.

3.  Темою твору «Valse melancholigue» є

а) зображення тонкої пристрасної нату­ри жінки, її життєлюбності та гли­бокого духовного світу, сповненого почуттів;

б)  зображення життя трьох обдарованих жінок;

в)  митець і суспільство ;

г) зображення долі правдошукача-бунтаря.

4. Установіть відповідність


  1. Ганнуся
  2. Марта
  3. Софія
  4. Героїня новели «Іmpromptu phantasie»
  5. Марічка

А) «вона бачила образи в тонах,… переживала в уяві з’явища, котрі творила сама: казкові, фантастичні, неможливі…»

Б) красуня, має сильний характер; не сприймає приземленого, буденного, живе лише високим мистецтвом.

З погордою ставиться до людей, не наділених естетичним смаком.

В) вчителює, одружується, стає зразковою матір’ю, господинею. Вміє любити людей, а не тільки себе. Вона – типова українська жінка з великим серцем.

Г) обдарована дівчина, її душа поранена нещасливим коханням. Вона з усіх сил намагається приборкати почуття і емоції. Все до кінця віддає музиці, навіть власне життя їй приносить у жертву.


                       ІІ рівень (3 б.: 1,5 б. за кожну правильну відповідь)

Продовжіть речення і виконайте за­вдання

     Доповніть текст

   1.Тема твору  «Тіні забутих предків»       автора  —....  За жанром — це...  Події в творі відбуваються… Головний персонаж —  ... Доля його склалася трагічно... .

     2.  У новелі «Intermezzo» є багато ознак імпресіонізму. У чому вони полягають і яку роль виконують?   

                    І ІІ рівень (4 б.: 2б. за кожну правильну відповідь)

     1. Стисло схарактеризуйте наявні у творі описи гуцульських традицій і звичаїв, що є в повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»

   2. Зіставте образи Марти та Ганни з новели О.Кобилянської    «Valse melancholigue»

                                                  ІV рівень (3 б.)

   Напишіть есе на одну з тем:

  • Поясніть, чому дослідники назива­ють повість «Тіні забутих предків» «ві­ковічним пам’ятником Гуцульщині».
  • Розкажіть, у чому краса кохання Івана та Марічки.
  •   Визначте, наскільки актуальний нині твір «Valse melancolique»                    О. Кобилянської.

  


 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Токар Тетяна Олексарівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого
Переглядів
1561
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку