Дата:______________
Тема: У мене є кролик.
Мета:
-
Навчальна: увести нові літери алфавіту G,g. H,h . Продовжувати опрацьовувати лексичний матеріал за темою уроку.
-
Розвиваюча: розвивати навички письмового продукування, здатність співвідносити великі та маленькі літери алфавіту.
-
Виховна: виховувати відповідальне ставлення до обов’язків по догляду за домашніми улюбленцями, виховувати бажання вивчати англійську мову
Очікувані результати: Учень пише літери з опорою на наочність, модель. Знає, які звуки яким літерам відповідають.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: аудіо та відеозаписи, картки для роботи в групах, ілюстрації до теми.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДЛЯ СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання
Hello song
2. Повідомлення теми і завдань уроку
Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про тваринок. А також вивчимо ще дві нових літери.
ІІ. Основна частина
-
Повторення ЛО
Робота у групах. Учні отримують пазли із зображенням тварин, збирають їх та називають тварин, зображених на пазлах, англійською.
We have got a rabbit/dog/car/parrot/bird.
-
Повторення вивчених літер
Учні по черзі виходять до дошки, з’єднують велику літеру з маленькою та називають її.
-
Введення нових літер
-
Діти, сьогодні ми продовжуємо вивчати літери англійського алфавіту. І на цьому уроці ми познайомимося із літерами G, H.
-
Літера G,g знаходиться на початку назви ще однієї тваринки, яку нам слід запам’ятати. Goose. (учні декілька разів повторюють за вчителем, та намагаються здогадатися, який звук ця літера передає).
-
Написання літери.
-
Гра “Letter hunt” (Зображення виводиться на дошку, учні за допомогою магнітів «знаходять» літеру G,g)
-
Робота з літерою H. (Щоб дізнатися, який звук передає літера, нам необхідно уявити, що ми замерзли в ручки, та хочемо зігрітися. ЩО ми для цього зробимо? (діти дмухають в руки та здогадуються про звучання звуку h)).
-
Фізкультхвилинка.
-
https://www.youtube.com/watch?v=DYPTJj6hd44
-
Перегляд відео “Phonics Letter”
-
Гра “Circle the letter” (мультимедійна дошка)
-
Повторення цифр. Гра “Do the sums”
ІІІ. Заключна частина уроку
Підведення підсумків