29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Учнівське самоврядування як приклад місцевого самоврядування

Про матеріал
Матеріали розроблено для роботи на уроках Громадянської освіти учнів 10 класів. Зображено учнівське самоврядування як приклад роботи місцевого самоврядування
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Учнівське самоврядування як зразок місцевого самоврядування»

Номер слайду 2

Самоврядування – це насамперед керування людини собою, вибудова своєї особистості, самостійне керівництво своїм розвитком, інакше – самовиховання. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

- змістовним. Яким має бути учнівське самоврядування в очах дітей?- Демократичним; - дієздатним; - ефективним; - цікавим;

Номер слайду 4

Учнівське самоврядування – спосіб такої організації учнівського колективу, за якого всі його учасники самостійно, або посередництвом своїх представників беруть участь в управлінні ним. Це управління – демократичне, природне та невід`ємне право кожного учасника цього колективу та всього колективу в цілому. Головне завдання шкільного самоврядування – через розвиток соціальної активності учнів виховати в них почуття власної гідності, відповідальності, толерантності, критичності та конструктивності мислення, поваги до власної та чужої праці, оптимізму, гуманізму, здатності до самоаналізу і самовиховання.

Номер слайду 5

Структура учнівського врядування. Діти – учасники життя, а не сторонні спостерігачі!Віце-президент. Мала учнівська рада. Міністерствоосвіти. МіністерствоекологіїМіністерствовнутрішніх справ. МіністерствоІнформації та преси. Омбудсмен. Президент. Старостат Міністерство спорту та дозвілля

Номер слайду 6

Дитяче об’єднання 1-4 класи. Країна Сонечко. Радник. З питаньгосподарства. Радникз питань бібліотеки. Радник з питань навчання. Радник з питаньспорту. Радник цікавих справ. Радник з питань санітарії

Номер слайду 7

РОЛЬ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІОсновною ланкою у становленні особистості та виховного колективу є учнівське самоврядування – самодіяльна організація дитячого життя в школі. Вона уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Участь у шкільному самоврядуванні або в діяльності громадської організації сприяє:- формуванню громадянської позиції і ціннісного ставлення до себе й інших; - дозволяє учням підвищити соціальну компетентність; - розвивати соціальні навички поведінки і установок на самостійне ухвалення рішення соціальних проблемних ситуацій.

Номер слайду 8

Учнівське самоврядування не є фікцією, якщо: вирішує реальні проблеми учнів і приймає реальні рішення; представляє всіх учнів школи; - є демократичним – учні самостійно обирають своїх представників, беруть участь у створенні і реалізації програми роботи самоврядування.

Номер слайду 9

Домашнє завдання. Опрацювати матеріал презентаціїДо робочого зошита записати інформацію зі слайдів 4, 7 Дати аргументовану відповідь на питання: Чи можлива ідеальна і єдина для всіх шкіл структура учнівського самоврядування? (письмово)

pptx
Додано
18 січня
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку