«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5 клас

Про матеріал
«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5 клас Модельна навчальна програма «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Власова Н. С., Желіба О. В., Кронгауз В. В., Секиринський Д. О., Щупак І.Я.). До підручника І.Я. Щупак
Перегляд файлу

«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти»

5 клас

(35 годин)

Модельна навчальна програма «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Власова Н. С., Желіба О. В., Кронгауз В. В., Секиринський Д. О., Щупак І.Я.). До підручника І.Я. Щупак

Тема уроку

Дата

Примітка

Вступ.

  1.  

ЇЇ величність історія

 

 

Розділ І. Як пізнають історію?

  1.  

Вимірювання часу тепер і в минулому

 

 

  1.  

Як рахують час історики

 

 

  1.  

Періодизація історії

 

 

  1.  

Хронологія — наука про час. Що називають плинністю часу?

 

 

  1.  

Практична робота. Вчимося рахувати час в історії

 

 

  1.  

Географічний простір. Як середовище впливає на людину?

 

 

  1.  

Історичний простір та історична карта

 

 

  1.  

Історикогеографічний регіон

 

 

  1.  

Як змінювалися карти впродовж історії?

 

 

  1.  

Практична робота. Вчимося працювати із контурною картою

 

 

  1.  

Джерела інформації

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

Розділ ІІ. Джерела пізнання минулого та сучасного

  1.  

Що називають речовим джерелом?

 

 

  1.  

Які джерела вважають усними?

 

 

  1.  

Коли та як виникли писемні джерела?

 

 

  1.  

Аудіовізуальні джерела

 

 

  1.  

Етнографічні джерела — скарбниця традицій

 

 

  1.  

Де та як зберігаються історичні джерела?

 

 

  1.  

Практична робота. Як ми дізнаємось про минуле і сучасне?

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

Розділ ІІІ. Історія навколо мене

  1.  

Де можна «побачити» історію?

 

 

  1.  

Де можна «почути» історію?

 

 

  1.  

Історія у географічних назвах

 

 

  1.  

Історична пам’ять та історичні пам’ятки

 

 

  1.  

Пам’ятка архітектури та пам’ятка мистецтва

 

 

  1.  

Історичне краєзнавство

 

 

  1.  

Практична робота. Вчимося створювати екскурсійний маршрут

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

Розділ ІV. Дослідники історії

  1.  

Як людина досліджує минуле.

 

 

  1.  

Моя майбутня професія — історик

 

 

  1.  

Навіщо потрібна історія?

 

 

  1.  

«Сенс» історії. Багатоманітність історії

 

 

  1.  

Практична робота. Історичне мінідослідження: «Досліджуємо історію свого роду»

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Lozynska Yana
    щиро дякую за розробку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. hodan yuliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
4230
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку