Візитна картка. Дата народження: 22 квітня 1971року Освіта: повна вища. Закінчила: у 1995 році Миколаївський державний педагогічний інститут. Посада: вчитель початкових класів. Місце роботи: Доброкриничанська ЗОШ І – ІІІ ступенів. Педагогічний стаж: 30 років. Кваліфікаційна категорія: “спеціаліст вищої категорії”Підвищення кваліфікації:пройшла у 2015році.
Завдання сучасного вчителя в умовах впровадження оновленого Державного стандарту: модернізувати навчальний процес так, щоб забезпечити його пошуковий та дослідницький характер шляхом упровадження інноваційних технологій, різноманітних форм і методів навчання з метою формування життєвих компетентностей учнів. За цих умов навчальна праця дитини стає активною, цікавою, результативною.
«Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична робота» П. Друкер. Педагогічна технологія. Сукупність методів, способів і форм організації навчання, спрямованих на досягнення поставлених дидактичних цілей. Системний метод створення, застосування й визначення процесу навчання і засвоєння знань. Головним критерієм оцінки педагогічної технології є її ефективність і результативність.
Мета досвіду: створити комфортні умови, за яких учень відчуває власний успіх, свою інтелектуальну досконалість і спроможність.“Всі діти обдаровані і талановиті, тому покликання вчителя – підтримувати, розвивати, плекати індивідуальне, самобутнє, спираючись на їх природу, боячись втратити їх”.
Інтерактивні технологіїТе, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію. КонфуційІнтерактивні методи. Мікрофон. Перед бачення. Рольові ігри. Моз ковий штурм. Навчаючи - вчуся. Асоціативний кущ. Крісло автора. В малих групах. Робота в парах. Незакінчене речення
Проектна технологія. Проект – це складно? – Так. Проект – це серйозно? - Так. Проект – це цікаво, захопливо, незвичайно? - Так, так, так!Це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показати досягнутий результат
Напрямки роботи з учнями:навчити учнів адаптуватися до нових умов;навчити швидко реагувати на поставлені завдання;навчити проектувати, творити, фантазувати;розширювати кругозір учнів;навчити вчитися, розвиватися, умінню самореалізуватися;формувати загальнолюдські цінності;працювати: в групі, команді, співпрацювати.
Висновки. Використання інноваційних технологій: дозволяє розв’язати одразу кілька завдань: розвивати комунікативні вміння й навички й допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками навчального процесу; забезпечує виховне завдання, оскільки вчить працювати в колективі, прислухатися до думки кожного; знімає нервове напруження, дає можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання. «Зібратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх». Генрі Форд
План професійного розвитку:продовжувати вивчати і впроваджувати в практику своєї роботи інноваційні технології, методики, спрямовані на розвиток в учнів інтересу до знань;удосконалювати свою професійну майстерність відповідно до визначених інноваційних ідей, принципів, технологій навчання;передплачувати фахові журнали, брати участь у вебінарах, онлайн – конференціях;використовувати досвід роботи передових вчителів;впроваджувати новітні форми та методи роботи з учнями з метою розвитку їх творчої компетентності; сприяти участі учнів у змаганнях, конкурсах, олімпіадах.