УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування. УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень)

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручників

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, ІІ семестр

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА  МОВА  (4 год на тиждень)

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручників

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1,

2019/20 н.р.

 

ІІ семестр

 

Іменник. Повторення

     65

 

Повторення знань про частини мови

66

 

Іменник. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Змінювання слів, що відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато). Тренувальні вправи

67

 

Утворення прикметників від іменників.

68

 

Діагностична робота.  Диктант

69

 

Аналіз діагностичної роботи

 

70

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за по­даним початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив»)

Дієслово. Повторення

 

71

 

Дієслово. Повторення.

72

 

Визначення дієслів у реченнях

73

 

Зв'язок дієслів з іменниками.

74

 

Зміна дієслів за часами за допомогою слів: учора, сьогодні, завтра

75

 

Діагностична робота. Діалог

76

 

Аналіз діагностичної роботи

Добір дієслів для доповнення речень

77

 

Закріплення вивченого про дієслово

78

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за пода­ним початком, кінцем і сюжетними малюнками

79

 

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. Тренувальні вправи.

80

 

Велика буква в кличках тварин. Тренувальні вправи.

81

 

Велика буква в назвах міст, сіл, річок,  вулиць, площ, майданів. Тренувальні вправи.

82

 

Діагностична робота. Диктант

83

 

Аналіз діагностичної роботи

 

Прикметник

 

84

 

Слова – назви ознак предметів. / впр.255-261

85

 

Слова – назви ознак предметів. / впр.255-261

86

 

Зв’язок прикметників з іменниками

87

 

Практичне змінювання прикметників за числами

88

 

Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом.

89

 

Слова – назви ознак, протилежні за значенням. / впр.262-269

90

 

Слова – назви ознак, близькі за значенням. / впр.270-275

91

 

Слова – назви чисел. / впр.276-284

92

 

Слова – назви чисел. / впр.276-284

93

 

Поняття про службові слова та їх роль у реченні. / впр.285-289

94

 

Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. / впр.290-296

95

 

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів

96

 

Розвиток зв’язного мовлення. Стара казка на новий лад

97

 

Повторюємо розділ «Слово»

98

 

Діагностична робота з мовної теми «Слово»

99

 

Аналіз перевірної роботи. Підсумок за темою «Слово»

Речення

 

100

 

Поняття про  речення. Розділові знаки у кінці речення. / впр.297-302

101

 

Види речень. Розповідні речення. / впр.303-308

102

 

Види речень. Питальні речення. Розділові знаки у кінці питального речення.

/ впр.309-314

103

 

Види речень. Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці спонукального речення. / впр.315-320

104

 

Головні слова в реченні. / впр.321-326

105

 

Головні слова в реченні. / впр.321-326

106

 

Види речень за інтонацією. / впр.327-332

107

 

Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні. / впр.333-338

 

108

 

Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні. / впр.333-338

 

109

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за пода­ним початком, схемами речень і серією сюжетних малюн­ків                                                                                                                                                                                          

110

 

Розвиток зв’язного мовлення. Запис казки за пода­ним початком, схемами речень і серією сюжетних малюн­ків  

111

 

Повторення і закріплення вивченого про речення. / с.121                                                                                                                                                                                       

112

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Речення»

113

 

Аналіз діагностичної роботи.

Текст

 

114

 

Текст. Особливості тексту. Заголовок. / впр.339-343

115

 

Поняття про текст. / впр.344-349

116

 

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. / впр.350-355

117

 

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. / впр.356-361

118

 

Які бувають тексти. Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання. / впр.362-369

119

 

Які бувають тексти. Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання. / впр.362-369

120

 

Які бувають тексти. Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті. / впр.370-375

121

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді за сюжетним ма­люнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати»

122

 

Повторення вивченого з теми «Текс» / с.136

123

 

Діагностична робота. Списування

124

 

Аналіз діагностичної роботи

 

Мова і мовлення

 

125

 

Мова в житті народу/ впр.376-381

126

 

Мовні і немовні знаки. Спорідненість мов / впр.382-389

127

 

Мовні і немовні знаки. Спорідненість мов / впр.382-389

128

 

Усне і писемне мовлення / впр.390-395

129

 

Сила голосу і швидкість мовлення / впр.396-400

130

 

Слова ввічливості. Звертання / впр.401-405

131

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.

132

 

Підсумкова діагностична робота. Диктант

133

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

134

 

Повторення вивченого за рік. Наша мати-пшениченька золоту сорочку тче.              / с.149, впр.406-412

135

 

Повторення вивченого за рік. Метелик – наче квіточка. / с.151, впр. 413-419                  

136

 

Повторення вивченого за рік. Свистіла вивільга в саду. / с.154, впр.420-426

137

 

Повторення вивченого за рік. Доки буде жити дух наш запорозький, доти Україна буде в світі жить! / с.156, впр.427-431

138

 

Повторення вивченого за рік. Доки буде жити дух наш запорозький, доти Україна буде в світі жить! / с.156, впр.427-431

139

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь на тему «Моя біб­ліотека»

140

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
10 травня 2020
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку