Учнівський проект "Звичайні дроби"

Про матеріал

В учнів з вадами інтелекту виникають значні труднощі при вивчення звичайних дробів.Така форма роботи як учнівський проект значно полегчить засвоєння учнями даної теми, сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, вчить працювати в команді та передбачати кінцевий результат. Звісно, така форма роботи складна для даної категорії учнів,але разом з педагогом це можливо.

Перегляд файлу

 

                        Учнівський проект

Картинки по запросу звичайні дроби 5 клас презентація

 

Виконавці: учні 8 класу

Керівник проекту:

Лісна Л.М.,вчитель математики

 

1. АНОТАЦІЯ ПРОЕКТУ.                                                             

Актуальність проекту: даний проект  є актуальним у спеціальній школі, так як у розумово відсталих учнів виникають труднощі під час вивчення теми «Звичайні дроби».

 Реальною проблемою, на основі якої виникла ідея щодо складання даного проекту є недостатня індивідуальна робота з дітьми , що мають вади інтелектуального розвитку.

 Проект спрямований на вирішення однієї з важливих проблем вивчення математики –  засвоєння на достатньому та високому рівні  навчального матеріалу, набуття обчислювальних  навичок,  забезпечення можливості самореалізації учнів.

Інноваційність способу вирішення проблеми полягає в тому, що робота над даним проектом активізує пізнавальну діяльність учнів, дасть можливість краще засвоїти навчальний матеріал та сприятиме співпраці з батьками.

Проект передбачає ряд заходів, що допоможуть:

  • засвоїти учням теоретичний матеріал;
  • виробити практичні навички у учнів під час вивчення звичайних дробів;
  • впроваджувати нові технології навчання;
  • коригувати знання, вміння, навички учнів;
  • забезпечити самореалізацію кожної дитини ;
  • популяризувати інноваційні форми викладання предмету;

Проект має перспективний характер, дасть змогу вдосконалювати навчально-виховний процесу шляхом  використання інноваційних технологій, максимально долучитися батькам до формування математичних понять у учнів.

Очікуваними результатами проекту є:

  • подальше використання проектних технологій під час вивчення математики;
  • формування позитивного та свідомого ставлення до вивчення предмету;
  •  реалізація завдань, що стоять перед вчителем і учнями під час вивчення теми ;
  • розвиток та коригування психічних процесів у учнів;
  • виконання виховних завдань.

Цільовими групами проекту є:

  • учні 8 класу;
  • батьківська громадськість;
  • вчитель математики Лісна Л.М.

2. Мета проекту

За рахунок впровадження нових технологій, створення сучасних умов викладання предмету, забезпечити:

  • максимальне залучення учнів до корисної занятості в позаурочний час;
  • максимальна зацікавленість учнів  до вивчення теми «Звичайні дроби»;
  • співпраця з батьками.

          Завдання проекту:

  • створення сприятливих умов для формування інноваційної компетентної особистості;
  • підготовка адаптованої особистості до реалій життя;
  • формування і розвиток особистості з усвідомленою громадянською позицією;
  • свідомий вибір випускниками школи життєвого шляху.

 

3. Технологія досягнення цілей

Перед написанням проекту був проведений моніторинг засвоєння учнями 8 класу теми «Звичайні дроби».

 Я ,як вчитель, постійно працюю над вдосконаленням навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних форм викладання та  інноваційних педагогічних технологій.   Робота з предмету має такі результати:

  • досягнення результативності в засвоєнні учнями знань;
  • оновлення навчально-виховного процесу;
  • широке впровадження інноваційних педагогічних технологій, що дають можливість учням школи оволодіти важливими для людини ХХІ століття уміннями самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації вже у шкільному віці.

4.  План-графік

реалізації заходів проекту, розрахований на вивчення теми,

з послідуючим моніторингом діяльності та результативності,

розробкою нових напрямків діяльності.                   

№з/п

 ЕТАПИ ТА ЗАХОДИ

    ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

 1.

Організаційно – підготовчий.

  • Підготовка матеріалів для вивчення теми;
  • Налаштування учнів на інноваційне  сприйняття та засвоєння матеріалу.

 

 

           Позаурочна діяльність.

 

 

                      Урок №1

Учень:

  • готовий до інноваційної діяльності;

Вчитель:

  • достатньо компетентний та підготовлений до інноваційного викладання.

 2.

Теоретично – пізнавальний.

  • Вивчення учнями теоретичного матеріалу;
  • Вироблення вмінь та навичок;
  • Коригування знань,вмінь та навичок учнів.

 

 

                     Уроки № 1- 9

Учень:

  • читає та записує звичайні дроби;
  • виконує дії зі звичайними дробами;

Учень:

  • визначає звичайні дроби;
  • порівнює звичайні дроби.

 

 

 

 3.

Практичний.

  • Вироблення практичних навичок;
  • Виготовлення наочності

     ( модель кута).

  • Проведення практичної роботи.

 

 

                  Уроки №10 -12

 

 

Позаурочна діяльність разом з батьками.

 

                      Урок № 13

Учень:

  •  володіє практичними навичками з теми;
  • Називає чисельник і знаменник дробу;
  • виготовляє модель звичайного дробу;
  • знаходить частину від цілого та ціле за його частиною.

Батьки:

  • допомагають вдома виготовити модель звичайного дробу.

 4.

Аналітично – підсумковий.

  • Моніторинг засвоєння учнями матеріалу;
  • Аналіз проведеної роботи та підсумки діяльності.

 

                  Урок № 14

Вчитель:

  • проводить моніторинг та аналізує підсумки діяльності;

Учень:

  • підводить підсумки своєї діяльності з теми.

 

 

 

Додатки до проекту.

ДОДАТОК 1.

ЗАВДАННЯ ПО ТЕМІ «ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»

 1.Серед наведених дробів учням потрібно назвати мішані числа.

;      ;       ;       ;       ;        .    

 2. Учні по черзі виходять до дошки та виконують послідовні дії.

                                 

                                                                                                          

 

    

 

 

 

3. Розв язати задачу  за короткою умовою.

Задача 1.

     І  -  кг

     ІІ -? на  кг  <  , ніж

     ІІІ -? на  кг   > , ніж 

Розвязання.

1)

 

2) .

Відповідь. 7кг.

 

4. Знайти невідоме число. Правильна відповідь підкаже вам, звідки походять джинси.

Х + = ;

А – Велика Британія;        А-  ;

Б – США;                            Б - ;

В – Україна.       В -

     Питання для бліцопитування.

І варіант.

1.Запишіть  три мішані числа.

2.Запишіть цілі числа  3, 5, 7, 12 дробом зі знаменником 2.

3.Обчисліть.

.

4.Який дріб більший і на скільки?

  чи  .

ІІ варіант.

  1. Запишіть неправильні дроби у вигляді мішаних чисел.

 ;     ;     .

2.Запишіть цілі числа 34, 21, 120, 302 дробом зі знаменником 3.

3.Обчисліть.

. 

4.Знайдіть невідоме число.

.

ДОДАТОК 2. Моделі звичайних дробів,виготовлені учнями.

ДОДАТОК 3.

Тести для експрес – контролю

  І варіант

1.Знайдіть найбільше мішане число: 

А)                          Б)                     В)                    Г)

2.Якщо виділити цілу і дробову частину числа  ,то отримаємо:

А)                          Б)                        В)                      Г)

3.Якщо записати у вигляді неправильного дробу число ,то отримаємо:

А)                          Б)                        В)                       Г)

4.Знайти значення виразу  .

А)                          Б)                        В)                        Г)

5.Розв яжіть  рівняння:   

А)                          Б)                       В)                       Г)

6.На  скільки   число  більше від числа  ?

А) ;                         Б) ;                     В) ;                      Г) .

7.До магазину  привезли  кг картоплі, а капусти   на  кг менше.

Скільки всього овочів привезли до магазину?

А) ;                        Б) ;                        В) ;                     Г) .

 

ІІ варіант

1.Знайдіть найменше мішане число 

А)                          Б)                     В)                    Г)

2.Якщо виділити цілу і дробову частину числа  ,то отримаємо:

А) ;                        Б) ;                       В) ;                     Г) .

3.Якщо записати у вигляді неправильного дробу число  ,то отримаємо:

А);                       Б);                       В);                     Г).

4.Знайти значення виразу : .

А);                        Б);                       В);                     Г).

 

5.Розв яжіть  рівняння:   .

А);                        Б);                       В);                     Г).

6.На  скільки  число менше від числа ?

А);                        Б);                       В);                     Г).

7.До магазину  привезли кг цибулі, а моркви  на кг менше.

Скільки всього овочів привезли до магазину?

А);                    Б);                       В);          Г).

ДОДАТОК 4. Презентації

Посилання1. http://www.myshared.ru/slide/1096700/

Посилання 2. http://svitppt.com.ua/matematika/urok-gra-po-temi-zvichayni-drobi.html

Посилання 3. http://teachua.com/add/matematyka/871-prezentacija-qzvychani-drobyq

Посилання 4. https://www.slideshare.net/Jo01/ss-32980766

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Матеріали до уроків
Інкл
До підручника
Алгебра 8 клас (Прокопенко Н.С., Захарійченко Ю.О., Кінащук Н.Л.)
До уроку
§ 4. Додавання та віднімання раціональних дробів із різними знаменниками
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
2634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку