Коротко про головне. Мета вчителя:
Навчати користуватися функціоналом онлайн-тестів, викладаючи відео на ютуб-канал, або під час вебінарів чи конференцій за межами проекту «На Урок»
Угруповання організмів. Екосистеми 5 клас. ПРИРОДОЗНАВСТВООДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №66 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВЧИТЕЛЬКА: ЩЕГЛАКОВА ДЖУЛЬЄТТА ВОЛОДИМИРІВНАКОРОТКИЙ УРОК ПРО ГОЛОВНЕМета вчителя: Навчати користуватися функціоналом онлайн-тестів, викладаючи відео на ютуб-канал, або під час вебінарів чи конференцій за межами проекту «На Урок»
Номер слайду 2
Діяльнісна мета: розвивати компетентний образ “Я” ( знання, розуміння, ставлення, застосування) через формування уявлень прогармонію природиречовин, організмів …Людини…Всесвіту , в ході опанування темиІз життя
Номер слайду 3
Мертальна карта уроку. Почніть Що означає…?(знання)Як це працює?(розуміння)Моя оцінка?(ставлення)Де і як застосовуємо з користю… ?(застосування)Тема – компетентний образ “Я”Тема – проблема, яку треба вирішити. Як це працює?Що означає…? Де і як використати з користю для себе, суспільства та природи?Оцінка явища
Номер слайду 4
Що таке екосистема? Екосистема – це сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування, утворюючи з ним єдине ціле
Номер слайду 5
ОЦІНКА РОЛІНеживі складові екосистеми лісу: повітря, сонячне світло, ґрунт, вітер. Живі складові екосистеми лісу: рослини, тварини, гриби, мікроорганізми. Рослини утворюють органічні речовини і забезпечують ними себе та інші організми. Тому їх називають утворювачами -продуцентами. Тварини споживають готові органічні речовини, що надходять до них із рослинною і тваринною їжею. Це споживачі (консументи)Багато видів бактерій і грибів отримують речовини та енергію розкладаючи рештки відмерлих організмів. Це руйнівники (редуценти)
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ЗАСТОСУВАННЯЛанцюги живлення. Ланцюг живлення – така послідовність організмів, коли кожний попередній організм є їжею для наступного. Наприклад: Капуста - попелиця- жуки – птахи. Рослина –заєць- лисиця
Номер слайду 12
Інтернетресурс: Тест для самооцінки. Код доступу 853805відкривши посиланняjoin.naurok.ua абоhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=853805 Дякую за увагу!https://www.babyblog.ru/community/post/hudeem/3087693/3https://www.liveinternet.ru/users/ksenchik_oksanochka/post219661323/https://svitppt.com.ua/ekologiya/prirodni-i-shtuchni-ekosistemi-lancyugi-zhivlennya-ekosistemi-svoei-mi.htmlhttps://infourok.ru/prezentaciya-po-prirodovedeniyu-v-klasse-na-temu-ekosistemi-1103956.html