Творчий звіт вчителя історії

Про матеріал
Рік народження: 14.05.1972 Посада: вчитель історії Класи, в яких викладає: 5-9 Назва навчального закладу, який закінчила: Чернівецький державний університет, 1998 р. Фах за дипломом: історик, викладач Педагогічний стаж: 19 років Рік курсової підготовки: 2018 Рік попередньої атестації: 2014 Категорія: вища, «старший учитель»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рік народження: 14.05.1972 Посада: вчитель історії Класи, в яких викладає: 5-9 Назва навчального закладу, який закінчила: Чернівецький державний університет, 1998 р. Фах за дипломом: історик, викладач Педагогічний стаж: 19 років Рік курсової підготовки: 2018 Рік попередньої атестації: 2014 Категорія: вища, «старший учитель»

Номер слайду 2

Нагороди: № за\п Вид нагороди Дата 1. Почесна грамота Вижницької районної державної адміністрації та Вижницької районної ради 2011 2. Почесна грамота відділу освіти Вижницької райдержадміністрації та райкому профспілки працівників освіти і науки 2012 3. Грамота та премія ім. Ю.Федьковича 2013 4. Диплом відділу освіти, молоді та спорту Вижницької районної державної адміністрації , райкому профспілки працівників освіти і науки 2013

Номер слайду 3

Моя педагогічна філософія Мої життєві принципи Педагогічне кредо “ Щоб мати право навчати, необхідно постійно навчатися самому. “

Номер слайду 4

Використання ІКТ робить урок цікавішим, надає більше можливостей для участі в навчальному процесі, розвиває мотивацію. Учні починають розуміти складні ідеї завдяки більш наочній і динамічній подачі матеріалу.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Використання мультимедійних засобів Для контролю знань Етапи уроку Під час мотивації (як постановка проблеми) перед вивченням нового матеріалу Під час закріплення і узагальнення знань При поясненні нового матеріалу

Номер слайду 7

Переваги використання ІКТ на уроках історії Збільшується швидкість отримання інформації Посилюється зацікавленість учнів у процесі навчання Можливість демонструвати явища і процеси у динаміці Індивідуалізація навчання Переваги використання ІКТ на уроках історії та правознавства

Номер слайду 8

Основні дидактичні функції, що реалізуються за допомогою ІКТ Комунікативна Дослідницька Розвиваюча Пізнавальна

Номер слайду 9

Використання мультимедійних презентацій на уроці сприяє:

Номер слайду 10

Використання навчальних презентацій при вивченні нового матеріалу

Номер слайду 11

Використання ІКТ при знайомстві з історичними особами , відеофільми.

Номер слайду 12

Використання ІКТ при ознайомленні з пам'ятками архітектури

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Використання ІКТ для контролю знань учнів

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Інтернет сайт –як засіб спілкування

Номер слайду 17

Форми роботи Методи навчання Індивідуальні (“Так – ні”, “Закінчіть речення”…). Групові ( “Точка зору”, “Доведіть правильність твердження або спростуйте”, “Метод ПРЕС…”). Пошукові ( гра, ситуація, проблемне питання…) Операційні ( алгоритм, історична вікторина…) Метод самостійного учіння( слухання, читання, аналіз, робота з додатковою літературою, …) Інформаційні ( лекція з елементами бесіди, демонстрація…)

Номер слайду 18

«Мозковий штурм» Урок- подорож «Корабель очікувань» Бліц-опитування . «Прес» «Ажурна пилка» Робота у загальному колі ,мультимедійні презентації. «Акваріум» Метод проектів «Закінчи речення» Дидактичны ігри,вікторини. «Чиста дошка»

Номер слайду 19

Урок - брейн-ринг Урок-подорож Урок дослідження Урок-презентація Урок- гра Урок- вікторина

Номер слайду 20

Результат використання ІКТ на уроках історії та правознавства : Інформаційні освітні ресурси дозволяють оптимізувати працю вчителя.

Номер слайду 21

Основні напрямки та форми позакласної роботи з історії: конкурси з історії екскурсії з історичної тематики дослідна робота; ТКР розробка і створення проектів за історичною тематикою предметні тижні олімпіади Перегляд і обговорення історичних фільмів

Номер слайду 22

Результативність роботи: Олімпіади: Інтернет-олімпіада з правознавства 2018 рік: Гуцул Т. – диплом ІІІ ступеня; Участь у Всеукраїнській експедиції «Моя Батьківщина –Україна» І місце в номінації «Духовна спадщина мого народу» – 8 клас Терновецька Т. 2018 рік – ІІ місце з правознавства – 9 клас Гуцул Т. Інтернет-олімпіада з історії 2018 рік: Терновецька Т., Понич І, Завялець Т., Мельничук А. –диплом І ступеня; Гуцул Т. , Барбір М. – диплом ІІ ступеня; Тесліцька І. , Лютик І. , Бухінська І. , Барбір к., Тернвецька А., Гуцул Ю. , Коцур В., Одочук А – диплом ІІІ ступеня;

Номер слайду 23

вивчення документів і матеріалів, що становлять професійний інтерес Вебінари Курси підвищення кваліфікації. Інтернет-конференції МО створення власної бази кращих сценаріїв уроків, наочних заходів, презентацій постійна робота над методичною темою участь у засіданнях МО Вивчення досвіду роботи педагогів. Власні науково-методичні пошуки. Робота з літературними джерелами.

Номер слайду 24

Впроваджувати у навчально-виховний процес Інноваційні методи навчання Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів Особливу увагу приділяти відстаючим учням Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів Особливу увагу приділяти відстаючим учням Впроваджувати у навчально-виховний процес Інноваційні методи навчання Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями

ppt
Додано
1 квітня 2019
Переглядів
7630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку