Учнівське самоврядування як засіб особистісної реалізації учнів

Про матеріал
В школі необхідно створювати сприятливі умови для самореалізації кожного учня та шкільного колективу в цілому в умовах впровадження моделі шкільного самоврядування. Самоврядування в школі організовано як спосіб особистісної самореалізації педагогів, учнів та батьків з подальшою розробкою в перспективі моделей взаємодії дитячо-дорослих громадських об'єднань як інноваційних суб'єктів формування сучасного освітнього простору.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВСмирнова Галина Валеріївна, педагог-організатор, вчитель української мови та літератури ЗЗОШ «ОСНОВА»,

Номер слайду 2

М е т а : Створення сприятливих соціальних умов для успішної самореалізації, саморозвитку кожного учня в процесі включення його в різноманітну креативну, індивідуальну і колективну діяльність, стимулюючу учнів до ініціативності, соціальної активності і творчості, виховання громадянина з високою демократичною культурою.

Номер слайду 3

Завдання: Сформувати культуру життєвого самовизначення. Забезпечити духовне становлення особистості учня, створити умови для його самореалізації у різних видах творчої праці, задоволенням його потреб та інтересів. Сформувати соціально активного свідомого громадянина, лідера, патріота, професіонала, тобто людину з притаманними рисами характеру, світоглядом і способом мислення, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні. Зробити життя шкільного учнівського колективу багатим і захоплюючим, повноцінним і різноманітним.

Номер слайду 4

РЕГУЛЮВАННЯСТИМУЛЮВАННЯСАМОСТІЙНІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬНАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ САМОВРЯДУВАННЯ

Номер слайду 5

МОТИВИ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ У ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯЦІЛІСНО-ОРІЄНТОВАНІФУНКЦІОНАЛЬНО-ЗМІСТОВНІМОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНІІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНІ

Номер слайду 6

Основні умови для функціонування учнівського самоврядування:• зацікавленість учнів і педколективу;• оптимальна структура;• функціонування на засадах демократії;• визначення оптимальних методів педагогічного контролю. Самостійність Перспектива Ентузіазм Креативність Толерантність Результативність. Учнівська рада школи

Номер слайду 7

Структура та форми учнівського самоуправління формуються з урахуванням місцевих умов і бажань самих учнів. Тобто самоврядування «самоорганізується» в спеціально створених організаційних умовах. 

Номер слайду 8

Шкільне самоврядування як засіб розвитку і саморозвитку особистості школяра формується в три етапи:1. Етап впливу (особистість отримує задоволення від спільної діяльності, формуються активні групи).2. Етап взаємодії (пробудження інтересів особистості до управлінської діяльності, створення учнівського і шкільного самоврядування).3. Етап співрозвитку (орієнтація на особистість, створення цілісної соціально-інтеграційної моделі самоврядування).

Номер слайду 9

Лідери шкільного самоврядування Самоврядування – це частина педагогічного процесу, що розвивається, якою керують педагоги на основі соціальних, правових і етичних принципів. Демократичне самоврядування як спосіб організації життя учнівського колективу сприяє виробленню в учнів почуття господаря школи, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму .

Номер слайду 10

Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається два рази на рік.  Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.   Президентом учнівського колективу може бути учень 9 - 11 класу, який обирається таємним голосуванням учнів школи.      

Номер слайду 11

ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛИ

Номер слайду 12

Форум дитячої демократії та мас-медіа Лідери учнівського самоврядування постійно беруть участь у щорічному Форумі дитячої демократії та мас-медіа навчальних закладів Вознесенівського району.

Номер слайду 13

Перерва з директором. Круглий стіл, дебати - організація та проведення дискусій з найбільш актуальних проблем

Номер слайду 14

Шкільна сторінка в Instagram

Номер слайду 15

КОНКУРССЛОГАНІВ

Номер слайду 16

САЙТ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

Номер слайду 17

БАЖАЄМОУСПІХІВ!Отже, в ЗЗОШ «ОСНОВА», діяльність системи самоврядування спрямована на оптимізацію виховного процесу, що дозволяє зробити висновок про створення умов для ефективного вирішення завдань з формування здорового способу життя, зміцнення моральних засад, формування загальної громадської ініціативності, культури та самореалізації учнів школи.

Номер слайду 18

Список використаних джерел:1. Белікова, Р. Учнівські самоконтроль і самооцінка знань [Текст] / Р. Белікова // Завуч. – 2009. - № 5. – С. 5-7.2. Верченко, Н. Учнівське самоврядування в умовах виховуючого середовища [Текст] / Н. Верченко // Шлях освіти. – 2008. - № 3. – С. 31-32.3. Висоцький, В. Проблеми учнівського самоврядування в школі [Текст] / В. Висоцький // Шкільний світ. – 2008. - № 12. – С.1-4.4. Вчимося демократіїї в школі [Текст] : учнівське самоврядування в школі // Шкільний світ. – 2007. - № 40. – С.22-24.5. Ділові папери в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді [Текст] : методичний посібник / Автор-упоряд. Т. М. Доценко. – Біла Церква, 2009. – 240 с.6. Дорофеєв, О. С. Технологія ранньої соціалізації особистості [Текст] : учнівське самоврядування // Позакласний час. – 2008.- № 1. – С.95-99.7. Зламанюк, Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес [Текст] / Л. Зламанюк // Шлях освіти. – 2010. - № 1. – С.25.8. Лотоцька, О. В. Будуємо разом спільний дім [Текст] / О. В. Лотоцька // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2010. - № 8. – С.51.9. Назаренко, Л. М. Система формування громадянських цінностей учнівської молоді [Текст] / Л. М. Назаренко // Виховна робота вшколі. – 2010. - № 4. – С.16-33. 10. Спекторенко, О. Організація учнівського самоврядування в школі [Текст] / О. Спекторенко // Школа. – 2007. - № 9. – С.71-75.11. Тільки тим історія належить, хто сьогодні бореться й живе [Текст] : шкільне самоврядування // Позакласний час. – 2007. - № 9. – С.108-111.12. Тітова, Н. Творчий проект учнівського самоврядування [Текст] / Н. Тітова // Директор школи. – 2008. - № 21. – С.17-18.13. Черпак, Л. Президентська Країна Майбутнього [Текст] / Л. Черпак // Шкільний світ. – 2009. - № 12. – С.20-24. Шерокородюк, О. В. Учнівське самоврядування [Текст] / О. В. Шерокородюк // Виховна робота в школі. – 2010. - № 8. – С.19.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку