Діагностувальна робота з теми “Творчість Павла Тичини”
Продовжити речення.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Визначте , з яких творів узято уривки. Запишіть жанр й види лірики, до яких належать ці твори.
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі. .............................................................................................
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих. ......................................................................................................
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми. ..........................................................................................
Як на ЗНО
А літературного роду Б жанру В виду лірики
Г теми Д використовування музичних художніх засобів
А доби Руїни, 1663р.
Б Коліївщини, 1768р.
В скасування Запорозької Січі, 1775р.
Г кривавого наступу більшовиків, 1918р.
Д Другої світової війни в Україні, 1941р.
дитинно, злотоцінно
І захолонуть груди
у місячні весняні ночі?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------