КТП 5 кл, НУШ, II семестр, 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)» закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом та відеододатком) 2022-23 навч. рік
NUS 5 1
№ |
Дата |
Підтема ситуативного спілкування, тема уроку. |
Лексичний мінімум |
Очікувані результати навчання |
Змістова лінія |
Граматика |
Комунікативні уміння |
Са-море алізація учнів. ♥Рекомен довані зав дання. |
Можливий відео контент |
|||||||
|
план |
ф а к т |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|
Календарно-тематичний планування 5 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)»
підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
- кликнути на посилання два рази для відтворення аудіододатку до підручника 2022 року видання.
Підручник О.Карпюк https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/5_english_karpyuk_2022.pdf
Аудіододатки https://www.libra-terra.com.ua/download/audiododatky-dlia-vilnoho-zavantazhennia/
Банк додаткових матеріалів до уроків Мій блог: https://studytogetherkidsfanschoolnet.blogspot.com/
Календарно – тематичне планування з англійської мови 5 клас II семестр НУШ Карпюк (3 год.)
Unit 5. Природа. Одяг. WHAT’S THE WEATHER LIKE TОDAY? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
|
Кліматичні відмінності. С.75 Розвиток навичок зорового сприймання, відпрацювання нового лексичного мінімума. |
с.74 |
Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди |
Цінує та бережливо ставиться до природи. |
Розуміє відловідальність людией за екологичний стан. |
|
|
|
впр.3, с.75 |
|
впр.2,4 с.75 |
впр.1, с.74 |
впр.5, с.75 |
Seasons. Пори року. ЛОд https://www.youtube.com/watch?v=Jt_st-l04Bk
|
|||||||||||||||||||||||||
55 |
|
|
Природні явища. Розвиток навичок аудіювання, усного/ письмового продукування. С. 76 |
с.76 |
Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат в письмовій формі |
с.76 |
впр.3, с.76 |
впр.1, с.76
|
впр.2, с.76 |
|
впр.4, с.76 |
How's The Weather? | Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew&t=20s
|
|||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
|
Прогноз погоди. Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. С.77-78 |
с.77 |
Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні зміни погоди у місці свого проживання |
Розпізнає еколо-гічні негативні чинники, що впливають на довкілля у світо-вому масштабі.
. |
Віддає перевагу вітчизняному виробнику |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюдже-ту. |
|
впр.2, с.78 |
впр.1б, с.77 |
впр.3, с.78 |
впр.1а, с.77 |
вивчити с.77 |
Weather Forecast. Прогноз погоди. |
|||||||||||||||||||||||||
57 |
|
|
Куточок граматики. С.79 Розвиток граматичних навичок. |
|
Сприймає на слух і читає текст з описом погодніх умов, описує різні типи погоди на зображеннях |
be going to Future Simple |
|
|
впр.1, с.79 |
впр.2,3, с.79 |
впр.4, с.79 |
Going to + Infinitive |
|||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
|
Погода. С.80 Розвиток навичок аудіювання |
с.80 |
Розуміє текст з описом погодніх умов, відповідає на питання про погоду |
|
|
впр.1, с.80
|
впр.3, с.80
|
впр.2, с.80 |
впр.4, с.80 |
Weather and clothes |
|||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
|
Види одягу та взуття. С.81 Усне продукування-розвиток мовленевих навичок. |
|
Продуктує прості речення, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’ |
|
|
|
впр.2, с.81 |
впр.1, с.81 |
впр.3, с.81 |
Зимовий одяг англійськоюhttps://www.youtube.com/watch?v=G2Q0MBfLyeM |
|||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
|
Куточок граматики С.82 Активизація лексико-граматич ного матеріалу. |
|
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional) |
Zero Conditional |
впр.1, с.82 |
|
|
впр.2, с.82 |
впр.3, с.82 |
Zero Conditionalhttps://www.youtube.com/watch?v=VZQdJZ97YOY
|
|||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
|
Сезонний одяг. Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. С.83 |
с.83 |
Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників |
|
|
впр.1, с.83 |
впр.2, с.83 |
впр.3, с.83 |
впр.4, с.83 |
Speaking c.83 Student's Book✅Відеоурок |
|||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
|
Репортаж про погоду. С.84 Розвиток навичок зорового сприймання, писемної взаємодії |
|
Розуміє електронне повідомлення про погоду, описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні |
|
впр.2а, с.84 |
|
|
впр.2б, с.84 |
впр.1, с.84 |
Unit 5 What is the weather like today? Writing c.84 Student's Book✅ Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=L4bKwFLiuJ8&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=55 |
|||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. С.85 Розвиток навичок усного продукування. |
|
Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple) , конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional) |
Інформован про екологічно чисті, безпечні матеріали |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам у різні пори року. |
|
|
|
впр.1, с.85 |
|
впр.3,4, с.85 |
впр.5, с.86 |
впр.2, с.85 |
Онлайн-гра "Weather and Clothes" https://vseosvita.ua/test/onlain-hra-weather-and-clothes-873177.html Global Warming |
|||||||||||||||||||||||||
64 |
|
|
Яка сьогодні погода? С.86-87 Розвиток навичок усного продукування. |
|
Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в Україні в електронному повідомленні |
|
впр.8, с.86 |
впр.9, с.87
|
впр.7, с.86 |
впр.6, с.86 |
впр.10, с.87 |
Пори року і погода Тренінгhttps://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg
|
|||||||||||||||||||||||||||||
65 ТО1 |
|
|
Self-Check С.88 Повторення лексико-граматич ного матеріалу. |
|
Оперує вивченим матеріалом |
|
|
|
|
с.88 |
|
How's the weather?Song & Story |
|||||||||||||||||||||||||||||
Unit 6. Відпочинок і дозвілля LET’S HAVE FUN! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
|
Чим ти полюбляєш займатися? Відпрацювання нового лексичного мінімума. С.91 |
с.90 |
Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі |
|
|
Демонструє знання та наво-дить |
Складає кошторис. |
|
впр.3, с.90 |
|
впр.1,2, с.90 |
впр.4, с.91 |
впр.5, с.91 |
Хобі та інтереси https://www.youtube.com/watch?v=j4vQ3WAqqxY&t=70s
|
|||||||||||||||||||||||||
67 |
|
|
Захоплення. С.92 Розвиток навичок зорового сприймання. Відпрацюванн ЛОд |
|
Розповідає про власні хобі |
|
|
|
впр.1,3, с.92 |
впр.2, с.92 |
впр.4, с.92 |
Відео до нового підручника |
|||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
|
Парк розваг. С.93-95 Розвиток навичок зорового продукування. |
с.93 |
Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг |
|
впр.4, с.94
|
впр.1, с.93 |
впр.2,3, с.93 |
|
впр.5, с.95 |
Playground Vocabulary |
|||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
|
Куточок граматики. С.96 Розвиток граматичних навичок. |
|
Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
Віддає перевагу відпочинку у ро-дині, рідному селищі, країні. |
приклади дотримання пра-вил безпеки руху.
Знає правила користування громадським транспортом. |
|
the“-ing” form of the verb |
|
|
впр.1,3, с.96 |
впр.2, с.96 |
впр.1, с.96 |
-ing form of the verbs |
|||||||||||||||||||||||||
70 |
|
|
Дозвілля. Захоплення С. 97-98 Розвиток навичок аудіювання |
|
Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідо |
Talk about likes and dislikes with the‘ing’form. |
впр.2, с.97
|
впр.3,4, с.98 |
впр.1, с.97 впр.6, с.98 |
впр.5, с.98 |
впр.7, с.98 |
Дозвілля, Хобі https://www.youtube.com/watch?v=1m2phCzlFS8
|
|||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
|
Види відпочинку та занять. С.99 Розвиток навичок сприйняття на слух |
|
Розповідає про колекціонування, спортивні ігри та музичні інструменти |
|
впр.3, с.99 |
|
впр.1,2, с.99 |
|
впр.2, с.99 |
Презентація "Активний відпочинок" Завантажити матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
|
Куточок граматики. С.100 Розвиток лексико-граматичних навичок. |
|
Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позна- чення запланованих дій |
Present Continuous for future actions |
впр.1, с.100 |
|
впр.3, с.100 |
впр.2, с.100 |
напис. про себе |
Present Continuous https://www.youtube.com/watch?v=AcdwYXt020I MY PLANS FOR THIS WEEK - PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE PLANS |
|||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
|
Інтерв’ю. С.101 Розвиток навичок усного продукування.
|
|
Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій |
|
|
впр.1, с.101 |
впр.2,4, с.101 |
|
впр.3, с.101 |
Мій відпочинок / My free time |
|||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
|
Канікули. С.102 Розвиток навичок пиемної взаємодії |
|
Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг |
|
впр.2, с.102 |
|
|
впр.1, с.102 |
впр.2, с.102 |
My summer holidays project |
|||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
|
Вільний час. С.103-104 Усне продукування-розвиток мовленевих навичок.
|
|
Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис |
|
впр.4, с.104
|
|
впр.2, с.103 |
впр.1, с.103 |
впр.3, с.103 |
Free time. Hobbies https://www.youtube.com/watch?v=zIUJZgYAfoI /рекомендую використовувати вправи без звуку, аудіювання починається на 42:50 хвилині./ |
|||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
|
Активизація, повторення вивченого матеріалу. С.104-105 |
|
Розповідає про вихідний день, описує власні хобі у письмовій формі |
|
|
впр.5,6, с.104 |
впр.7, с.105 |
|
впр.8, с.105 |
Пісня з підручника,с 30 NOSY TED I’ve got a little brother His hobby’s asking questions … |
|||||||||||||||||||||||||||||
77 ТО2 |
|
|
Self-Check С.106 Повторення лексико-граматич ного матеріалу. |
|
Оперує вивче-ним матеріалом |
|
|
|
|
|
|
|
|
с.106 |
|
Розробка підсумкового уроку "Hobbies and interests" |
|||||||||||||||||||||||||
Unit 7. Україна. Рідне місто/село THIS IS THE PLACE I LIVE IN |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
|
Загальні відомості про Україну. Усне продукування - розвиток мовленевих навичок. С.109 |
с.109 |
Читає і розуміє текст про міста України |
Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.
Наводить прик-лади особистого внеску у чистоту свого села. |
Поважно відно-ситься до історичної та культурної спадщини селища
З повагою відно-ситься |
Обирає безпеч-ний шлях пересування.
|
Висловлюється про важливість допомоги своєї сім’ї у розвиток села.
Обирає фінансово оптимальний вид транспорту.
Розуміє як війна |
|
с.108-109 |
|
впр.3, с.109 |
впр.1,2, с.108 |
впр.4, с.109 |
UKRAINE, topic in English https://www.youtube.com/watch?v=w8xLEC4opxk
|
|||||||||||||||||||||||||
79 |
|
|
Місцезнаходження. С.110 Розвиток навичок зорового продукування. Діалог. |
|
Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю |
Повтор There is/are |
впр.1, с.110 |
|
впр.2,3, с.110 |
|
впр.4, с.110 |
Вживання конструкцій There is / There are https://www.youtube.com/watch?v=ANuAKhzWFMY
|
|||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
|
У селі. С.111-112 Розвиток навичок зорового продукування. Монолог. |
с.111 |
Читає і розуміє текст про село/міста України |
|
впр.1, с.111 впр.3а, с.112 |
|
впр.2, с.111 впр.3б, с.112 |
|
напис. про своє село |
Презентація на тему «In the village». Завантажити |
|||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
|
Куточок граматики. С.113 Розвиток граматичних навичок |
|
Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect |
Past Simple Present Perfect |
впр.1, с.113 |
|
впр.2,5 с.113 |
впр.3, с.113 |
впр.4, с.113 |
Present Perfect tense. Funny examples |
|||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
|
Столиця України. С.114 Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. |
с.114 |
Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну |
|
|
впр.1,3, с.114 |
впр.2, с.114
|
|
розповісти про Київ |
Kyiv is the capital of Ukraine |
|||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
|
Як дістатися до… С.115 Розвиток навичок аудіосприйняття/усного продукування. |
с.115 |
Запитує і пояснює, як знайти дорогу |
|
|
впр.1, с.115 |
впр.2б, с.115 |
впр.2а, с.115 |
впр.3, с.115 |
Transportation Song |
|||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
|
Куточок граматика. С.116 Активизація граматичного матеріалу. |
|
Запитує і відповідає на питання, використовуючи різні граматичні часи |
Have you ever … |
впр.2, с.116
|
|
впр.1, с.116 |
|
скласти реч. |
Present perfect song https://www.youtube.com/watch?v=Iyyq0-iHiDw
|
|||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
|
Основні історичні та культурні відомості. С.117 Усне продукування. |
|
Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт |
|
культур них цінностей українського на-роду.
Проявляє почуття патріоти-зму. |
|
руйнує Україну.
Наводить прикла-ди особистого внеску у добробут українців.
Розуміє поняття «волон-терство». |
|
впр.1,2а, с.117 |
|
впр.3,4, с.117 |
|
впр.2б, с.117 |
Україна. Моє рідне місто Івано-Франівськ |
|||||||||||||||||||||||||
86 |
|
|
Міста Батьківщини. С.118 Розвиток навичок писемного продукування |
|
Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців |
|
|
|
впр.1, с.118 |
впр.2, с.118 |
впр.1, с.118 |
English speaking. Direction! https://www.youtube.com/watch?v=kAgKDCKPyFs
|
|||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. С.119-120 Практика усноо мовлення. |
|
Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України |
|
впр.1, с.119 впр.4, с.120 |
|
впр.2, с.119 |
|
впр.3, с.119 |
Excursion to Ukraine. |
|||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
|
Екскурсія по країні. С.121 Project-work. |
|
Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до Україн |
|
впр.6, с.121 |
|
впр.5, с.120 |
впр.8, с.121 |
впр.7, с.121 |
Around the city. Dnipropetrovsk. Відео. |
|||||||||||||||||||||||||||||
89 ТО3 |
|
|
Self-Check С.120 Повторення лексико-граматич ного матеріалу. |
|
Оперує вивченим матеріалом |
|
|
|
|
с.122 |
|
War in Ukraine! Support my country! |
|||||||||||||||||||||||||||||
Unit 8. Подорож. Країни виучуваної мови WHERE TО TRAVEL? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
|
Види подорожей. Розвиток навичок зорового продукування. С. 124-125 |
с.124 |
Читає і розуміє текст про подорожі |
|
Виявляє толерантне ставлення до людей різних національностей |
|
|
|
с.124-125 |
|
впр.1,2, с.124 |
впр.4, с.125 |
впр.3, с.125 |
Travel Vocabulary https://www.youtube.com/watch?v=3EUyY4JTIXw
|
|||||||||||||||||||||||||
91 |
|
|
Країни і мови. Відпрацювання нових лексичних одиниць. С.126 |
|
Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі |
|
|
впр.2, с.126 |
впр.1,4, с.126 |
|
впр.3, с.126 |
Learn Nationalities https://www.youtube.com/watch?v=0vY2sf2jty4
|
|||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
|
Загальні відомості про країни виучуваної мови. Розвиток навичок зорового продукування. С.127-128 |
|
Називає країни та мови, читає і розуміє тексти про Великобританію та США |
|
впр.2,3, с.127 |
|
впр.1, с.127 впр.4, с.128 |
впр.5, с.128 |
впр.6, с.128 |
Australia Song https://www.youtube.com/watch?v=m9dsWarmv-c
|
|||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
|
Куточок граматики. С.129 Розвиток граматичних навичок.
|
|
Розуміє інформацію, розповідає про англомовні країни, про власні уподобання, використовує сполучники |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє се-редовище.
Спрмає необхід-ність приведення в |
Поважає культуру до людей різних країн , традиції. |
Розуміє необхід-нісь безпеки на дорогах, знає правила руху. |
Виявляє толерантне ставлення до людей різних національностей, поважає їх культуру, традиції. |
Linking words |
впр.1,3, с.129 |
|
впр.2, с.129 |
|
впр.4, с.129 |
And so because but https://www.youtube.com/watch?v=TukD_Dmt3hg
|
|||||||||||||||||||||||||
94 |
|
|
Цікаві місця. С.130 Розвиток навичок аудіювання, усного продукування. |
|
Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі |
|
|
впр.2, с.130 |
впр.3, с.130 |
впр.1, с.130 |
впр.4, с.130 |
The United Kingdom https://www.youtube.com/watch?v=wuluLd1U7ZI
|
|||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
|
Країни та столиці. С.131 Активизація лексичного мате ріалу. |
|
Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі |
|
впр.5, с.131 |
|
впр.1,2, с.131 |
впр.3, с.131 |
впр.4, с.131 |
Країни та національності … |
|||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
|
Куточок граматики. С.132 Розвиток граматичних навичок. |
|
Використовує географічні назви з/без означеного арктикля |
Article the |
впр.2, с.132 впр.3, с.133 |
|
|
впр.1, с.132 |
впр.4, с.133 |
Поняття про артиклі |
|||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
|
Прогулянка містом. С.134 Усне продукування-розвиток мовленевих навичок. |
|
Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює в групі власний досвід подорожування |
|
впр.2, с.134
|
впр.1, с.134 |
впр.3, с.134 |
|
скласти розп. |
Travel Song https://www.youtube.com/watch?v=t3tMvIedIgU
|
|||||||||||||||||||||||||||||
98 ТО4 |
|
|
Подорож. На відпочинку.С.135 Розвиток навичок писемного продукування. |
|
Пише про візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію |
|
впр.1а, с.135 |
|
|
впр.1б, с.135 |
впр.2, с.135 |
Modes of Transportation |
|||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. С.136-137 Усне продукування. |
|
Розуміє аудіозапис про канікули, читає і розуміє текст туристичної брошури |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
Обирає фінансово |
‘and’,‘but’ or ‘bеcause, article ‘the’ |
впр.2, с.136 впр.4, с.137 |
впр.3а, с.136 |
впр.3б, с.136 |
впр.1, с.136 |
впр.5, с.138 |
And so because but https://www.youtube.com/watch?v=TukD_Dmt3hg
|
|||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
|
Улюблені напрямки подорожі Look Back С.138-139 Повторення тематичного матеріалу. |
|
Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга |
|
впр.6, с.138 |
|
впр.7,9, с.139 |
впр.10, с.139 |
впр.8, с.139 |
United Kingdom Song |
|||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
|
Привіт канікули! Self-Check С.140-141 Повторення лексико-граматич ного матеріалу. |
|
Oбговорює плани на літо. Оперує вивченим матеріалом |
порядок місця відпочинку. |
|
під час активного відпочинку. |
опти-маль-ний вид транспорту влітку. |
Oбговорює плани на літо |
|
|
|
с.140-141 |
Have a wonderful sum mer!☼ |
Plans for Summer. The Future Simple Tense |
|||||||||||||||||||||||||
102
|
|
|
Повторення тематичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Як розповісти про себе |
|||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
|
Повторення лексико- граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Making Arrangements, Present Continuous https://www.youtube.com/watch?v=FyxKv7nqtzo |
|||||||||||||||||||||||||
103 |
|
|
Повторення матеріалу I семестру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Find hidden words (: |
|||||||||||||||||||||||||
104 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу у II семестрі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Диалоги на английском языке |
|||||||||||||||||||||||||
105 ТО5 |
|
|
Узагальнення лексико-грамат матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
PS: Звертаю увагу, що «Контроль» у 5 класі НУШ не є контрольною роботою і може бути комплексним та проводитись у формі тестування впродовж семестру. Семестрове оцінювання здійснюється на основі «Контролю» груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень / https://naurok.com.ua/svidoctvo-dosyagnen-5-klas-nush-315911.html /. Окремі види контрольних робіт як правило не проводяться. /ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році Іноземні мови https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2022/08/20/01/Dodatok.5.inozemni.movy.20.08.2022.pdf /