Заняття для дітей старшого дошкільного віку вихователь вищої категорії Саковська Олена Олександрівна м. Первомайськ
Тема: У гості до Неділі.
Мета:продовжувати вчити дітей називати дні тижня; формувати вміння орієнтуватися в просторі і розв’язувати логіко – математичні за допомогою паличок Кюїзенера; забезпечити позитивне ставлення до математичної діяльності; розвивати логічне мислення, зорову увагу, мовну активність; виховувати дружні стосунки між дітьми.
Матеріал: білети – запрошення, вірш «Неділя»,картинки, цифри від 1-7, дидактична гра «Числа - сусіди», логічні задачі, набори паличок Кюїзенера, лист – запрошення, картки з геометричних фігур, дидактична гра «Чарівний будиночок».
Хід заняття:
- Що ви бачите на цих картинах?
- З чого вони створені?
- Скільки геометричних фігур використав художник для написання кожної картини? (по сім)
2) зупинка Вівторок «Чарівний будинок» (з паличок Кюїзенера)
- Хто живе в будиночку?
- Скільки в ньому поверхів?
- Якого вони кольору?
4. 3) зупинка Середа
Фізкультурна хвилинка «Знайди своє місце» (орієнтування а просторі)
5)зупинка П’ятниця – викладання і співвідношення паличок Кюїзенера з днями тижня і цифрами.
6) зупинка Субота «Числа - сусіди» (з використанням паличок)
7) зупинка Неділя «Логічні задачі»
- Щодня родина купує один пакет молока. Скільки їй потрібно пакетів на тиждень?
- Якщо у нас немає метра і лінійки, чим можна виміряти довжину столу? Кімнати?
- Протягом тижня 4 дні було сонячних і 3 сніжних. Яких днів було більше? На скільки?
- Скільки днів у тижні? Скільки робочих? Вихідних? Який день сьогодні? Завтра? Вчора?
6. Підсумок заняття:
- Де ми сьогодні побували?
- Який із днів приготував найцікавіше завдання? Чому?
- Розповімо вірш «Тиждень» на знак подяки за цікаву подорож!