Дата:
№ уроку
Тема: У мене є кролик. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.
Мета: Увести новий лексичний матеріал за темою уроку (parrot, rabbit, dog, bird), вчити складати короткі усні висловлювання за малюнками.
розвивати навички усного висловлювання, розвивати мовну здогадку, тренувати пам’ять, увагу.
виховувати любов до тварин, виховувати бажання вивчати англійську мову.
Очікувані результати: Учень розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком або символом. Описує тварин.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: аудіо та відеозаписи, картки для індивідуальної роботи, ілюстрації до теми.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДЛЯ СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1. Привітання.
Hello song:
2. Повідомлення теми уроку.
Повідомлення теми за допомогою відео. Учні повинні здогадатися, яка тема уроку.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Учитель демонструє ілюстрації з зображенням папуги, кролика, собаки та птаха, учитель називає слова англійською діти повторюють за вчителем.
Учитель на вушко учню шепоче назву тваринки, учень повинен зобразити мімікою тваринку, а інші мають здогадатися, що зображено.
Підведення підсумків уроку
Гра «Плескаємо в долоні»
Вчитель задає питання про урок, якщо учням сподобалось то учні плескають, якщо ні то тупають ногами.