У гостях лісової математики

Про матеріал
Навчальний проект з математики для 3 кдасу. З теми: "Повторення нумерації чисел в межах 100". Навчальний проект містить групову форму проведення між учнями початкової освіти.
Перегляд файлу

 

                 Изображение выглядит как небо, мультфильм, Мультфильм

Автоматически созданное описание

              Математичний проект для учнів початкової школи (3 клас)

   1.Організація проекту

Назва проекту: У гостях лісової математики.

Керівник проекту: Кузьменко Діана Віталіївна

Тема: Повторюємо нумерацію чисел в межах 100.

(1.3)Дидактична мета: формувати у дітей інтерес до математики, створювати самостійно різні завдання з теми нумерація чисел у межах 100; виховувати самостійність,  повагу один до одного, вміння працювати в групах; розвивати увагу, пам’ять, кмітливість.

  1.    Видова характеристика навчальних проектів

Діти працюють в групах. Груп 4 і в кожній групі по 6 учасників, середньої тривалості (2 – 4 уроків)

  1.    Вибір теми навчального проекту

  -Сьогодні в нас дуже цікаве завдання, а саме виготовлення проекту в групі один для одного. Але, для того, щоб дізнатися тему, нам потрібно відгадати загадки:

1) Це місце не просте, воно дрімуче і густе. (Ліс)

2) Скільки груш на суку,

Скільки рибок в тому ставку,

Щоб нам їх порахувати,

Який предмет нам треба знати?

(Математика)

-Чудово, тепер треба скласти ці два слова. Виходить «Лісова математика».

1.3 Формування провідної проблеми:

 - Ліс – це великий будинок, де живуть різні птахи й тварини, ростуть різноманітні рослини та гриби.  Які завдання б ви запропонувати для подорожі лісом з вивченого матеріалу нумерації чисел в межах 100?

       2.Планування проекту

-А зараз давайте поговоримо, про те, що потрібно втілити  в проект. Звичайно ви самостійно в групах створюєте творчі завдання, це можуть бути малюнки, ігри стосовно математики, цікава інформація з різних джерел – інтернет, книга, допомога вчителя та інше.

2.1 Вибір учнями напрямку діяльності

-Дітки, проект «Лісова математика» передбачає повторенню теми нумерації чисел в межах 100, можна провести це як подорож до певних тварин, а тварини пропонують завдання на вирішення, можливі різні картинки, малюнки, цікава інформація тощо.

-Чи є думки, щодо розробки проекту?

-Як можна використовувати проект «Лісова математика» ?

2.2.Формула робочих груп

  1 група: Подорож до тітоньки Сови.  Керівник(голова) групи – Марина; заступник керівника-Максим, всі учні - помічники.                                                                                                                                 Девіз: Наш загін непереможний. Це повинен знати кожний!                                                Працюємо разом, кожна думка важлива.

 2_група: Подорож до хитрої лисиці. Керівник(голова) -Софія; заступник керівника- Олександр; директор- Ніна, заступник  директор – Поліна; всі інші  учні – помічники.                                                                                                                         Девіз: Друг завжди в біді поможе. Наша дружба переможе!

  3_група: Подорож до веселого зайчика. Керівник – Іван, заступник керівника- Максим; всі інші учні – помічники;                                                                           Девіз: Вперед до перемоги!

4_група:Подорож до білочки трудівниці. Керівник- Ніка, всі інші учні – головні помічники.                                                                                                                                     Девіз: Ми ніколи не сумуємо. І усім тепло даруємо!

2.3.Визначити вид майбутнього результату та форми представлення

Створення урок-проект з використання плакату з різними малюнками та завданнями в них.

2.4. Складання учнями плану роботи над проектом

       (За допомогою вчителя діти складають план)

- Дивіться, кожна група подорожує в гості до певної тварини або птаха.                                            Вам потрібно:

1)запропонувати різні завдання вивченої теми – розв’язування прикладів, задач. Завдання на подачу чисел у вигляді суми розрядних доданків( 47 =40+7); завдання на порівняння чисел і тд.

2)Використовуючи різні інформаційні джерела знайти цікаві інформації про ліс, тобто одна група може взяти просто ліс, друга що там росте, третя хто там мешкає, четверта про гриби, які ростуть у лісі. Також інформація про тварин стосовно з якими зв’язана кожна група.

3)Також можна створити завдання використовуючи різні платформи на телефоні.

Обов’язки:

1_учасник створює приклади на обчислення; 

2_учасник створює завдання на подачу чисел у вигляді суми розрядних доданків;

 3_учасник створює завдання на порівняння чисел;

4_учасник створює різні задачі;

5_учасник шукає цікаву інформацію;

6_учасник пропонує інше завдання. Потім всі разом заповнюємо плакат.

-Що не зрозуміло, або потрібна допомога звертайтеся до мене(вчителя) я підкажу.

 -Якщо потрібно створити завдання на платформах, звертайтеся я підкажу.

2.5.Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності учасників

-Оцінювання буде проходити саме за процесом діяльності учнів. Як учні спілкуються один з одним, чи відбувається взаємодопомога між дітьми. Як глибоко вони розкрили проблему та використали завдання, чи доцільна інформація з різних галузей знань. Як оформлено результат проекту та вміння презентувати свій проект в групі.

    3.Реалізація проекту

-Допомагаю дітям у пошуку інформації, а далі учні самостійно збирають необхідний матеріали, безпосередньо виконують поставлені завдання проекту. Тобто, я займаю позицію консультанта, а за потреби – координатора.

3.1.Визначення джерел потрібної інформації

   1_група: інформація про ліс: https://www.forester.org.ua/lis-tse-sukupnist-zemli-roslynnosti/

цікавий факт про сову: https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-sovu/

    2_група: Які рослини ростуть у лісах? https://dovidka.biz.ua/yaki-roslini-rostut-u-lisah/  цікавий факт про лисицю http://korusno-znatu.in.ua/tsikavi-fakty/tsikavi-fakty-pro-lysytsyu/

    3_група: лісові тварини:    https://dovidka.biz.ua/lisovi-tvarini-rozpovid/                                   факт про зайців https://tutcikavo.com/pryroda/tvaryny/ssavtsi/1124-tsikavi-fakti-pro-zajtsiv

    4_група: гриби, які ростуть у лісі: https://naurok.com.ua/yaki-gribi-rostut-v-lisah-ukra-ni-241951.html , цікавий факт про білочку: https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-bilku/

3.2.Самостійна пошукова робота

-Після того, як я(вчитель) допомогла с пошуком інформації, діти самостійно виписують збір інформації, або запам’ятовують, що їм більше сподобалось, вразило та роблять висновок.

3.3 Виготовлення освітнього проекту

  -Діти, наш проект завершується, тому хочу задати декілька питань:

-Які саме знання вам знадобились в практичній роботі? (знання стосовно теми про нумерацію чисел в межах 100)

-Який можливо новий досвід ви одержали?

-Можливо, щось змінилось в результаті виконання проекту або покращилось для себе?

    4.Підсумок уроку

Учні, точніше команди презентують свій проект. Приклад, як виглядає робота учнів:

Изображение выглядит как текст, рукописный текст, Детское искусство, бумага

Автоматически созданное описание

4.1.Презентація результатів навчального проекту

(Кожна команда учасників ознайомлює присутніх із поставленими завданнями та розповідає, що саме нового дізналися.)

-Учасники першої команди, скажіть у чому полягав задум проекту?(Таке саме питання до інших груп)

-Чи достатньо у вас було знань для розробки проекту? Якими джерелами користувалися, щоб одержати потрібну інформацію?

-Чого навчилися під час роботи проекту?

-Чи виникали труднощі? Чи, що було найцікавішим?

-Чудово, діти, ви всі гарно попрацювали та гарно засвоїли вивчений матеріал. На цьому все!

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку