Учитель спокою не зна, учитель завжди у роботі

Про матеріал
Сценарій присвячений Дню вчителя, яке відзначають щороку у першу неділю жовтня. В усіх школах радісно вітають учителів . Це прекрасна нагода подякувати їм за невтомну працю і безмежне терпіння. Учні старших класів у нетрадиційні формі вітають своїх вчителів і пропонують їм знову сісти за парти і стати учнями, забути всі клопоти і насолоджуватись приємними моментами.
Перегляд файлу

Сценарій до Дня вчителя

 

Тема:                             «Учитель  спокою не зна, учитель завжди у роботі»

(Звучить мелодія пісні «Так на світі повелося», діти виходять на сцену, співають на мотив пісні з репертуару «Братів Карамазових»).

Мета:

Так на світі повелося,

Що розпочинає осінь

Наша пісня сонячно проста.

Так нам ангели сказали,

Щоб учителів вітали

Наші душі, мислі і вуста.

Приспів:

Многа літ, многа літ,

Шановні вчителі,

Неприховано радійте

Благодаті на землі,

Ми обіймем вас піснями,

Зачаруєм у віршах,

Помандруєм разом з вами

У казкових мріях-снах.

 

Учениця 1.

1. У першу неділю жовтня у Вас професійне свято.

Сюди ми прийшли сьогодні сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний,

Без нього життєва повість не пишеться у дитини.

Учениця 2

2. Не має свого він часу, життя його – тільки школа.

Учитель – це дружні класи, із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

Учениця 3

3. О, рідний, любий вчителю наш ласкавий,

Дбайливий друже наш із юних літ.

Ми Вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

 

Пісня «І навіть берізка біля школи»

 

 Ведуча. У народі існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром. А цій людині Господь одночасно поклав руку на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

                                                                 Відео про вчителя

Ведуча: Дорогі наші вчителі! Ми хочемо, щоб цей день став для вас відпочинком, джерелом веселого настрою. Сьогодні ми з вами зібралися на традиційне свято працівників культури та освіти – свято Вчителів. Але пройде воно в нетрадиційній формі. 

Ведучий: Дозвольте оголосити програму нашого вечора. Повідомляю: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає , і сприймати все близько до серця не рекомендується. 

 

Ведуча: А що рекомендується?

По – перше – сміх, по – друге – гумор, по – третє – жарт і веселощі і всім тим, хто не хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися на нараді при директорові.

 

Ведучий: Отож, шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Уявимо, що ви перенеслися в минуле і знову сіли за парти, а вашими вчителями будемо ми, ваші учні. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді. Отож, за розкладом у нас сьогодні      уроків.

 

Ведуча: Тема нашого уроку: "Учитель  спокою не зна, учитель завжди у роботі"

 

Ведуча:

 Мета нашого уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. продовжувати розвивати слух і терпіння. формувати загальнонавчальні навички. розвивати уміння правильного відпочинку. засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 

Дзвінок 1     Урок логіки 

Ведуча: Дайте відповіді на запитання, будьте активними, підіймайте руку,  відповідайте швидко.

1. Шпалери для стовпів (оголошення).

2. Папірці, які гріють душу і тіло (гірчичники).

3. Тваринка, яка на все має зуб (миша).

4. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).

5. Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).

6. Світова книга (атлас).

7.  Коли він потрібен- викидають,  коли не потрібен-піднімають (якір)

8. Аукціонний стукач (молоток).

9. Витвір мистецтва, який не повинен виходити за рамки (картина).

10. Боягузлива сірість (заєць).

11Коробка передач (телевізор).

12.Той, що ходить і не дає спати (будильник).

13. Гуде, не літає, пилок збирає (пилесмок).

14. Письменник у заточенні (олівець).

15.Результат двох відкритих дверей (протяг).

16. Соління, на яке тягне влітку (море).

17. Герой, який посіяв гроші (Буратіно).

18. Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).

19. Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони (компас).

20.Летіли дві лелеки. Одна біла, друга - направо. Скільки важить кілограм цементу, якщо їжачок має 240 голок?  (1 кг).

21.Вчені схрестили вужа і їжака. І що вийшло? (100м колючого дроту.)

22.Чому в школі — уроки, а в інституті — пари?

(Тому, що в школі вчаться, а в інституті — паряться.)

23.Що потрібно робити, щоб у кімнаті було більше повітря? (Менше дихати.)

Пісня

Дзвінок 2

Урок  Акторської майстерності

Сценка «Урок фізкультури»

Ведучий:  Уявіть, вчитель української мови проводить урок фізкультури

В: Доброго дня, діти!

У: Героям слава!

В: Молодці! На Шевченка-Франка розрахуйсь!

У: Шевченко – Франко - … Котляревський. Розрахунок закінчено.

В: Молодці. Повернулися Рильським до Рильського. І повторюємо: зажурились – повстали! зажурились – повстали! зажурились – повстали! Вправу закінчено! Повернулися Минами Мазайло до залу! А що це ми стали як лінія означення, ану швидко в підмет! Загребельного мені в Лісову пісню, ти що, Нечуй -Левицький?  Я тобі Лесею Українкою кажу, ану в підмет! А зараз будемо здавати норматив Перекотиполе.

У1: А як ми будемо здавати Перекотиполе без матів?

В: Без чого?

У1:Без матів!

В: Що це ти мені там таке говориш? Ану швидко назвала мені два займенника!

У2: Хто? Я?

В: Яка золота дитина!

У3: Можна вийти?

В: Обставина?

У3: Ясла повні!

В:Що?

У3: Ясла повні!

В: Повне речення?

У3: Ревуть воли, як ясла повні!

В: Так, іди звідси! На цьому урок закінчений. На наступному уроці будемо здавати стрибки в Довженка, і нехай тільки хтось спробує мені принести довідку, що він кріпак, я вам таку Кайдашеву сім’ю влаштую…

Музика

Дзвінок3    Урок музики

Ведучий: ми вже знаємо, що наші вчителі найактивніші, найрозумніші, найкмітливіші. А зараз ми перевіримо ще один  їх талант , почуємо, як гарно вони вміють співати.

Відео «Один день життя вчителя»:

1. Олено Євгенівно, як ви прокидаєтеся вранці?:(пісня  Дайте поспати )

2.Михайле Володимировичу, як проходить ваш ранок? (пісня «Маршрутка»)

3. Любов Василівно, чи запізнюєтеся ви вранці на роботу? (Тіна Кароль «Не дощ і не сніг»)

4. Маріє Петрівно, одягнувшись,  виходите з дому і,стоячи  перед дзеркалом , думаєте:

(пісня - Лісапедний батальйон  «Богиня»)

5.Віро Володимирівно, як ви добираєтесь на роботу?:( пісня - Скрябін «Маршрутка»)

6. Ігоре Івановичу, а як ви приїжджаєте на роботу? (Дзізьо «Каділак»)

7.Тарасе Ігоровичу, а як ви вітаєтеся із колегами в учительській? (Вова зі Львова «Дай мені цьом» )

8. Оксано Петрівно, яка ваша реакція на незаплановане засідання педагогічної ради? (             

 

 9. Ольго Мар’янівно, як ви на засіданні педагогічної ради обговорюєте перспективи розвитку педагогічних працівників? (Ірина Федишин  «Мальдіви»)

10. І ось розпочалися уроки, вчителі  слідкують, щоб учні не списували. Віро Миронівно, як ви слідкуєте, щоб діти не списували на уроці? пісня -

11. Лесю Євгенівно, про що видумаєте, коли пишете письмовий звіт? (Скрябін

12. Ірино Ігорівно, як ви відпочиваєте увечері? (ТІК «Вчителька»)

13. Галино Володимирівно, ось закінчився ваш важкий робочий день, ви приймаєте ванну і думаєте…

14.І ось нарешті благодатний сон , що вам, зазвичай, сниться? пісня - Ірина Федишин – Україна

15. А що учні бажають своїм вчителям?: Наталія Май – А ми бажаєм вам добра

 

Дзвінок 4   Урок Англійської мови

(Сценка) Урок англійської мови

Come in, please!

Ви що, Марина Георгіївна, який камін? Тепло ж на дворі!

А, ________________, sit down!

Ні, а чому одразу даун, це ж непристойно!

Я кажу сідай, _______. Take a ticket!

Пів десятої!

Що, пів десятої? Кажу білет тягни.

Який?

Да будь-який, мені немає різниці.

О, то можна тоді я свій з кишені дістану?

Ні, ну ось цей наприклад . What is the topic of the ticket?

Ви що, який топік? Я таке не вдягаю, я ж хлопчик.

Та я кажу тема білета яка?

А, я не знаю, тут по англійськи написано.

Ох ти ж господи, Airport.

Airport…

Airport consists of…?

Airport consists of…

Ну, _________, в аеропорті що знаходиться?

A hall.

Yes, what next?

Restrain

Yes, restrain what next?

Bar.

Yes, bar, тільки не бар, а ба:

Yes, ba ba

Не баба, _________. Ну припустимо, це все може бути на першому поверсі, справа або зліва. А що ж на вулиці знаходиться?

VPP

Whats VPP?

Пояснюю: літак взлєтішн, літішин-літішин і приземлішин. Андестенд?

____________, що означає приземлішин? Всі ж пасажири загинуть, якщо так будуть літати.

А от я кажу, що пасажири не загинуть.

Як не загинуть. А приземлішин?

А давайте поспорим?

Я? з тобою?  Ну давай. Спір на трійку.

Ні, а давайте на 5.

Ні

Ну добре, тоді ні вам ні мені, на 4?

Ну добре.

Пояснюю: літак то, вантажний, які в ньому пасажири?

Так, вон звідси! 2 тобі!

 

Дзвінок 5  Урок хімії

(сценка) Урок хімії

Вчитель:Доброго дня, діти! На минулому уроці ми з вами вивчали новий хімічний елемент.

-------------------, що ти про нього можеш розповісти?

Учень:   Хімічний елемент – жінка! Дуже поширений елемент в природі. Відкрив елемент – Адам. Атомна маса елементу приблизно 50 кг, але в природі зустрічаються ізотопи від 40 (сорока) до 100 (ста)кг

Вчитель: Що ти ще можеш про нього розповісти?

Учень:Має такі фізичні властивості: розтає від хороших слів і компліментів, мимоволі закипає і без вагомих причин охолоджується.

Вчитель:А ще які в нього є властивості?

Учень:Також жінка чудово взаємодіє з коштовним камінням і металами. Поглинає сімейний бюджет і дорогі речовини. Може раптово вибухнути і з часом збільшує свою атомну масу.

Вчитель:А застосування?

Учень:Застосування у жінки доволі таки різноманітне: наприклад – може слугувати декоративним пристроєм у вашому домі, також жінка прекрасно готує , і взагалі, може виконувати функції не лише свої, ай інших хімічних елементів.

Музика

Ведуча. Дуже часто вчителі, як і люди інших професій,  задають собі питання, а чи правильний я вибрав життєвий шлях. Не кожен вчитель проходив тест на професійні навики.  Тому пропонуємо його вам пройти зараз.

 

Ведучий. Ваше завдання відповідати лише так або ні. Відповіді можете записати на аркушах.

 

1. Ви несете з дому до школи все, що може вам знадобитися на робочому місці. Так чи ні?

2.  Ваша сім'я принесена в жертву освіті, вона теж працює з вами, хоча і не числиться у штаті. Працюють, тихо жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу. Так чи ні?

3. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 10 дітей і 20 батьків. Так чи ні?

4. Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня – приймати вам вітання або співчуття. Так чи ні?

5. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягаєтесь про школу не говорити. Так чи ні?

6. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх. Так чи ні?

7. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку. Так чи ні?

8. Ваш будинок вже задихається від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість – подарунки ж. Так чи ні?

9. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює як ви, де ви і з ким ви? Так чи ні?

10. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище. Так чи ні?

Ведуча. Якщо у вас вийшло 5 і більше так, вітаємо. Ви – справжній вчитель.

Пісня

 

Учень 1.

Вчительська доля – мудрістю вкрита,

Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

Вчительська доля – дощем раннім вмита,

Вона для людей буде вічним взірцем.

 

Учень 2.  

Вклонімося низько вчительській долі

І шану святу крізь віки пронесем

Серця подаруєм в дитячих долонях

І щедру любов принесем.

Учень 3.

Перша вчителько,

Уклін наш Вам до землі,

Хай прекрасні будуть дні,

Хай минуть Вас злі,

На важкій шкільний ви ниві

Кожен день в труді,

Будьте завжди ви щасливі,

В радості живіть!

                                                   Пісня «Неба вам ясного»

                                                (Виходять всі на сцену)

Учень 1.І на останок любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час.

Учень 2.Усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець.

Учень 3. Розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

Учениця 4. Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

Учень 5. Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!

Учениця 6. Недовченими і заученими!

Учень 7. Веселими і засмученими!

Учениця 8. Окриленими і замученими!

Учень 9. Ледачкуватими і непередбачуваними!

Учениця 10. Непрощеними і пробаченими!

Учениця 11. Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!

Усі разом. Ми вас любимо!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Возняк Ірина
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку