У гості до неділі. Палички Кюїзенера.

Про матеріал
Мета:продовжувати вчити дітей називати дні тижня; формувати вміння орієнтуватися в просторі і розв’язувати логіко – математичні за допомогою паличок Кюїзенера; забезпечити позитивне ставлення до математичної діяльності; розвивати логічне мислення, зорову увагу, мовну активність; виховувати дружні стосунки між дітьми.
Перегляд файлу

Заняття для дітей старшого                                                                                        дошкільного віку                                                                                                       вихователь вищої категорії                                                                                        Саковська Олена Олександрівна                                                                                        м. Первомайськ

Тема: У гості до Неділі.

Мета:продовжувати вчити дітей називати дні тижня; формувати вміння орієнтуватися в просторі і розв’язувати логіко – математичні за допомогою паличок Кюїзенера; забезпечити позитивне ставлення до математичної діяльності; розвивати логічне мислення, зорову увагу, мовну активність; виховувати дружні стосунки між дітьми.

Матеріал: білети – запрошення, вірш «Неділя»,картинки, цифри від 1-7, дидактична гра «Числа - сусіди», логічні задачі, набори паличок Кюїзенера, лист – запрошення, картки з геометричних фігур, дидактична гра «Чарівний будиночок».

Хід заняття:

  1. Психологічна гімнастика «Поділись гарним настроєм».
  2. Сюрпризний момент «Лист - запрошення» - гостини до Неділі на чарівному потязі із білетами, які носять нумерацію  паличок Кюїзенера.
  3. 1) зупинка Понеділок – «Картинна галерея».

-         Що ви бачите на цих картинах?

-         З чого вони створені?

-         Скільки геометричних фігур використав художник для написання кожної картини? (по сім)

2) зупинка Вівторок «Чарівний будинок» (з паличок Кюїзенера)

- Хто живе в будиночку?

- Скільки в ньому поверхів?

- Якого вони кольору?

4. 3) зупинка Середа

Фізкультурна хвилинка «Знайди своє місце» (орієнтування а просторі)

  1. 4) зупинка Четвер «Числовий ряд від 1-7»

5)зупинка П’ятниця – викладання і співвідношення паличок Кюїзенера з днями тижня і цифрами.

6) зупинка Субота «Числа - сусіди» (з використанням паличок)

7) зупинка Неділя «Логічні задачі»

- Щодня родина купує один пакет молока. Скільки їй потрібно пакетів на тиждень?

- Якщо у нас немає метра і лінійки, чим можна виміряти довжину столу? Кімнати?

- Протягом тижня 4 дні було сонячних і 3 сніжних. Яких днів було більше? На скільки?

 - Скільки днів у тижні? Скільки робочих? Вихідних? Який день сьогодні? Завтра? Вчора?

6. Підсумок заняття:

 - Де ми сьогодні побували?

 - Який із днів приготував найцікавіше завдання? Чому?

- Розповімо вірш «Тиждень» на знак подяки за цікаву подорож!

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку