Календарно-тематичне планування. УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень)
За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.
До підручників
Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, ІІ семестр
УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень)
За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.
До підручників
Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1,
2019/20 н.р.
ІІ семестр
|
||
Іменник. Повторення |
||
65 |
|
Повторення знань про частини мови |
66 |
|
Іменник. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Змінювання слів, що відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато). Тренувальні вправи |
67 |
|
Утворення прикметників від іменників. |
68 |
|
Діагностична робота. Диктант |
69 |
|
Аналіз діагностичної роботи
|
70 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив») |
Дієслово. Повторення
|
||
71 |
|
Дієслово. Повторення. |
72 |
|
Визначення дієслів у реченнях |
73 |
|
Зв'язок дієслів з іменниками. |
74 |
|
Зміна дієслів за часами за допомогою слів: учора, сьогодні, завтра |
75 |
|
Діагностична робота. Діалог |
76 |
|
Аналіз діагностичної роботи Добір дієслів для доповнення речень |
77 |
|
Закріплення вивченого про дієслово |
78 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками |
79 |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. Тренувальні вправи. |
80 |
|
Велика буква в кличках тварин. Тренувальні вправи. |
81 |
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок, вулиць, площ, майданів. Тренувальні вправи. |
82 |
|
Діагностична робота. Диктант |
83 |
|
Аналіз діагностичної роботи
|
Прикметник
|
||
84 |
|
Слова – назви ознак предметів. / впр.255-261 |
85 |
|
Слова – назви ознак предметів. / впр.255-261 |
86 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками |
87 |
|
Практичне змінювання прикметників за числами |
88 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом. |
89 |
|
Слова – назви ознак, протилежні за значенням. / впр.262-269 |
90 |
|
Слова – назви ознак, близькі за значенням. / впр.270-275 |
91 |
|
Слова – назви чисел. / впр.276-284 |
92 |
|
Слова – назви чисел. / впр.276-284 |
93 |
|
Поняття про службові слова та їх роль у реченні. / впр.285-289 |
94 |
|
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. / впр.290-296 |
95 |
|
Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів |
96 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Стара казка на новий лад |
97 |
|
Повторюємо розділ «Слово» |
98 |
|
Діагностична робота з мовної теми «Слово» |
99 |
|
Аналіз перевірної роботи. Підсумок за темою «Слово» |
Речення
|
||
100 |
|
Поняття про речення. Розділові знаки у кінці речення. / впр.297-302 |
101 |
|
Види речень. Розповідні речення. / впр.303-308 |
102 |
|
Види речень. Питальні речення. Розділові знаки у кінці питального речення. / впр.309-314 |
103 |
|
Види речень. Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці спонукального речення. / впр.315-320 |
104 |
|
Головні слова в реченні. / впр.321-326 |
105 |
|
Головні слова в реченні. / впр.321-326 |
106 |
|
Види речень за інтонацією. / впр.327-332 |
107 |
|
Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні. / впр.333-338
|
108 |
|
Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні. / впр.333-338
|
109 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків |
110 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Запис казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків |
111 |
|
Повторення і закріплення вивченого про речення. / с.121 |
112 |
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Речення» |
113 |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
Текст
|
||
114 |
|
Текст. Особливості тексту. Заголовок. / впр.339-343 |
115 |
|
Поняття про текст. / впр.344-349 |
116 |
|
Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. / впр.350-355 |
117 |
|
Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. / впр.356-361 |
118 |
|
Які бувають тексти. Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання. / впр.362-369 |
119 |
|
Які бувають тексти. Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання. / впр.362-369 |
120 |
|
Які бувають тексти. Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті. / впр.370-375 |
121 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді за сюжетним малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати» |
122 |
|
Повторення вивченого з теми «Текс» / с.136 |
123 |
|
Діагностична робота. Списування |
124 |
|
Аналіз діагностичної роботи
|
Мова і мовлення
|
||
125 |
|
Мова в житті народу/ впр.376-381 |
126 |
|
Мовні і немовні знаки. Спорідненість мов / впр.382-389 |
127 |
|
Мовні і немовні знаки. Спорідненість мов / впр.382-389 |
128 |
|
Усне і писемне мовлення / впр.390-395 |
129 |
|
Сила голосу і швидкість мовлення / впр.396-400 |
130 |
|
Слова ввічливості. Звертання / впр.401-405 |
131 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. |
132 |
|
Підсумкова діагностична робота. Диктант |
133 |
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
134 |
|
Повторення вивченого за рік. Наша мати-пшениченька золоту сорочку тче. / с.149, впр.406-412 |
135 |
|
Повторення вивченого за рік. Метелик – наче квіточка. / с.151, впр. 413-419 |
136 |
|
Повторення вивченого за рік. Свистіла вивільга в саду. / с.154, впр.420-426 |
137 |
|
Повторення вивченого за рік. Доки буде жити дух наш запорозький, доти Україна буде в світі жить! / с.156, впр.427-431 |
138 |
|
Повторення вивченого за рік. Доки буде жити дух наш запорозький, доти Україна буде в світі жить! / с.156, впр.427-431 |
139 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь на тему «Моя бібліотека» |
140 |
|
Підсумковий урок за рік |