Україна в складі тоталітарної імперії СРСР/СССР

Про матеріал
Сталінське керівництво прагнуло зламати дух, волю, свободу,незалежність,культуру нашого народу,примусити виконувати їх волю. Але , ми українці, сильні , мужні, вистояли в ті страшні роки і зараз теж здолаємо рашистів - московітів. Україна переможе. Все буде Україна. Слава Україні!
Перегляд файлу

         Україна у складі тоталітарної імперії – СРСР/СССР

                                                         

Мета: охарактеризувати розвиток                               України в період проведення індустріалізації, колективізації, культурної революції і масових репресій в складі тоталітарної імперії – СРСР/ СССР; формувати розвиток державної та іноземної мов, загальнокультурну грамотність,уміння навчатися впродовж життя,розвивати логічну, просторову,хронологічну,інформаційну компетентності; виховувати почуття патріотизму,гордості,поваги до історичного минулого нашої Батьківщини.

 

Тип уроку: перевірка та оцінювання досягнення компетентностей

Обладнання: підручники, карта,роздатковий матеріал , комп’ютер

Форма проведення: урок –кейс

                               Хід урок

І. Організація навчальної діяльності

ІІ. Стимулювання учнів до здійснення ефективної навчальної діяльності

-         Що таке тоталітаризм?

-         Ознаки тоталітаризму;

-         Основні частини даного періоду; -Робота з картою:

-         а )Чи всі землі України в 30 – ті р. входили до складу УРСР; - б )Яка була автономна республіка в складі УРСР

 

ІІІ. Тема. Мета

Урок проводимо у формі гри – кейс. Що хотіли узнати на уроці?

ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу

Урок проводимо у формі гри – кейс.

Кейс на дошці( комп’ютер)

Перед уроком на парти роздано файл,куди будуть збирати виконані завдання,які учні будуть отримувати. Кожен учень отримав тему з якою буде працювати – це індустріалізація, колективізація, культурна революція, масові репресії. Із завдання які будуть  отримувати, учні  мають вибрати свою тему і скласти у свою маленьку валізу. 

1)    Це завдання : а ) 1) ознаки теми; 2) візитка; 3) тести.

                           Б)Підписати  роботу;

2)    Ознаки держави.

Із 4 –х тем учні мають вибрати ознаки (5 ознак) своєї теми і скласти в конверт №1 , а потім в файл – кейс.

3)    Візитка 

Це кольорові зображення які відносяться до теми , учні їх складають в конверт №2, потім у файл – кейс.

4)    Тести

Розташувати події в хронологічній послідовності і скласти в файл.

5)    Голодомор 1932 – 1933рр.

Сьогодні ми згадаємо про страшні роки які пережив наш народ в 1932 – 1933рр.

-         1932 – 1933рр  це - -Що таке Голодомор ?

-         Причини Голодомору.

-         Документи про Голодомор.

-         Що передбачав «закон про п’ять колосків»

-         Закон «Про Голодомор  1932 – 1933рр»

-         Вірш « Ти кажеш не було Голодомору»

Сталінське керівництво прагнуло зламати  дух, волю, свободу,незалежність,культуру нашого народу,примусити виконувати їх волю. Але , ми українці, сильні , мужні, вистояли в ті страшні роки і зараз  теж здолаємо рашистів  - московітів. Україна переможе. Все буде Україна. Слава Україні!

5) Коли ми йдемо в далеку дорогу ,ми беремо з собою завжди одну річ. Це є в кожному будинку, і коли ви йдете в школу мама вам кладе  це в вашу сумку  – маленьку валізу. Ви бачите валізу і там це знаходиться, що це   -( хліб) смачний, запашний, найкращий у світі. Може хто забув взяти хліб сьогодні , я поділюся з вами. І хочу , щоб завжди у вас дома були хліб і сіль, тепло і добро,мир і злагода і наша ПЕРЕМОГА.

 

V. Узагальнення

Рефлексія

«Я запам’ятав \ запам’ятала…»

«Для мене було новим…»

«Мої емоції та почуття..»

VІ. Оцінювання – після перевірки.

VІІ. Д/З повторити  параграфи з 18 по 26

 

image

pdf
Додав(-ла)
Борода Галина
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку