Творчий звіт Позашкілля

Про матеріал
Сценарій творчого звіту розрахований на працівників закладів позашкільної освіти.
Перегляд файлу

Сценарій

святкової концертної програми

«Наша творчість тобі, Сумщино!»

з нагоди передачі естафети закладів позашкільної освіти «Естафета Позашкілля-49+»

 

ХОР ШИКУЄТЬСЯ, 4 МІКРОФОНИ НА СТІЙКАХ

 

Завіса закрита.

 

Ф.1.- Звучать ФАНФАРИ.

 

Ф.2 – Із зали по обидва боки сцени виходять 2 ведучі.

 

Вед. 1. Доброго дня, шановні колеги, любі  друзі, усі, хто по-справжньому цінує та любить  позашкільну освіту!

 

Вед.2. Вас щиро зустрічає  Конотопщина!

 

Вед.1. Сьогодні  вас вітатимуть кращі з кращих…

 

Вед.2. переможці та лауреати районних, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних дитячих конкурсів!

 

Вед.1. Приємно зазначити, що естафета закладів позашкільної освіти «Позашкілля Сумщини -49+» співпала у часі з іншою визначною  подією.

 

Вед.2. Сьогодні ми підбиваємо  підсумки  районного освітньо-мистецького проекту «Я маю щастя жити на Сумщині»!

 

Вед. 1. Країв незвідано-прекрасних

 В житті чимало знаю я.

 Та серед них усе  ж найкраща,

Ти,  рідна Сумщино моя!

 

 

 

 

(ЗАВІСА ВІДКРИВАЄТЬСЯ, ХОР СТОЇТЬ)

Вед.2. Я вірю в добрі переміни,

Й пишаюся тобою я,

Бо є перлиною Сумщини,

Ти, Конотопщино моя! 

(ВЕДУЧІ ВИХОДЯТЬ)

  1. Пісня «Сумщина»

у виконанні хорового колективу «Елегія».

 

Хор виходить.

 

Вед.1 . Сьогодні у цій залі присутні люди, які опікуються проблемами позашкілля, кому небайдужий розвиток дитячих талантів, яким позашкільники Конотопщини  щиро вдячні за надійну підтримку. Це:

 

(перелік почесних гостей)

 

Вед. 1. Прошу вітати їх! (оплески)

 

Вед. 2. Ми  вітаємо наших колег  - директорів позашкільних закладів міста Конотоп, яким сьогодні передаємо естафету:

(перелік керівників закладів)

Вед. 1. Для урочистої передачі естафети закладів позашкільної освіти «Естафета Позашкілля -49+» я  запрошую на сцену:

 

 (перелік запрошених)

 

ВИХОДЯТЬ НА СЦЕНУ.

 

Виступи.

 

Вед.1. «Естафета Позашкілля -49+» завершує свою урочисту ходу на теренах Конотопщини. Естафета збурила вихор цікавих ідей, дала змогу керівникам гуртків по-новому подивитися на буденні речі, розкрити в собі потенціал творчості, запалив серця та очі і вихованцям, і педагогам. У рамках естафети проведено багато креативних заходів. До участі в естафеті долучилися батьки та органи місцевого самоврядування. Ми вважаємо, що позашкільники Конотопщини гідно виконали свою місію у рамках естафети. Але життя продовжується, і творчість тільки набиратиме обертів. Ми з великим задоволенням передаємо у руки позашкільників Конотопщини символи естафети.

Передача естафети-Книга та кубок.

 

Вед.1. І на згадку про нашу зустріч, прийміть дарунки, виготовлені нашими вихованцями. 

 

ВРУЧЕННЯ СУВЕНІРІВ ПОЧЕСНИМ ГОСТЯМ

 та ДИРЕКТОРАМ_-ПОШКІЛЬНИКАМ.

 

Вед.2. Дякуємо та просимо зайняти місця у глядацькій залі.

 

Світло виключається.

На сцені – презентація:

                Звучить лірична мелодія. Картинка 1- «Зоряне небо»

На авансцені сидять хлопчик і дівчинка. Діалог.

 

Дівчинка. Поглянь, Даню,  яке зоряне сьогодні небо!

Хлопчик. Даринко, а ти знаєш, як зветься ота найяскравіша зіронька?

Дівчинка. Як?

Хлопчик. Полярна.

Дівчинка. А ось та, що поряд із нею?

Хлопчик. Не знаю. Але, я думаю, кожна зірка має своє ім’я.

Дівчинка. І моя є зіронька?

Хлопчик. І твоя. І татова, і мамина, і дідуся з бабусею.

Дівчинка. А ті, хто до нас жили, також мали свої зіроньки?

Хлопчик. Мабуть, мали.

Дівчинка. Даню,  а що там, за зірками?

Хлопчик. А там наше минуле і наше майбутнє.

Виходять. Справа на НА СЦЕНУ –стілець, 2 мікрофони, стійка, дівчинка з бандурою сідає.

Мелодія. Картинка 2 -«Годинник починає зворотній відлік – футаж».

БАНДУРИСТКА ВИХОДИТЬ.

 

Вед 2 (за кулісами). Час  починає зворотній відлік … Події та люди змішалися  в часі та просторі…

На презентації - напис «Туристсько-краєзнавчй напрям»

Картинка 4 - « ГЕТЬМАНЩИНА. КОНОТОПСЬКА БИТВА.»

 

Вед 2. (за кулісами). Року 1659 землями  Конотопщини   проходило військо гетьмана Івана Виговського. Саме тут, поблизу сіл Шаповалівка, Соснівка, Торговиця, 360 років тому відбулася запекла   битва. А ось і один з її учасників…

 Світло включити на сцені.

У козацькому вбранні, при шаблі козак Забава

підіймається на сцену із зали, жваво вітається з глядачами.

Ведучі подають мікрофон козаку.

Товариство, вас вітаю.

Справу добру до вас маю!

Звуть мене козак Забава,

Скрізь іде про мене слава.

Я веселий і завзятий,

Вам не дам я сумувати!

Не до шмиги мені, люде,

Коли хтось тужити буде.

Вдачу маю я козацьку,

Не благу, не посіпацьку.

Ой,  набридло ж воювати…

«Гопака» пора вже дати!

Танок «Гопак» - Хореографічний колектив

 

СВІТЛО ГАСНЕ,

Картинка 5.  «Палац княгині Львової»

МІКРОФОН. Із темряви у промені світла виходить княгиня Львова.

Моя святиня, мій палац, мій дім,

Проект його привезений здалека.

Я таємницю всім вам розповім:

Тут не страшні ані мороз, ні спека.

Тут зимно не буває ні на мить,

Тут стіни вміють берегти секрети.

 У підземеллі дивна піч горить,

А граби за вікном – немов корнети.

Живуть віки у кожнім дивограї.

На острові Любові, як завжди,

Хтось невідомий стомлено блукає,

Бентежить душу, манить знов сюди.

Та хто ж той Він? І як тут опинився?

Чому мій спокій із собою взяв?

Він довго так і трепетно дивився,

А головного так і не сказав…

 Хореографічний колектив «Діамант»

      Хореографічний колектив «Сюрприз» - композиція «Подих часу»

 

МІКРОФОНИ. На сцену виходять учні-ведучі.

Учень 1. Століття дев’ятнадцяте минуло…

Учень 2. На всю потужність вік   гуде двадцятий

Учень 1. Кінематограф, неп, нова культура,

Учень 2. Прогрес  реве в турбінах гідростанцій…

Учень 1.  А в серці кожному вже чується  відлуння ,

І біль від слова страшного «Війна».

 

Картинка 6. «Велика Вітчизняна війна. Петро Васильович Луста»

МІКРОФОН, У військовій  формі виходить Петро Луста.

Повільно згадує минуле, ніби йому важко говорити.

-Я родом з Дубов'язівки…  У боях  з червня 1941 року. Двічі поранений,  пройшов до столиці  фашистської Німеччини. Маю звання Героя Радянського Союзу. 21 квітня 1945 року мене було вбито…

Танець «Вальс прощання»

     На фоні вальсу- слова

           Я сьогодні ще Я.

Світлий дім. Милий сміх.

І найближчі, і віддані люди.

Звуки вальсу й любов-

Мій  святий оберіг-

наче янгол сідає на груди.

Завтра буде війна.

Буде порох і дим.

Будуть вибухи, сльози і люди.

Я сьогодні до дна

Упиваюсь святим,

А назавтра мене вже  не буде….

Луста ВИХОДИТЬ ЧЕРЕЗ ЗАЛУ.

Пара закінчує вальс та йде зі сцени.

Картинка 7. «Микола  Стороженко».

МІКРОФОН. Виходить Стороженко (в руках-палітра).

Тут кожна стежина до болю знайома,

Тут серце моє, рідна хата моя.

І світлом Божественним рідного дому

просякнута кожна картина моя.

Мій світ – над безоднею світла і тіні,

Мій погляд ввібрав уселенську красу.

Я вам передав її в кожній картині,

бо людям любов до мистецтва несу.

 Тут все: і страждання, і сміх, і падіння,

 І лики святих, і замріяна вись.

Це світло несу я через покоління ,

 В цім світлі  минуле й майбутнє сплелись.

  1. Хореографічна композиція  «Фарби»

(Хореографічний колектив «Джерельце»

 На презентації –напис: «Соціально-реабілітаційний напрям»

 

УЧНІ ЗА КУЛІСАМИ ГОВОРЯТЬ

    Учень1.  Століття двадцять перше…Незалежність. НУШ.

Нова освіта дивиться у вічі.

Учень 2. І позашкільники- творці  дитячих душ

Крокують   в ногу з часом динамічним.

      Учень 1. 21 століття несе з собою виклики: наркоманія, хвороби, інтернет –залежність. Як сучасній молоді впоратися  з ними???

Учень 2. Вихованці Позашкілля справляються з усіма викликами на «раз-два»!

                             Виступ команди «Твій вибір»

Напис - Художньо-естетичний напрям

 

УЧНІ ЗА КУЛІСАМИ ГОВОРЯТЬ

 

Учень 1. Успішними стають тут ті, хто в школі непомітні,

Тут зустрічають радо всіх й привітно.

Усі тут впевнені у власній перемозі

І хто хоч раз прийшов - забути вже не в змозі.

 МІКРОФОНИ.

                                      НА сцені- «Мозаїка» шикується.

Учень 2.  У гуртках художньо-естетичного напряму ми розкриваємо свої творчі обдарування! І з радістю поринаємо у бездонний океан мистецтва.

 Фон-мелодія Франції

 

Учень 1. Мистецтво не має  кордонів. Його чарівний світ - всюди!

 

Учень 2. Позашкілля - теж без кордонів. Ми втілюємо європейські цінності і впевнено йдемо в Європу. Тож  пропоную усім поблукати паризькими вуличками…

 

19. Театральний колектив «Мозаїка»

(«Весна в Парижі»)

 

 Учень  1. Але в які країни не заносила б нас доля, душа все одно летить в Україну. Бо рідний край- найчудовіший!

 

 Колектив «Щебетухи» «Канікули»

 

-Хореографічний колектив «Джерельце» «Українська полька»

На презентації –напис: Еколого-натуралістичний  напрям

Учень1. Людина нерозривно зв'язана з природою. Але як розкрити всі її секрети?

Учень 2. Мені здається, усе про природу  знають вихованці гуртка  «Юні лісівники», що працює на базі Бочечківського НВК.

Виступ вихованців гуртка «Юні лісівники»

Вірш «Сад» Вязівський НВК

 

На презентації –напис- «Декоративно-вжитковий напрям»

УЧНІ ЗА КУЛІСАМИ,

 

Учень 1: У гуртках декоративно-вжиткового напряму я  щодня відкриваю для себе яскравий  світ фантазії та творчості!

 

Учень 2.: Я б назвав  це лабораторією краси та майстерності!

 

Хореографічна композиція з рушниками

«На щастя, на долю…»(хореографічний колектив «Флеш»)

 

Ансамбль «Писанка»,  народна пісня.

 

Пісня «Україна-моя мати»

На екрані напис -  «Військово-патріотичний напрям»

 

Учень  1. Андрію, а яким би ти хотів бути?

 

Учень 2.  Хочу  бути сильним, мужнім та кмітливим! І, взагалі , мене дуже вабить  шлях  українського Воїна-козака

 

Учень  1 . Тоді  запишись у гурток військово-патріотичного напряму!  Гра «Сокіл» («Джура»),  допоможе тобі   бути успішним у будь-якій справі.

 

 Учень 2. Ти серйозно?

 

Учень 1. Переконайся сам!

 

                     12. Виступ команди  «Джура» - «Ватра»

 

Ведучий 1. Слова «Слава Україні – Героям слава» перестали бути просто вітанням.  Це віддання шани найкращим, котрі у найважливіший для держави час  відділи своє життя  заради України.

 

Ведучий 2. Важка це праця: захищати мир! Вихідці з Конотопського району також є учасниками АТО. Вони залишили свої домівки, щоб захищати Україну.

 

13.Волкова Каріна «Не твоя війна»

 

14.Хореографічний колектив «Фламінго». Танок «Контемп»

 

                 На презентації-напис «Гуманітарний напрям»

 

Виходять журналісти

         Учень 1. Журналістика - це – новини,

Учень 2. актуальні репортажі,

Учень 3. опитування,

Учень 4. інтерв’ю,

Учень 5. розслідування

Учень 6. статті та нариси,

Учень 7. А ще -  занурення у стрічку новин свого смартфону, щоб у цьому потоці інформації не загубити якусь важливу деталь.

Учень 8. До речі, у Південній Кореї з’явився перший робот-журналіст, який пише замітки про футбольні матчі усього за декілька секунд. Ви уявляєте собі?!

Учень 9. Подумаєш… Коли у журналіста deadline, він цілу статтю за секунду накидає.

Учень 1. А я вважаю, ніякий робот не зможе спілкуватися з людьми так, як це робить людина-журналіст?

          Учень 2.  А давайте доведемо!

Учень 3. А я зараз проведу  інтерактивне інтерв’ю! Колеги-журналісти мені допоможуть, а фотограф усе сфотографує!.

 Проводить інтерактивне інтерв’ю.

  •  Чи є в залі діти?(відповідь залу)
  • А чи любите ви спілкування в інтернеті?(відповідь залу)
  • А чи подобається вам займатися в гуртках?(відповідь залу)
  • Ви молодці!
  • Тож, зараз ми дізналися про захоплення дітей. А педагоги – де ви є? підійміть руки!
  • Ох, як вас тут багато! Що ж, я маю до вас запитання. Чи жлюбите ви своїх вихованців?
  • Підніміть руки ті, хто не знає відповіді на це запитання.
  • Звичайно, таких нема.
  • Дуже добре!
  • Наступне запитання до представників влади?
  • Ви  є у цій  залі? Підніміть руки.
  • Скажіть, будь ласка, чи є важливою позашкільна освіта? Так чи ні?
  • Є тут ті, хто не знає, що таке «позашкільна освіта»?
  • Позашкільна освіта – це ми, ви, хлопці та дівчата та їх педагоги за лаштунками. Це цілий Всесвіт. Тож у нас є зараз такі можливості, які нашим батькам лише снилися.

Учень 4. Отож, журналістика зі смартфоном та сайтами  – це і є наше майбутнє.

Учень 5. Це наша найзаповітніша мрія.

                                  Пісня «Хочу стати музикантом я»

Хореографічний колектив «Сюрприз»- «Віночок»

Звучить музика. Виходять діти.

 Сідають на авнсцену. Діалог про небо.

Дівчинка. Зорі розсіялись… Яке чисте небо! А бачиш оту далеку хмаринку?

Хлопчик. Так. Схожа на чарівний палац. А у  ньому живе принцеса.

Дівчинка. А ота, ота на що схожа? Ніби на море.

Хлопчик.  Е ні, це щось цікавіше.

Дівчинка. Не можу вгадати. Що це?

Хлопчик. Мені здається, що це щастя.

Дівчинка. Щастя ? А що таке щастя?

Хлопчик. Щастя – це коли всі мрії збуваються!

Дівчинка.А хіба є таке місце, де збуваються всі мрії?

Хлопчик. Так! Усі дитячі мріїї  збуваються в Країні   Позашкілля!

Дівчинка. Тоді пішли записуватися  до  гуртків!!!

Діти виходять.  .

Виходять учні («Мрії»)

Учень 1. Майбутнє невідоме і непередбачуване, але мрій і бажань так багато.

Учень 2. Я мрію, що через 20 років Україна стане країною з міцною економікою, а я буду  передовим фахівцем робототехніки.

Учень 3. Через 20 років я буду успішним психологом, який буде допомагати людям України порозумітися.

Учень 4. Через 20 років я буду перекладачем, який буде розповсюджувати нашу національну ідею за  допомогою рідної мови.

Учень 5. Через 20 років я буду менеджером космічного туризму в Україні, тому що за Космосом – майбутнє.

Учень 6. Через 20 років я стану дипломатом і  представлятиму інтереси держави у інших країнах.

Учень 7. Через 20 років я буду працювати у службі соціальної допомоги. Я буду там, де я потрібна.

Учень 8. Через 20 років я бачу себе в ролі люблячої та успішної матері.

Учень 9. А я …через 20 років… працюватиму з вашими дітьми у Центрі позашкільної роботи!!!

Виходять ведучі, учні-ведучі.

Ведучий  1. Як багато гарних мрій! А втілити їх допомагають  педагоги позашкільної освіти –герої сьогодення, з небайдужими серцями, які налаштовані на вічний творчий пошук та безперечний успіх!

 

Ведучий 2.  Сьогодні вони у цій залі,-  люди,  які своєю щоденною працею плекають  дитячі таланти: методисти та керівники гуртків . Прошу їх вітати!

 Картинка «Свято»

Хореографічний  гурток  «Джерельце»

Виходять усі учасники.

Вед. 1. : Моє позашкілля ! Моя ти родино!

Моя ти весела безмежна країно!

 

Вед. 2. Для нас ти є місцем крилатої мрії,

Тут зріють таланти, міцніють надії

 

Учень 1.  Моє позашкілля ! Це – казка, це – мрія!

Це віра в майбутнє і наша надія.

 

Учень 2.  Це місце таланту і творчих ідей

 

 Вибігають діти.

 

Діти (разом): Це все Позашкілля - країна ДІТЕЙ!!

 

Фейерверк.

 

 

1

 

docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку