Три варіанта контрольної роботи з української літератури для учнів 8-их класів. Завдання різноманітної складності тестові завдання не залишать байдужими, як 2 шника так і відмінника! Бажаю всім успіхів!
Затверджую
Директор школи
________ Титаренко Д.М.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
І варіант
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. «Віє вітер на долину»
Б. «Розлилися круті бережечки» 1.
В. «Ой ясне сонечко високо ходить»
Г. «Дунаю, Дунаю, чому смутен течеш?»
A) «Повість минулих літ»;
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Б) «Зажурилась Україна»; 2.
B) «Чи не той то Хміль»;
Г) «Віють вітри, віють буйні».
«Золоте слово» Святослава – це:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А.) спроба вести переговори з половцями;
Б.) вчинити напад на половецькі землі;
В.) прохання допомогти Ігореві втекти з полону;
Г.) заклик припинити міжусобні війни й об’єднатися.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) символ жіночої краси;
Б) безмежна любов до природи; 4.
B) уособлення патріотизму та вірності всіх руських жінок;
Г) втілення материнства.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) 1837 р.;
Б) 1838 р.; 5.
B) 1830 р.;
Г) 1839 р..
А. вони допомагають розкрити характери героїв
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Б. вони допомагають створити інтригу 6.
В. вони дають змогу артистам при постановці п’єси переодягтися, поміняти декорації
Г. вони служать фоном до твору
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. кохання до дівчини
Б. ненависть до суперника 7.
В. сум за втраченим часом
Г. гіркота через зраду
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. для роботи й боротьби
Б. для насолоди й щастя 8.
В. для страждань і горя
Г. для радості
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. казка
Б. поема 9.
В. вірш
Г. балада
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. осінь 10.
Б. весна
В. зима
Г. літо
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. самовідданого служіння людям
Б. багатства і слави 11.
В. хитрості та кмітливості
Г. вічної муки
А. соціально-побутова драма
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Б. соціально-побутова трагедія
В. родинно-побутова комедія 12.
Г. фольклорно-етнографічна п’єса
Затверджую
Директор школи
________ Титаренко Д.М.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ІІ варіант
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. апостол Андрій; 1.
Б. князь Кий;
В. перевізник Кий;
Г. брати Щек і Хорив
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) сонячне затемнення;
Б) землетрус; 2.
B) пожежа;
Г) комета.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) організували благодійну виставку картин;
Б) продали збірки творів Є. Гребінки; 3.
B) взяли в борг;
Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) період заслання – «В казематі» (1847-1857 рр.); 4.
Б) ранній період творчості (1837-1843 рр.);
B) період «трьох літ» – «Три літа» (1843-1845 рр.);
Г) останній період творчості (1857-1861 рр.).
А. соціально-побутова драма
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Б. соціально-побутова трагедія 5.
В. родинно-побутова комедія
Г. фольклорно-етнографічна п’єса
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. у наданні переваги чесній праці 6.
Б. у вмінні підлабузнюватися, лицемірити
В. у вмінні пробивати собі дорогу ліктями
Г. у вмінні жорстоко підпорядковувати собі інших
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. щастя
Б. багатства 7.
В. волі
Г. допомоги
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. слава в неволі
Б. багатство в неволі 8.
В. довічне ув’язнення
Г. довічна любов
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. усмішка
Б. гумореска 9.
В. фейлетони
Г. оповідання
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. самовідданого служіння людям
Б. багатства і слави 10.
В. хитрості та кмітливості
Г. вічної муки
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»; 11.
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. осінь
Б. весна 12.
В. зима
Г. літо
Затверджую
Директор школи
________ Титаренко Д.М.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ІІІ варіант
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) біля Дніпра; 1.
Б) біля Каяли;
B) біля Оскола;
Г) біля Дінця.:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) Ігор;
Б) Святослав; 2.
B) Руська земля;
Г) Ярославна.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»; 3.
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) «Невільничі пісні»;
Б) «На крилах пісень»; 4.
B)»Думи і мрії»;
Г) «Мелодії».
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) І. Котляревський
Б) Т.Шевченко 5.
B)І.Франко
Г) Леся Українка
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. кохання до дівчини
Б. ненависть до суперника 6.
В. сум за втраченим часом
Г. гіркота через зраду
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. для роботи й боротьби 7.
Б. для насолоди й щастя
В. для страждань і горя
Г. для радості
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. казка
Б. поема 8.
В. вірш
Г. балада
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. усмішка
Б. гумореска 9.
В. фейлетони
Г. оповідання
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. у заморські краї
Б. додому 10.
В. у казку
Г. у кіно
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А. самовідданого служіння людям
Б. багатства і слави 11.
В. хитрості та кмітливості
Г. вічної муки
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
A) період заслання – «В казематі» (1847-1857 рр.);
Б) ранній період творчості (1837-1843 рр.);
B) період «трьох літ» – «Три літа» (1843-1845 рр. 12.
Г) останній період творчості (1857-1861 рр.).