Календ-темат КТП 5 клас,НУШ, II семестр. 3 год/тижд до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)» для ЗЗСО (з аудіосупроводом та відеододатком)

Про матеріал

КТП 5 кл, НУШ, II семестр, 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)» закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом та відеододатком) 2022-23 навч. рік

Перегляд файлу

 NUS 5   1

Дата

Підтема ситуативного спілкування,

тема уроку.

Лексичний мінімум

Очікувані результати

навчання

Змістова лінія

Граматика

Комунікативні уміння

Са-море

алізація учнів.

♥Рекомен

довані зав

дання.

Можливий відео

контент

 

план

ф

а

к

т

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Описание: человечки для презентаций на прозрачном фоне: 18 тыс изображений ...

 

Календарно-тематичний планування  5 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)»

підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.

(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

 

                                  - кликнути на посилання два рази для відтворення аудіододатку до підручника 2022  року видання. 

       

                                       Підручник   О.Карпюк    https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/5_english_karpyuk_2022.pdf

                                       Аудіододатки https://www.libra-terra.com.ua/download/audiododatky-dlia-vilnoho-zavantazhennia/

  • Аудіододаток до підручника для 5 класу "English 5. Kids Online"(~ 214.06 Mb, ZIP)
  • Аудіододаток до робочого зошита для 5 класу "English 5. Kids Online"(~ 6.33 Mb, ZIP)
  • Audio_for_test_book "English 5. Kids Online"(~ 23.78 Mb, ZIP)   

Банк додаткових матеріалів до уроків  Мій блог:   https://studytogetherkidsfanschoolnet.blogspot.com/

Календарно – тематичне планування з англійської мови 5 клас II семестр НУШ Карпюк (3 год.)

CONTENTS

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

 

UNIT 5

WHAT’S THE WEATHER

LIKE TОDAY?

pp. 73-88

 

 weather

 clothes

 

 be going to

 Future Simple

 Zero Conditional

 listening about weather

 reading/informing about general facts

 

 talking about clothes

 talking about future plans

 talking about intentions

describing the weather

 making suggestions/offers

 giving advice

 giving predictions

 writing a weather report

(рівень А2)

                                                                                Unit 5. Природа. Одяг.  WHAT’S THE WEATHER LIKE TОDAY?

54

 

 

Кліматичні відмінності. С.75

Розвиток навичок зорового сприймання, відпрацювання   нового лексичного мінімума.

с.74

Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

Розуміє відловідальність людией за екологичний стан.

 

 

 

впр.3, с.75

 

впр.2,4 с.75

впр.1, с.74

впр.5, с.75

Seasons. Пори року. ЛОд

https://www.youtube.com/watch?v=Jt_st-l04Bk

 

55

 

 

Природні явища.

Розвиток навичок аудіювання, усного/ письмового  продукування. С. 76

с.76

Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат в письмовій формі

с.76

впр.3, с.76

впр.1, с.76

 

впр.2, с.76

 

впр.4, с.76

How's The Weather? | Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew&t=20s

 

56

 

 

Прогноз погоди.

Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. С.77-78

с.77

Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні зміни погоди у місці свого проживання

Розпізнає еколо-гічні негативні чинники, що впливають на довкілля у світо-вому масштабі.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віддає перевагу вітчизняному виробнику

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюдже-ту.

 

впр.2, с.78

впр.1б, с.77

впр.3, с.78

впр.1а, с.77

вивчити с.77

Weather Forecast. Прогноз погоди.

https://www.youtube.com/watch?v=KQ0RxM0ZB98

57

 

 

Куточок граматики. С.79

Розвиток граматичних навичок.  

 

Сприймає на слух і читає текст з описом погодніх умов, описує різні типи погоди на зображеннях

be going to

Future Simple

 

 

впр.1, с.79

впр.2,3, с.79

впр.4, с.79

Going to + Infinitive

https://www.youtube.com/watch?v=Sc5CV5VzMqk

58

 

 

Погода. С.80

Розвиток навичок аудіювання

с.80

Розуміє текст з описом погодніх умов, відповідає на питання про погоду

 

 

впр.1, с.80

 

впр.3, с.80

 

впр.2, с.80

впр.4, с.80

Weather and clothes

https://www.youtube.com/watch?v=Acl07YclMPw&t=362s

59

 

 

Види одягу та взуття. С.81

Усне продукування-розвиток мовленевих навичок.

 

Продуктує прості речення, використовуючи майбутній  час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’

 

 

 

впр.2, с.81

впр.1, с.81

впр.3, с.81

Зимовий одяг англійською

https://www.youtube.com/watch?v=G2Q0MBfLyeM

60

 

 

Куточок граматики С.82

Активизація лексико-граматич

ного матеріалу.

 

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional)

Zero Conditional

впр.1, с.82

 

 

впр.2, с.82

впр.3, с.82

Zero Conditional 

https://www.youtube.com/watch?v=VZQdJZ97YOY

 

61

 

 

Сезонний одяг.

Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. С.83

с.83

Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників

 

 

впр.1, с.83

впр.2, с.83

впр.3, с.83

впр.4, с.83

Speaking c.83 Student's Book✅Відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0Yhe1KpRW8o

62

 

 

Репортаж про погоду. С.84

Розвиток навичок зорового сприймання, писемної взаємодії 

 

Розуміє електронне повідомлення про погоду, описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні

 

впр.2а, с.84

 

 

впр.2б, с.84

впр.1, с.84

Unit 5 What is the weather like today? Writing c.84 Student's Book✅ Відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=L4bKwFLiuJ8&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=55

63

 

 

Повторення вивченого матеріалу. С.85

Розвиток навичок усного продукування.

 

Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple)

, конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб

(Zero Conditional)

 Інформован про екологічно чисті, безпечні матеріали

 

 

 

 

Висловлюється про важливість допомоги тваринам у різні пори року.

 

 

 

впр.1, с.85

 

впр.3,4, с.85

впр.5, с.86

впр.2, с.85

Онлайн-гра "Weather and Clothes"

https://vseosvita.ua/test/onlain-hra-weather-and-clothes-873177.html

Global Warming

https://www.youtube.com/watch?v=PqxMzKLYrZ4

64

 

 

Яка сьогодні погода? С.86-87

Розвиток навичок усного продукування.

 

Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в

Україні в електронному повідомленні

 

впр.8, с.86

впр.9, с.87

 

впр.7, с.86

впр.6, с.86

впр.10, с.87

Пори року і погода Тренінг

https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg

 

65

ТО1

 

 

Self-Check С.88

Повторення лексико-граматич

ного матеріалу.

 

Оперує вивченим матеріалом

 

 

 

 

с.88

 

How's the weather? 

 Song & Story

https://www.youtube.com/watch?v=P9abGg_gF1s&t=34s

CONTENTS

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

 

UNIT 6

LET’S HAVE FUN!

pp. 89-106

 

 free-time activities

 hobbies

 likes / dislikes

 

 ‘-ing’ form of the verb with likes / dislikes

 Present Continuous

for future actions

 identifying free-time activities

 informing about likes / dislikes

 listening about activities

 

 talking about free time

 talking about a hobby

 talking about fixed plans

asking information

 

 

 describing a theme park

 writing an e-mail

                                                                                         Unit 6. Відпочинок і дозвілля LET’S HAVE FUN!

66

 

 

Чим ти полюбляєш займатися?

Відпрацювання   нового лексичного мінімума. С.91

с.90

Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє знання та наво-дить

 

 

 

 

Складає кошторис.

 

впр.3, с.90

 

впр.1,2, с.90

впр.4, с.91

впр.5, с.91

Хобі та інтереси

https://www.youtube.com/watch?v=j4vQ3WAqqxY&t=70s

 

67

 

 

Захоплення. С.92

Розвиток навичок зорового сприймання. Відпрацюванн ЛОд

 

Розповідає про власні хобі

 

 

впр.1,3, с.92

впр.2, с.92

впр.4, с.92

Відео до нового підручника

https://www.youtube.com/watch?v=apXDBJmgjhE

68

 

 

Парк розваг. С.93-95

Розвиток навичок зорового продукування.

с.93

Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг

 

впр.4, с.94

 

впр.1, с.93

впр.2,3, с.93

 

впр.5, с.95

Playground Vocabulary

https://www.youtube.com/watch?v=dQsDDD5W8yc&t=1s

69

 

 

Куточок граматики. С.96

Розвиток граматичних навичок.  

 

Запитує і відповідає на  питання щодо власних уподобань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

Віддає перевагу відпочинку у ро-дині, рідному селищі, країні.

приклади дотримання пра-вил безпеки руху.

 

Знає правила користування громадським транспортом.

 

 

 

 

 

 

the“-ing” form of the verb

 

 

впр.1,3, с.96

впр.2, с.96

впр.1, с.96

-ing form of the verbs

https://www.youtube.com/watch?v=1nHN5vTH3pA

70

 

 

Дозвілля. Захоплення  С. 97-98

 Розвиток навичок аудіювання

 

Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідо

Talk about likes and dislikes with the‘ing’form.

впр.2, с.97

 

впр.3,4, с.98

впр.1, с.97

впр.6, с.98

впр.5, с.98

впр.7, с.98

Дозвілля, Хобі

https://www.youtube.com/watch?v=1m2phCzlFS8

 

71

 

 

Види відпочинку та занять. С.99

Розвиток навичок сприйняття на слух

 

Розповідає про колекціонування, спортивні ігри та музичні інструменти

 

впр.3, с.99

 

впр.1,2, с.99

 

впр.2, с.99

Презентація "Активний відпочинок"

Завантажити матеріал

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-anglijskoi-movi-5-klas-aktivnij-vidpocinok-124071.html

72

 

 

Куточок граматики. С.100

Розвиток лексико-граматичних навичок.  

 

Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позна- чення запланованих дій

Present Continuous for future actions

впр.1, с.100

 

впр.3, с.100

впр.2, с.100

напис.

 про себе

Present Continuous https://www.youtube.com/watch?v=AcdwYXt020I

MY PLANS FOR THIS WEEK - PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE PLANS

https://www.youtube.com/watch?v=jy5R6-pFMP0

73

 

 

Інтерв’ю. С.101

Розвиток навичок усного продукування.

 

 

Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій

 

 

впр.1, с.101

впр.2,4, с.101

 

впр.3, с.101

Мій відпочинок / My free time

https://www.youtube.com/watch?v=Icn8_GnG9Wg&t=238s

74

 

 

Канікули. С.102

Розвиток навичок пиемної взаємодії 

 

Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг

впр.2, с.102

 

 

впр.1, с.102

впр.2, с.102

My summer holidays project

https://www.youtube.com/watch?v=y4Bin8tMd1w

75

 

 

Вільний час. С.103-104

Усне продукування-розвиток мовленевих навичок.

 

 

Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис

 

впр.4, с.104

 

 

впр.2, с.103

впр.1, с.103

впр.3, с.103

Free time. Hobbies https://www.youtube.com/watch?v=zIUJZgYAfoI   /рекомендую використовувати вправи без звуку, аудіювання починається на 42:50 хвилині./

76

 

 

Активизація, повторення вивченого матеріалу. С.104-105

 

Розповідає про вихідний день, описує власні хобі у письмовій формі

 

 

впр.5,6, с.104

впр.7, с.105

 

впр.8, с.105

Пісня з  підручника,с 30 NOSY TED 

I’ve got a little brother His hobby’s asking questions …

https://www.youtube.com/watch?v=iF_o68dred4

77

ТО2

 

 

Self-Check С.106

Повторення лексико-граматич

ного матеріалу.

 

Оперує вивче-ним матеріалом

 

 

 

 

 

 

 

 

с.106

 

Розробка підсумкового уроку "Hobbies and interests"

https://urok.osvita.ua/materials/english/71906/

CONTENTS

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

 

UNIT 7

THIS IS THE PLACE

I LIVE IN

pp. 107-122

 

 names of towns and

cities in Ukraine

 symbols of Ukraine

 places in a town / city

 

 Past Simple vs Present

Perfect

 

 presenting Ukraine and its symbols

 listening about

 

escribing favourite places

 talking about a place where you live

 asking for / giving directions

 

a short report

about Ukraine

a diary page

about places of interest

 writing about a city / town / village

 making a programme and a leaflet about Ukraine for tourists

                                                                                           Unit 7. Україна. Рідне місто/село THIS IS THE PLACE I LIVE IN

78

 

 

Загальні відомості про Україну.

Усне продукування - розвиток мовленевих навичок. С.109

с.109

Читає і розуміє текст про міста України

Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.

 

Наводить прик-лади особистого  внеску  у чистоту свого села.

 

 

 

Поважно відно-ситься до історичної та культурної спадщини селища

 

 

 

 

 

 

 

 

З повагою відно-ситься

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обирає безпеч-ний шлях пересування.

 

Висловлюється про важливість допомоги своєї сім’ї у розвиток села.

 

Обирає фінансово

оптимальний вид транспорту.

 

 

 

Розуміє як війна

 

с.108-109

 

впр.3, с.109

впр.1,2, с.108

впр.4, с.109

UKRAINE, topic in English

https://www.youtube.com/watch?v=w8xLEC4opxk

 

79

 

 

Місцезнаходження. С.110

Розвиток навичок зорового продукування.  Діалог.  

 

Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю

Повтор There is/are

впр.1, с.110

 

впр.2,3, с.110

 

впр.4, с.110

Вживання конструкцій There is / There are

https://www.youtube.com/watch?v=ANuAKhzWFMY

 

80

 

 

У селі. С.111-112

Розвиток навичок зорового продукування.  Монолог.

с.111

Читає і розуміє текст про село/міста України

 

впр.1, с.111

впр.3а, с.112

 

впр.2, с.111

впр.3б, с.112

 

напис. про

своє село

Презентація на тему «In the village».

Завантажити 

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-na-temu-in-the-village-u-seli-do-uroku-anhliiskoi-movy-u-5-klasi-591758.html

81

 

 

Куточок граматики. С.113

Розвиток граматичних навичок

 

Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect

Past Simple

Present Perfect

впр.1, с.113

 

впр.2,5 с.113

впр.3, с.113

впр.4, с.113

Present Perfect tense. Funny examples

https://www.youtube.com/watch?v=96gDHAOeOc8

82

 

 

Столиця України. С.114

Розвиток навичок аудіювання, усного продукування.

с.114

Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну

 

 

 

впр.1,3, с.114

впр.2, с.114

 

 

розповісти про Київ

Kyiv is the capital of Ukraine

https://www.youtube.com/watch?v=lp5r5AnCS68

83

 

 

Як дістатися до… С.115

Розвиток навичок аудіосприйняття/усного продукування.  

с.115

Запитує і пояснює, як знайти дорогу

 

 

 

 

впр.1, с.115

впр.2б, с.115

впр.2а, с.115

впр.3, с.115

Transportation Song

https://www.youtube.com/watch?v=Ut-HbauKzDw

84

 

 

Куточок граматика. С.116

Активизація граматичного матеріалу.

 

Запитує і відповідає на питання, використовуючи різні граматичні часи

Have you ever …

впр.2, с.116

 

 

впр.1, с.116

 

скласти реч.

Present perfect song

https://www.youtube.com/watch?v=Iyyq0-iHiDw

 

85

 

 

Основні історичні та культурні відомості. С.117

Усне продукування.

 

Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт

 

культур

них цінностей

українського на-роду.

 

Проявляє почуття патріоти-зму.

 

руйнує Україну.

 

Наводить прикла-ди особистого  внеску  у добробут українців.

 

Розуміє поняття «волон-терство».

 

впр.1,2а, с.117

 

впр.3,4, с.117

 

впр.2б, с.117

Україна. Моє рідне місто Івано-Франівськ

86

 

 

Міста Батьківщини. С.118

Розвиток навичок писемного продукування   

 

Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців

 

 

впр.1, с.118

впр.2, с.118

впр.1, с.118

English speaking. Direction!

https://www.youtube.com/watch?v=kAgKDCKPyFs

 

87

 

 

Повторення вивченого матеріалу. С.119-120

Практика усноо мовлення.

 

Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України

 

впр.1, с.119

впр.4, с.120

 

впр.2, с.119

 

впр.3, с.119

Excursion to Ukraine.

https://www.youtube.com/watch?v=1Ab9cpPcBtA

88

 

 

Екскурсія по країні. С.121

Project-work.

 

Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до Україн

 

впр.6, с.121

 

впр.5, с.120

впр.8, с.121

впр.7, с.121

Around the city. Dnipropetrovsk.

Відео.

https://www.youtube.com/watch?v=8mUP8CsulDA

89

ТО3

 

 

Self-Check С.120

Повторення лексико-граматич

ного матеріалу.

 

Оперує вивченим матеріалом

 

 

 

 

с.122

 

War in Ukraine! Support my country!

https://www.youtube.com/watch?v=CFVMKnPSJwU

CONTENTS

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

 

UNIT 8

WHERE TО TRAVEL?

pp. 123-141

 

 ways of travelling

 activities and feelings

 countries

 languages

 

 linking words ‘and,

‘but’, ‘so’, ‘because’

 the article ‘the’ with

proper names

 

 

 listening about a country or a place

 listening about impressions

 listening about a country or a place

 expressing an opinion on different ways of travelling

 talking about tours

 informing about a country or a place

 describing a favourite holiday

 preparing quiz questions

 writing about places / countries /

summer plans

                                                                                       Unit 8. Подорож. Країни виучуваної мови WHERE TО TRAVEL?

90

 

 

Види подорожей.

Розвиток навичок зорового продукування.

 С. 124-125

с.124

Читає і розуміє текст про подорожі

 

Виявляє толерантне ставлення до людей різних національностей

 

 

 

с.124-125

 

впр.1,2, с.124

впр.4, с.125

впр.3, с.125

Travel Vocabulary

https://www.youtube.com/watch?v=3EUyY4JTIXw

 

91

 

 

Країни і мови.

Відпрацювання нових лексичних одиниць. С.126

 

Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі

 

 

 

впр.2, с.126

впр.1,4, с.126

 

впр.3, с.126

Learn Nationalities

https://www.youtube.com/watch?v=0vY2sf2jty4

 

92

 

 

Загальні відомості про країни виучуваної мови.

Розвиток навичок зорового продукування. С.127-128

 

Називає країни та мови, читає і розуміє тексти про Великобританію та США

 

впр.2,3, с.127

 

впр.1, с.127

впр.4, с.128

впр.5, с.128

впр.6, с.128

Australia Song

https://www.youtube.com/watch?v=m9dsWarmv-c

 

93

 

 

Куточок граматики. С.129

Розвиток граматичних навичок.  

 

 

Розуміє інформацію, розповідає про англомовні країни, про власні уподобання, використовує сполучники

 

 

 

 

 

Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє се-редовище.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спрмає  необхід-ність приведення в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поважає  культуру до людей різних країн , традиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміє необхід-нісь безпеки на дорогах, знає правила руху.

 

 

Виявляє толерантне ставлення до людей різних національностей, поважає їх культуру, традиції.

Linking words

впр.1,3, с.129

 

впр.2, с.129

 

впр.4, с.129

And so because but

https://www.youtube.com/watch?v=TukD_Dmt3hg

 

94

 

 

Цікаві місця. С.130

Розвиток навичок аудіювання, усного продукування.

 

Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі

 

 

впр.2, с.130

впр.3, с.130

впр.1, с.130

впр.4, с.130

The United Kingdom

https://www.youtube.com/watch?v=wuluLd1U7ZI

 

95

 

 

Країни та столиці. С.131

Активизація лексичного мате

ріалу.

 

Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі

 

впр.5, с.131

 

впр.1,2, с.131

впр.3, с.131

впр.4, с.131

Країни та національності …

https://www.youtube.com/watch?v=MwtEjpA1SUk

96

 

 

Куточок граматики. С.132

Розвиток граматичних навичок.  

 

Використовує географічні назви з/без означеного арктикля

Article the

впр.2, с.132

впр.3, с.133

 

 

впр.1, с.132

впр.4, с.133

Поняття про артиклі

https://www.youtube.com/watch?v=VYhxLuWdwEs

97

 

 

Прогулянка містом. С.134

Усне продукування-розвиток мовленевих навичок.

 

Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює  в групі власний досвід подорожування

 

впр.2, с.134

 

впр.1, с.134

впр.3, с.134

 

скласти розп.

Travel Song

https://www.youtube.com/watch?v=t3tMvIedIgU

 

98

ТО4

 

 

Подорож. На відпочинку.С.135

Розвиток навичок писемного продукування.  

 

Пише про візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію

 

впр.1а, с.135

 

впр.1б, с.135

впр.2, с.135

Modes of Transportation

https://www.youtube.com/watch?v=k6_PeO-E_Cs

99

 

 

Повторення вивченого матеріалу. С.136-137

Усне продукування.

 

Розуміє аудіозапис про канікули, читає і розуміє текст туристичної брошури

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації

 

 

 

 

 

 

 

 

Обирає фінансово

‘and’,‘but’ or

‘bеcause, article ‘the’

впр.2, с.136

впр.4, с.137

впр.3а, с.136

впр.3б, с.136

впр.1, с.136

впр.5, с.138

And so because but

https://www.youtube.com/watch?v=TukD_Dmt3hg

 

100

 

 

Улюблені напрямки подорожі Look Back

С.138-139

Повторення тематичного матеріалу.

 

Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга

 

впр.6, с.138

 

впр.7,9, с.139

впр.10, с.139

впр.8, с.139

United Kingdom Song

https://www.youtube.com/watch?v=v6olllwsJPE

101

 

 

Привіт канікули! Self-Check

С.140-141

Повторення лексико-граматич

ного матеріалу.

 

Oбговорює плани на літо.

Оперує вивченим матеріалом

порядок місця відпочинку.

 

під час активного відпочинку.

опти-маль-ний вид транспорту влітку.

 

 

Oбговорює плани на літо

 

 

 

с.140-141

Have a wonderful sum

mer!☼

Plans for Summer. The Future Simple Tense

https://www.youtube.com/watch?v=RVZSZyzK-FQ

102

 

 

 

Повторення тематичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Як розповісти про себе

https://www.youtube.com/watch?v=p5yZdPfgJFI

102

 

 

Повторення лексико- граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Making Arrangements, Present Continuous https://www.youtube.com/watch?v=FyxKv7nqtzo

103

 

 

Повторення матеріалу I семестру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Find hidden words (:

https://www.youtube.com/watch?v=Iyv78d-Es24

104

 

 

Повторення вивченого матеріалу у II семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диалоги на английском языке

https://www.youtube.com/watch?v=PdUY9xInZDs

105

ТО5

 

 

Узагальнення лексико-грамат матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   PS: Звертаю увагу,  що «Контроль» у 5 класі НУШ не є контрольною роботою і може бути комплексним та проводитись у формі тестування впродовж семестру. Семестрове оцінювання здійснюється на основі «Контролю» груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень / https://naurok.com.ua/svidoctvo-dosyagnen-5-klas-nush-315911.html  /. Окремі види контрольних робіт як правило не проводяться. /ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році Іноземні мови https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2022/08/20/01/Dodatok.5.inozemni.movy.20.08.2022.pdf   /

 

  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурлака Вікторія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0