"У світі професій. Диференціація звука "С"

Про матеріал
Мета: учити продовжувати роботу над розвитком уміння виділяти певний звук,учити розрізняти та вимовляти потрібний звук на слуху і в вимові;розвивати мовне дихання,артикуляційну моторику,загальну і дрібну моторику,зорову та слухову пам ять,увагу,логічне мислення;створити позитивну атмосферу для формування інтересів,викликати бажання вступати в мовленнєву взаємодію з вчителем;виховувати уміння переключатися з одного виду діяльності на інший;закріпити набутті рані знання та навички
Перегляд файлу

Логопедичне заняття з учнями                                                                                                                                                 логопункту (3клас) Маріупольської загальноосвітньої                                                                                                                              школи-інтернат І-ІІІ ступенів №21 Донецької обласної ради.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Підготувала та провела:вихователь                                                                                                                                                           Каракуц Ірина Миколаївна.

 

 

                          Тема: « У світі професій» Диференціація звука «С»

Мета: учити продовжувати роботу над розвитком уміння виділяти певний звук,учити розрізняти та вимовляти потрібний звук на слуху і в вимові;розвивати мовне дихання,артикуляційну моторику,загальну і дрібну моторику,зорову та слухову пам ять,увагу,логічне мислення;створити позитивну атмосферу для формування інтересів,викликати бажання вступати в мовленнєву взаємодію з вчителем;виховувати уміння переключатися з одного  виду діяльності на інший;закріпити набутті рані знання та навички.

Матеріали:мультимедійна дошка,проектор,ноутбук,відео-презентація до теми заняття,дзеркала,альбом з розвитку мовлення,ілюстрації,дидактичні ігри: «Лото-професії», «Кому,що потрібно для роботи»; надруковані:загадки,вірш,склади.                                       

                                                           Хід заняття

І.Підготовча частина.

1.Привітання. Мовна вправа «Усміхнись»                                                                                                                 -  Усміхнись сонечку: «Здраствуй,золоте!»(руки підняти вгору)                                                                                               - Усміхнись квіточці  (усмішка)                                                                                                                                                                                 - Хай вона росте(показати на підлогу)                                                                                                                         -- Усміхнись дощику: «Лийся,мов з відра!»(руки підняти по черзі над головою)                                                           - Усміхнись друзям: «Бажаю вам добра!»(узятися за руки,усміхнутись)

2.Гра «Знайди звук» Послухайте уважно вірш та скажіть який звук ви чуєте найчастіше?                                             – Тут один чарівний звук,                                                                                                                                                            Його знає сом,борсук,                                                                                                                                                          Сова,оса,лисичка,                                                                                                                                                                Ластівка й синичка,                                                                                                                                                                   Сорока,ослик,слоненя,                                                                                                                                                        Соловейко й гусеня.                                                                                                                                                                       Ця буква весело свистить,-                                                                                                                                                        Ти знаєш,як вона звучить?                                                                                                                                                                                

– Так,правильно,це звук «С»

3.Артикуляція звука «С»

 

 

 

https://ladonky.rv.ua/wp-content/uploads/2018/01/word-image-55.png                   https://ladonky.rv.ua/wp-content/uploads/2018/01/word-image-56.png

4.Промовте склади:                                                                                                                                                                            -СА-СА-СА-     -СУ-СУ-СУ-      -СИ-СИ-СИ-      -СО-СО-СО-     -СА-СИ-СУ-СО-      -СИ-СУ-СО-СА-

5.Послухайте та відгадайте загадки. Чітко промовляйте слова відгадки.                                                                                                                                                            

- Як рубанком дошку чистить,                                                                                                                                            Летить стружка золотиста.                                                                                                                                                          З під рук майстра той-же колір.                                                                                                                                                    Як цей майстер зветься?(Столяр)                                                                                                    

-Цвяхи,сокири,пила,                                                                                                                                                                    Стружок ціла гора.                                                                                                                                                                        Робить нам стільці….(Тесляр)   

Мчить до нас сталевий віз.                                                                                                                                                       Потяг водить не таксист,                                                                                                                                                                Не пілот,а …(Машиніст) 

 Вправи перед дзеркалом: «Усмішка» «Парканчик» «Смачне варення» «Хованка»        

ІІ. Основна частина.

1.Повідомлення теми заняття.

- Діти,сьогодні ми поговоримо про професії людей.(показ на мультимедійній дошці презентації по темі заняття)

1.СЛАЙД.                                                                                                                                                                               Професія-рід занять трудової діяльності,що вимагає певних знань і навичок.                                                      

2.СЛАЙД.                                                                                                                                                                                     Професії людей.                                                                                                                                                                       2.Мовна гра «Назви професію»(діти разом за вихователем читають назву і чітко промовляють)                                                                                                                                                                            

3.СЛАЙД.                                                                                                                                                                                                          3.Дидактична гра «Кому,що потрібно для роботи»(діти по черзі називають)                                                           

4.СЛАЙД.                                                                                                                                                                               4.Мовна гра «Назви професію у назві якої є звук «С»(діти називають та виділяють де є потрібний звук-на початку,в середині,наприкінці слова)                                                                                                                    

5.Логоритмічна пауза «Столяри»(діти сідають на килимок під музику виконують рухи відповідно до тексту)                                                                                                                                                                                       5.СЛАЙД.                                                                                                                                                                                 СТОЛЯРИ-МОЛОДЦІ                                                                                                                                                     ТЕШУТЬ СТОЛИКИ Й СТІЛЬЦІ,                                                                                                                                      ПИЛОЧКАМИ ЧИКИ-ЧИКИ,                                                                                                                                          МОЛОТКАМИ ТУКИ-ТУКИ.                                                                                                                                                     ЧИК-ТУК-ТУКИ.ЧИК-ТУК-ТУКИ.                                                                                                                                                                  В НАС ДО ПРАЦІ ЗДІБНІ РУКИ. 

6.Дихальна вправа «Поливаємо квіти»

6.СЛАЙД.

Накачаем ми води,щоб поливати квіти.                                                                                                          П.п.стоячи,ноги разом,руки опущені уздовж тіла                                                                                                                                                   1-нахили тулуба в праву сторону(вдих)                                                                                                                                         2-руки ковзають при цьому вимовляти звук «с-с-с»(видих)                                                                 Виконання. Робимо вдих,потім видихаючи,здійснюємо нахили тулуба убік,                                                                    руки рухаються уздовж тіла,на видиху вимовляємо: «с-с-с»                                                                                                                                  

7.Промов чистомовку.                                                                                                                                                        7.СЛАЙД.                                                                                                                                                                                        Язик угору  -со-со-со                                                                                                                                                                   Укусила в ніс оса                                                                                                                                                                     Язик до низу   -си-си-си                                                                                                                                                                      Бережись від оси

8.Робота в парах.                                                                                                                                                                          Дидактична гра «Лото Професії»

9.Фізкультхвилинка:«Помічники»                                                                                                                                 8.СЛАЙД.

10.Вправа на релаксацію                                                                                                                                                    9.СЛАЙД.

ІІІ Заключна частина

-З якими професіями ви сьогодні ознайомились?                                                                                                                        - Який звук найчастіше вимовляли?                                                                                                                                               - Який у вас настрій після заняття?(діти виставляють у кутку настрою смайлики-настрою)

 

 


                                                

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
18 березня 2019
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку