УКРАЇНСЬКА МОВА 3 клас ІІ семестр Контрольна робота Списування (комбінована контрольна робота з завданнями, які не пов’язані зі змістом)

Про матеріал

УКРАЇНСЬКА МОВА

3 клас

ІІ семестр

Контрольна робота

Списування

(комбінована контрольна робота

з завданнями, які не пов'язані зі змістом)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

3 клас

ІІ семестр

Контрольна робота

Списування

(комбінована контрольна робота

з завданнями, які не пов’язані зі змістом)

 

1. Спиши текст, розкриваючи дужки. (3 б)

Навколо с(и,е)ла поля ще голі. А одне поле з(и,е)леною фарбою залите. Це хліб росте. Коли ж він встиг вирости (. ! ?)  Це озимий хліб – оз(и,е)мина. Його під зиму сіяли м(и,е)нулої  ос(и,е)ні (29 сл.).

 

2.Дай відповіді на запитання: (1 б)

Змінна частина слова називається…

А основою;

Б закінченням;

В префіксом.

 

3. Дай відповіді на запитання: (1 б)

Слова, що мають спільний корінь, називаються…

А синоніми;

Б спільнокореневі;

В антоніми.

 

4. Познач рядок слів, які мають спільний корінь. (1б)

А Бік, білка, білити.

Б Риба, рибалка, рибний.

В Пушок, сонечко, річечка.

 

5. З’єднай спільнокореневі слова. (2 б)

 

садочок    зелень

 

зелений     дощовик

 

дощ     садівник

 

6. Добери і запиши до поданого слова декілька споріднених слів, познач корінь. (2 б)

Казка,казковий, казкар.

 

7. Допиши речення за їх початком. (2 б)

У парку зацвіли    рожеві троянди.

Вночі на небі сяяли     діамантові зорі.

УКРАЇНСЬКА МОВА

3 клас

ІІ семестр

Контрольна робота

Списування

(комбінована контрольна робота

з завданнями, які не пов’язані зі змістом)

 

1. Спиши текст, розкриваючи дужки. (3 б)

Навколо с(и,е)ла поля ще голі. А одне поле з(и,е)леною фарбою залите. Це хліб росте. Коли ж він встиг вирости (. ! ?)  Це озимий хліб – оз(и,е)мина. Його під зиму сіяли м(и,е)нулої  ос(и,е)ні (29 сл.).

 

2.Дай відповіді на запитання: (1 б)

Змінна частина слова називається…

А основою;

Б закінченням;

В префіксом.

 

3. Дай відповіді на запитання: (1 б)

Слова, що мають спільний корінь, називаються…

А синоніми;

Б спільнокориневі;

В антоніми.

 

4. Познач рядок слів, які мають спільний корінь. (1б)

А Бік, білка, білити.

Б Риба, рибалка, рибний.

В Пушок, сонечко, річечка.

 

5. З’єднай спільнокореневі слова. (2 б)

 

садочок    зелень

 

зелений     дощовик

 

дощ     садівник

 

6. Добери і запиши до поданого слова декілька споріднених слів, познач корінь. (2 б)

Казка, …, … .

 

7. Допиши речення за їх початком. (2 б)

У парку зацвіли ... … .

Вночі на небі сяяли ... … .

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Broh Sasha
    дякую за гарну роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ЛИТОВЧЕНКО АЛЛА МИХАЙЛІВНА
    Розробка якраз вчасно . Дякую.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
6099
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку