“Творчий учитель – запорука успіху”

Про матеріал

Даний проект підкреслить роль творчого вчителя у сучасному освітньому просторі; сприятиме творчому педагогічному пошуку.

Завдання проекту:

1. Підкреслити роль творчого вчителя у сучасному освітньому просторі.

2. Сприяти творчому педагогічному пошуку, вдосконалити фахову майстерність вчителя у процесі професійного становлення.

Перегляд файлу

Учительський проект “Творчий учитель – запорука успіху”

Мета проекту:

  • створення оптимального середовища, що включає всі аспекти навчання та виховання, необхідного для адаптації учителя в умовах освітнього простору;
  • поповнення інформаційно-навчального середовища матеріалами для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну педагогічним досвідом, методичними розробками, програмами, електронними навчальними матеріалами;
  • активізація участі молодих учителів в творчих проектах.

Завдання проекту:

  1. Підкреслити роль творчого вчителя у сучасному освітньому просторі.
  2. Сприяти творчому педагогічному пошуку, вдосконалити фахову майстерність вчителя у процесі професійного становлення.
  3. Розробити та апробувати програму розвитку творчої компетентності вчителів-початківців.
  4. Розробити критерії та рівні розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення.

Пріоритети проекту:

  1. Розробка програми розвитку творчої компетентності педагога у процесі професійного становлення.
  2. Впровадження проекту в навчальних закладах.
  3. Розробити методичні матеріали для додаткової підготовки і методичної підтримки молодих педагогів.

Очікувані результати:

  1. Створення необхідних психологічних умов для формування творчої,  успішної особистості.
  2. Підвищення компетентності учителів школи шляхом самоосвіти через творчість

Таблиця 1

Шляхи реалізації проекту

Зміст заходу

1.

Розробити модель творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення.

2.

Забезпечувати умови для підвищення творчого потенціалу вчителів-початківців шляхом участі у психолого-педагогічному тренінгу “Розвиток творчості вчителя-початківця”.

3.

Створення програми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Провести анкетування молодих учителів (додаток).

4.

Організація та проведення поетапної діагностики творчої компетентності молодих вчителів шляхом впровадження опитувальника “Творчий потенціал вчителя у процесі професійного становлення”

 

Пам’ятка молодому вчителеві.

1. Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця. Без знання стану здоров’я дітей неможливе правильне навчання і виховання. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки.

2. Вступаючи у контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними. Пам’ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи. Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчай індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці. Карай учня лише тоді, коли без цього не можна обійтися.

3. Частіше посміхайся. Пам’ятай: твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ними тобі приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

4. Плануючи свої перші уроки, подумай: як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки слід спеціально виховувати і які, з уже наявних, треба закріпити. Пам’ятай: якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають звички шкідливі. З перших уроків виробляй у вихованців певний стереотип поведінки, формуй позитивні навички; які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання вони виконували технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна. Пам’ятай: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою. Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи ті чи інші завдання, та до чого привчаються в процесі цієї діяльності. Творчі пошуки запалюють в очах учнів вогники зацікавленості, які не згасають протягом тривалого часу. Бажання дізнатись про щось нове з кожним днем зростає. Робота у групах, парах не дає можливості розгубитися слабшим, кожний починає вірити у свої власні сили [1].

5. Важливе завдання вчителя – передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам’ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1.              Боліла Н.  Особистість учителя в розвитку креативних здібностей [Текст] / Н. Боліла // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2008. – №4. – С.49-50.

 

 

ДОДАТОК

АНКЕТА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

  1.     Чому Ви обрали професію вчителя (підкреслити, дописати):

а) подобається робота з дітьми;

б) підходить режим і характер роботи вчителя;

в) вирішальний вплив мала любов до цієї спеціальності;

г) під впливом бажання мати вищу освіту;

д) під впливом інших чинників (яких?)____________________

_______________________________________________________________

  1.     Чи використовуєте Ви елементи творчості у своїй педагогічній діяльності?

а) так;

б) ні;

в) ваш варіант___________________________________________

  1.     Що викликає найбільше труднощів у Вашій роботі (підкреслити):

а) підготовка до уроків;

б) організація навчального процесу;

в) спілкування з учнями, їхніми батьками, колегами, адміністрацією;

г) підготовка до виховної роботи;

д) проведення виховних заходів;

е) організація свого часу і праці;

є) ведення шкільної документації;

ж) аналіз своєї діяльності, внесення відповідних коректив;

з) інше (що саме?).

_______________________________________________________________

  1.     Що подобається Вам у роботі найбільше?

а) подобається проводити уроки;

б) позакласна робота;

в) методична робота;

г) ваш варіант.

_______________________________________________________________

  1.     Що таке творча компетентність вчителя? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2.     Як Ви ставитесь до обраної професії (підкреслити):

а) задоволений цілком;

б) більше не подобається, ніж подобається;

в) байдуже;

г) більше подобається, ніж не подобається;

д) зовсім не подобається;

ж) не можу визначитися.

  1. Які риси треба розвивати вчителю, щоб набути педагогічної творчості?____________________________________________________________________________________________________________________
  2.     Які, на Вашу думку, основні джерела активності для молодого вчителя?_____________________________________________

_______________________________________________________________

  1.     Які основні чинники розвитку творчої компетентності вчителя?_______________________________________________________

_______________________________________________________________

  1.     Як ви вважаєте, що є основою творчого процесу?______________________________________________________________________________________________________________________

 

Дякуємо за співпрацю!

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку