Українська література 8 клас Тестові завдання за творчістю Т.Г.Шевченка

Про матеріал
Українська література 8 клас Тестові завдання за творчістю Т.Г.Шевченка Українська література 8 клас Тестові завдання за творчістю Т.Г.Шевченка
Перегляд файлу

8КЛАС

 

Зарубіжна література

 

І семестр

 

Пор.

Дата

Зміст програмного матеріалу

Примітки

Вступ

 

  1.  

 

Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхніхарактерніознаки. Літературнийпроцес.

ТЛ:рід літератури, епос, лірика, драма.

 

 

 

 

 

Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури

 

  1.  

 

Веди (огляд). Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ – І тис. до н.е. Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед.

ТЛ:поглиблене поняття про міф, міфологічний образ.

 

 

 

  1.  

 

Біблія як основа двох релігій – юдейської і християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. СтруктураБіблії, їїскладники.

 

 

  1.  

 

СтарийЗаповіт (Створеннясвіту. Каїн і Авель. 10 заповідей).Ключовіідеї та образи Старого Заповіту.

 

  1.  

 

 

НовийЗаповіт(Євангеліє – 2-3 розділи за вибором учителя). Ключовіідеї та образи Нового Заповіту. Морально-філософськийзмістбіблійнихсюжетів і образів.

 

 

  1.  

 

РЗМ.Твір-опис за картиною на біблійні сюжети.

 

 

  1.  

 

Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньомурізних сфер людськогожиття.

 

  1.  

 

Контрольна робота. Вступ. Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури. (різнорівневі завдання)

 

 

 

 

 

 

Античність

 

 

  1.  

 

Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури.  Концепція людини і світу в античній літературі .

 

 

10.

 

 

 

Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів..Відображенняісторичнихподій у міфах троянського циклу «.Троя».

 

 

 

11.

 

Гомер. «Іліада» (огляд). «Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла». Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа основа гомерівського епосу. Образи Ахілла і Гектора. Гуманістичний зміст «Іліади». .

 

 

12

 

Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей (VII ст. до н. е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії.

 Сапфо (VІІ – VІ ст. до н. е.). «До Афродіти» («Безстрашна владарко, Афродіто…»).

 

 

13.

 

Есхіл (бл. 525 – бл. 456 рр. до н. е.). «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий». Ідеї служіння, самопожертви, свободи.

 

 

14

 

Квінт Горацій Флакк (65 – 8 рр. до н. е.). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця.

Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)).

ТЛ: ода.

 

 

15

 

Позакласне читання. Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)). Життя та творчість поета. . Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору.

ТЛ: елегія.

 

16.

 

Контрольна робота. Твір-роздум на обрану тему: «Прометей як «вічний» образ світової культури»; «Тема кохання в античній літературі».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ІІ семестр

 

Середньовіччя

 

17

 

 

Середньовіччя як доба, її хронологічні межій специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Вплив релігії, філософії на літературу і культуру в добу Середньовіччя. Основні жанри середньовічної літератури на Заході й Сході.

ТЛ: героїчний епос.

 

 

 

26.

 

Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан.

Лі Бо (701-762). «Печаль на яшмовому ґанку», «Сосна біля південної галереї» (1-2 за вибором учителя).Основні теми і мотивилірикимитця. Вплив даосизму на йогосвітогляд. СвоєрідністьпейзажівЛіБо, утілення в них красиприроди і духовного життя.

 

 

 

27.

 

ДуФу (712-770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид» (1-2 за вибором учителя).Зв’язокпоезіїДу Фу з історичноюреальністю. Впливконфуціанства на йогосвітогляд. Національніобрази, символи в лірицімитця. «Пісня про хліб і шовк». Образ ліричногогероя, йогосприйняттяжиття і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.

 

28.

 

Золота добаперсько-таджицькоїлірики, їїхарактерніособливості, видатніпредставники.

Омар Хаям (бл.1048-після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотивитворчості Омара Хаяма.

ТЛ:рубаї.

 

Вивчити напам’ять

2-3 рубаї за вибором Омара Хаяма

29.

 

РМ №2. Написаннявласнихрубаї.

 

 

 

 

30.

 

ЛітературасередньовічноїЄвропи: основнітенденції та жанрово-тематичнерозмаїття.«Пісня про Роланда» (Х ст.) (2-3 розділи за вибором учителя). Історична основа твору й поетичнепереосмислення в ньомуреальнихподій. Патріотичніідеї. Образна система (Роланд, Генелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливостіпоетичноїмовитвору.

ТЛ: сонет.

 

 

 

31.

 

Аліг’єрі Данте (1265-1321). Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»). Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження. Загальна характеристика йоготворчості. Утілення в сонеті 11 Дантекрасивисокогопочуттякохання.

 

32.

 

Контрольна робота.Середньовіччя(різнорівневі завдання)

 

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку