ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРІЇВИКОНАЛАвикладач історіїМЕГЕЙ АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА
Номер слайду 2
“Якби комп’ютер не було винайдено як універсальний технічний пристрій, його потрібно було б створити для використання в освіті” Ентоні Маллан
Номер слайду 3
ЯКИМ ЧИНОМ УЧНЯМ ПОДОБАЄТЬСЯ ВИВЧАТИ ІСТОРІЮ?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Зміст:1. Правила використання Хмарних технологій2. Rebus1.com3. Learning. Apps.org4. Word. Art.com5. Prometheus6. Електронний кабінет Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну
Номер слайду 6
Правила використання Хмарних технологій. Наявність комп’ютера. Доступ до Інтернету. Наявність власної поштової електронної скриньки. Наявність поштової електронної скриньки в учнів Алгоритм використання: Підготовка завдання викладачем. Пояснення механізму його виконання або на уроці, або розсилання на електронні адреси учнів. До завдань можуть входити есе, скласти тест, кросворд, виконати тестові завдання, підготувати презентацію тощо. Терміни виконання. Перевірка якості виконання завдання і обов’язково зворотній зв’язок.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Rebus1.com
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Learning. Apps.org
Номер слайду 12
Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Word. Art.com
Номер слайду 18
Word. Art.com - це онлайн-розробник обласного мистецтва для створення слів, який дозволяє легко створювати приголомшливе та унікальне слово обласного мистецтва.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Thinglink. Компанія Thing. Link працює з широкою мережею фахівців у галузі освіти, навчальних закладів та урядів, які розробляють нові методи навчання та навчання в цифрову епоху. Ґрунтуючись на глибокому досвіді фінської системи освіти та шкільної культури, ми зосереджуємось на цілісному навчанні та плануванні навчальних програм, використовуючи занурення технологій навчання.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Prometheus «Prometheus» – це український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів. Мета проекту – безкоштовно надати найкращі навчальні можливості кожному громадянину України.
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Конспект
Номер слайду 35
Електронний кабінет КВПУБД
Номер слайду 36
ВИСНОВКИЗважаючи на низку недоліків, хмарні технології залишаються популярними й активно використовуються як викладачами, так і учнями. Сучасні інформаційні технології в поєднанні з безперебійним підключенням до мережі Інтернет дають змогу викладачам і учням використовувати ефективний засіб для організації навчального процесу, оскільки розв’язання навчальних завдань значно спрощується. Можливості надання різнорівневого доступу до навчальних ресурсів, що знаходяться в хмарному середовищі, дають змогу точно дозувати доступ і надавати до роботи документи тільки для цільового використання.
Номер слайду 37
Отже, хмарні технології мають значний потенціал і відкривають широкі перспективи не тільки для освітніх установ, а й для окремої людини, яка зацікавлена в отриманні якісної освіти, адже вони створюють можливість для безперервного навчання з підтримкою мобільних технологій і сервісів соціальних мереж, роблять сам процес навчання цікавим та інтерактивним