Учитель – то достойний знань вінець!
Звучить мелодія «Осінній вальс»
Ведуча. Доброго дня Вам, шановні працівники освіти! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися Ваші ніжні усмішки. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють радістю серця усіх Ваших учнів.
Ведуча. Цей день – день Вашого професійного свята – дарований щедрою осінню в знак щасливої долі. Цей день, осяяний сотнями щирих усмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!
Ведуча. Дуже часто вчителі, як і люди інших професій, задають собі питання, а чи правильний я вибрав життєвий шлях? Не кожен вчитель проходив тест на професійні навики. Тому пропонуємо його вам пройти його прямо зараз.
Ведуча. Ваше завдання відповідати лише так абоні. Відповіді можете записати на аркушах, які ви бачите у себе за партами.
1. Ви несете з дому до школи все, що може вам знадобитися на робочому місці. Так чині?
2. Ваша сім'я принесена в жертву освіті, вона теж працює з вами, хоча і не числиться у штаті. Одні працюють, тихо жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу. Так чи ні?
3. Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня – приймати вам вітання або співчуття. Так чи ні?
4. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягаєтесь про школу не говорити. Так чи ні?
5. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх. Так чи ні?
6. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку. Так чи ні?
7. Ваш будинок вже задихаєтся від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість – подарунки ж. Так чи ні?
8. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище. Так чи ні?
Ведуча. Підведемо підсумки. Якщо у вас вийшло 5 і більше так, вітаємо! Ви – справжній вчитель!
Ведуча.Сьогодні ми хочемо дати вам можливість повернутися за шкільну парту і відчути те, що відчуваємо ми.
Ведуча. В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Побудьте декілька хвилин уважними учнями. І ми перевіримо, на скільки добре ви знаєте шкільні предмети.
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Перший урок - математика! Як заведено у Вас, вчителів, ми спочатку зробимо перекличку і дізнаємося хто відсутній.
Ведуча. Братуха Юлія, Велієв Джавіт, Горстка Світлана, Іванова Тетяна, Ільєня Валентина, Ковшова Дарія, Курило Ганна, Курило Микола, Ломекіна Наталія, Макоєдова Світлана, Микитенко Тетяна, Митюк Василь, Найденцов Віктор, Нестеренко Сергій, Перемот Аліна, Продан Віта, Тютюнник Тамара, Шарафанова Ірина, Цибенко Наталія, Юхименко Ольга
Ведуча. Якщо всі готові, будемо починати! Сьогодні ми з вами будемо розв’язувати цікаві задачки. Прошу піднімати руку. Слухайте уважно, повторювати двічі не буду.
Відповідь (1 кг).
Відповідь (3 палки і 4 галки.)
Відповідь (На п'ятий.)
Відповідь (Летіли одна за одною три качки.)
Відповідь (Можна. Одному з товаришів дають яблуко з кошиком.)
Відповідь (За 4 хв.)
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Дорогі вчителі, такого розумового навантаження потрібно трішки відпочити. Тож пропонуємо вашій музичні вітання!
______________________________________________________________________Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Ну що, готові продовжувати? Розпочинаємо урок - історії. Сьогодні на вас чекає невеличке бліц-опитування. Увага! Починаємо!
4. Назвіть знаряддя праці первісних людей ( рубило, скребло, гостроконечник)
5. Чи було рабство у слов’ян? (так).
6. Я називається давній кам’яний вік? (Палеоліт)
7. Як називали людину розумну? (Кроманьйонець).
8. Середній кам’яний вік? (Мезоліт)
9. Хто Хрестив Русь? (Володимир)
10. Якого князя Київської Русі називали «тестем Європи» (Ярослава Мудрого)
11. Назвіть найбільше свято запорізьких козаків (Покрова)
Двенить шкільний дзвінок
______________________________________________________________________
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. А ми продовуємо і наступний урок - українська мова.Зараз ми дізнаємося на скільки ви знаєте народну мудрість.Пропонуємо конкурс «Народ скаже, як зав’яже» Ваше завдання: продовжити прислів’я.
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Молодці, ви впоралися з цим завданням на відмінно! І заслужили відпочинок!
______________________________________________________________________
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча.Переходимо до наступного уроку - біології. Сьогодні ми з вами пограємо в гру «Вірю - не вірю». Ваше завдання таке: якщо ви згодні з твердженням то плескаємо в долоні, а якщо ні - тупочимо ніжками. Всі готові?
1.Чи віриш ти, що камінь належить до неживої природи? (Так)
2.Чи віриш ти, що Сонце – велика зірка? (Так)
3.Чи віриш ти, що кожна людина може полетіти в космос? (Ні)
4. Чи віриш ти, що у корови і бика народилося ягня? (Ні)
5.Чи віриш ти, що кит, лось, слон вигодовують молоком своїх дитинчат?(Так)
6.Чи віриш ти що бурий ведмідь родич вовку? (Ні)
7.Чи віриш ти, що птахам допомагає літати форма тіла, пір’я і крила? (Так)
8.Чи віриш ти, що яблука, груші, сливи належать до польових культур? (Ні)
9.Чи віриш ти, що раки зимують у норах? (Так)
10.Чи віриш ти, що крупа з проса називається гречка? (Ні)
11.Чи віриш ти, що у крокодила колір жиру зелений? (Так)
12.Чи віриш ти, що дерево взимку НЕ росте? (Так)
Ведуча. Молодці, ви були дуже уважні і добре вивчали цей предмет!
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. І знову в нас невеличка перерва, пропонуємо вашій увазі музичний номер!
____________________________________________________________________
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. І наступним уроком нас чекає – географія.І ми проведемо для вас невелику вікторину, щоб дізнатися наскільки обізнані ви в цій галузі?!
1. Як називається верхній пухкий шар землі, на якому ростуть рослини? (Грунт)
2.Як називається наша планета? (Земля)
3. Куди занесені зникаючі рослини і тварини? (В Червону книгу)
4. За який час Земля робить повний оберт навколо своєї осі? (24 год)
5. Як називається прилад для визначення сторін горизонту? (Компас)
6. До якої – живої чи неживої – природи належить грунт? (Неживої)
7. Море, на якому розташовано порт Одеса? (Чорне)
8. Назвіть рідку корисну копалину. (Нафта)
9. На якому материку розташована Україна? (Євразія)
10. За який час Земля робить повний оберт навколо Сонця? (Рік)
11. Як називається частина земної поверхні, яку людина бачить навколо себе? (Горизонт)
12. Скільки морів омивають Україну? (Два)
13. Який материк складається з двох частин? І як ці частини називаються?(Євразія: Європа та Азія)
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Ну ось і завершився наш урок. Ви добре попрацювали і можете трішки відпочити!
_____________________________________________________________________
Двенить шкільний дзвінок
Ведуча. Останнім уроком на сьогодні буде - музичне мистецтво. Ми будемо вивчати нову пісню. Розпочнемо урок зі слухання цього твору, який є найпопулярнішим синглом мюзиклу «Собор Паризької Богоматері» та найкращою піснею п’ятдесятиріччя. До вашої уваги композиція «Бель»! А зараз ми спробуємо заспівати цю пісню зрозумілою всім мовою. Ми заздалегідь потурбувалися про її переклад саме для вас. Тож шановні вчителі, текст перед вами, розпочинаємо розучування пісні!
Пісня_________________________________________________________________
Ведуча. Дорогі вчителі. Нехай в ваших оселях завжди панує злагода, в серцях - добро, в помислах - мудрість, у засіках - достаток. А нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності!
Фінальна пісня________________________________________________________
Ведучий. Ми Вас лю-би-мо!