«Без гри немає й не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Це іскра, що запалює вогник допитливості.» «Гра – один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до знань» В. А. Сухомлинський «Гра сприяє всебічному розвитку дитини, розвитку її розумових здібностей, творчого мислення, у грі виховуються такі моральні якості, як дисциплінованість, товаристкість, стриманість…» К. Д. Ушинський
Гра – це метод, спрямований на формування у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати новим джерелом в процесі формування, удосконалення її пізнавальних здібностей. Під час гри у дітей формуються і закріплюються властивості, вміння, здібності, необхідні їм для виконання соціальних, професійних, творчих функцій у майбутньому.