Тема. У світі професій. (1 клас)
Мета: поглибити знання учнів про професії, формувати інтерес до різноманітності світу професій; розвивати логічне мислення, пам’ять; збагачувати словниковий запас, слідкувати за вимовою; виховувати повагу до людей різних професій.
Обладнання: мікрофон, лото, кросворд, індивідуальні картки, предметні малюнки, сюжетні малюнки, пазли.
Хід заняття
І. Організаційний момент
ІІ. Основна частина
1. Бесіда про світ професій.
У школі вас навчає вчитель, вихователь допомагає робити домашнє завдання, кухар варить обіди, няні допомагають вам прати одяг, слідкують за спокійним сном, бібліотекар видає книги, лікар лікує. Ви ходите в магазин купувати цукерки, печиво. Хто працює в магазині?
- Давайте пригадаємо, які ще є професії.
2. Вправа «Мікрофон»
Діти в мікрофон перераховують назви професій.
- Молодці! Ви знаєте багато професій.
- Ким працює твоя мама (твій тато)?
3. Лото «Професії»
- Я хочу перевірити, чи ви впізнаєте людей різних професій.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Кросворд «Професії»
За поданими малюнками діти називають та записують у кросворд назву професії.
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
||||
|
|
|
|
8. |
|||
2. |
|
4. |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
7. |
|
|
1.П |
Р |
О |
Ф |
Е |
6.С |
І |
Я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
5. Дидактична гра «Доповни речення»
Подані слова, назви професій, які потрібно доповнити назвами дій.
Лікар ... .
Перукар ... .
Вчитель ... .
Будівельник ... .
Продавець ... .
Швачка ... .
Водій ... .
Пожежник ... .
їде підстригає будує навчає продає шиє лікує гасить
6. Дидактична гра «Знайди співвідношення»
Діти з’єднують професії і предмети, пов’язані з даною професією.
7. Гра «Знайди зайве»
Фронтальна робота.
Представлено лото малюнків. Дітям потрібно знайти малюнки, які не відносяться до певної професії.
8. Робота в групі «Пазли»
До малюнка певної професії потрібно підібрати пазли із зображеннями предметів, що стосуються цієї професії.
ІІІ. Підсумок заняття
- Сьогодні ми з вами повторили назви професій, дії людей певної професії. Але, подивіться, наше сонечко чомусь сумне. Мабуть через те, що у нього немає промінчиків. Давайте допоможемо йому.
Вправа «Асоціативний кущ»