Рік народження: 14.05.1972 Посада: вчитель історії Класи, в яких викладає: 5-9 Назва навчального закладу, який закінчила: Чернівецький державний університет, 1998 р. Фах за дипломом: історик, викладач Педагогічний стаж: 19 років Рік курсової підготовки: 2018 Рік попередньої атестації: 2014 Категорія: вища, «старший учитель»
Нагороди: № за\п Вид нагороди Дата 1. Почесна грамота Вижницької районної державної адміністрації та Вижницької районної ради 2011 2. Почесна грамота відділу освіти Вижницької райдержадміністрації та райкому профспілки працівників освіти і науки 2012 3. Грамота та премія ім. Ю.Федьковича 2013 4. Диплом відділу освіти, молоді та спорту Вижницької районної державної адміністрації , райкому профспілки працівників освіти і науки 2013
Форми роботи Методи навчання Індивідуальні (“Так – ні”, “Закінчіть речення”…). Групові ( “Точка зору”, “Доведіть правильність твердження або спростуйте”, “Метод ПРЕС…”). Пошукові ( гра, ситуація, проблемне питання…) Операційні ( алгоритм, історична вікторина…) Метод самостійного учіння( слухання, читання, аналіз, робота з додатковою літературою, …) Інформаційні ( лекція з елементами бесіди, демонстрація…)
Результативність роботи: Олімпіади: Інтернет-олімпіада з правознавства 2018 рік: Гуцул Т. – диплом ІІІ ступеня; Участь у Всеукраїнській експедиції «Моя Батьківщина –Україна» І місце в номінації «Духовна спадщина мого народу» – 8 клас Терновецька Т. 2018 рік – ІІ місце з правознавства – 9 клас Гуцул Т. Інтернет-олімпіада з історії 2018 рік: Терновецька Т., Понич І, Завялець Т., Мельничук А. –диплом І ступеня; Гуцул Т. , Барбір М. – диплом ІІ ступеня; Тесліцька І. , Лютик І. , Бухінська І. , Барбір к., Тернвецька А., Гуцул Ю. , Коцур В., Одочук А – диплом ІІІ ступеня;
вивчення документів і матеріалів, що становлять професійний інтерес Вебінари Курси підвищення кваліфікації. Інтернет-конференції МО створення власної бази кращих сценаріїв уроків, наочних заходів, презентацій постійна робота над методичною темою участь у засіданнях МО Вивчення досвіду роботи педагогів. Власні науково-методичні пошуки. Робота з літературними джерелами.
Впроваджувати у навчально-виховний процес Інноваційні методи навчання Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів Особливу увагу приділяти відстаючим учням Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів Особливу увагу приділяти відстаючим учням Впроваджувати у навчально-виховний процес Інноваційні методи навчання Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями