12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування. УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, І семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА  МОВА  (4 год на тиждень)

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручників

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1,

2019/20 н.р.

І семестр

№ п/п

Тема уроку

 

Дата

1.

Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5, впр.1-6

 

 

2.

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. с.6 – 8, впр.7-13

 

 

3.

Звуки і букви. Абетка.

Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 - 10, впр.14-19

 

 

4.

Наголос.с.10 - 11, впр.20-25

 

 

5.

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13. , впр.26-32

 

 

6.

Голосні звуки. Позначення їх буквами.с.14 – 15. , впр.33-39

 

 

7.

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18. , впр.40-46

 

 

8.

Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета.  Впр. 50

 

 

9.

Наголошені і ненаголошені звуки..с.18 – 20. , впр.47-48

 

 

10

Звуковий аналіз слів., впр. 51-52

 

 

11.

Підсумок за темою «Голосні звуки».

 

 

12.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. , впр.53-55

 

 

13.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. , впр.56-59

 

 

14.

Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний

діалог.с.23 – 25. , впр.60-66

 

 

15.

Звуки (дж), (дз), (дз), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. , впр.67-70

Перевірна робота. ДІАЛОГ.

 

 

16.

Звуки (дж), (дз), (дз), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. , впр.71-73

Перевірна робота. ДІАЛОГ.

 

 

17.

Звуки (г),  (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29. , впр.74-79

 

 

18.

Розвиток звязного мовлення.

 

 

19.

Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30. , впр.80-84

 

 

20.

Підсумок за темою «Прилосні звуки. Позначення їх буквами».

 

 

21.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 –32., впр.85-88

 

 

22.

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.32-33 , впр.89-92

 

 

23.

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33-35 , впр.93-97

 

 

24.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37. , впр.98-103

 

 

25.

Вправи на закріплення знань про мякі приголосні звуки та позначення їх мякості. Вправляння у переносі слів.

Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39. , впр.104-109

 

 

26.

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41. , впр.110-114

 

 

27.

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 - 43 , впр.115-120

Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ.

 

28.

Розвиток звязного мовлення.

 

 

29.

Поділ на склади та перенос слів з подовженими мякими приголосними звуками.с.43 – 44. , впр.121-124

 

 

30.

Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46. , впр.125-129

 

 

31.

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48. , впр.130-135

 

 

32.

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51. , впр.136-141, с.51 – Запитання і завдання для повторення

 

 

33.

Контрольна робота з мовної теми

 «ЗВУКИ  і  БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС».

 

 

34.

Аналіз контрольної роботи.

Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54. , впр.142-146

 

 

35.

Розвиток звязного мовлення. Продовження казки. , впр.147-148

 

 

36.

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56. , впр.149-154

 

 

37.

Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59. , впр.155-160

 

 

38.

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61. , впр.161-166

 

 

 

39.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. , впр.167- 171                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

40.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. , впр.172-176                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Тренувальне АУДІЮВАННЯ.

 

 

41.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

с.64 – 66. , впр.177-179

Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ.

 

 

42.

Слова – назви дій. Слова – назви предметів.

Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69. , впр.180-186

Тренувальний усний переказ.

 

 

43.

Перевірна робота. УСНИЙ  ПЕРЕКАЗ.

 

 

44.

Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72. , впр.187-194

 

 

45.

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.с.72 – 74. , впр.195-200

 

 

46.

Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням. с.75 – 77. , впр.201-207

 

 

47.

Контрольна робота: СПИСУВАННЯ.

 

 

48.

Аналіз контрольної роботи.

Розвиток звязного мовлення.

 

 

49.

Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80. , впр.208-214

 

 

50.

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82. , впр.215-221

 

 

51.

 Слова – назви предметів, близькі за значенням. с.82 – 83., впр.222-224

 

 

52.

Один предмет і багато предметів. Один – багато. с.83 – 84., впр.225-226

 

 

53.

Відмінність слів близьких за значенням  від спільнокореневих слів.

с.84 – 85. , впр.227-230

 

 

54.

Відмінність слів близьких за значенням  від спільнокореневих слів.

с.85 – 86. , впр.231-233

 

 

55.

Контрольна  робота: ДИКТАНТ.

 

 

56.

Аналіз контрольної роботи.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. с.86 – 87. , впр.234-237

 

 

 

57.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. с.88. , впр.238-240

 

 

58.

Велика буква у кличках тварин.с.89 – 90. , впр.241-247

 

 

59.

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.91 – 92. , впр.248-251

 

 

60.

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.92. , впр.252-254

 

 

61.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

62.

Контрольна робота з мовної теми «СЛОВО».

 

 

63.

Аналіз контрольної роботи.

 

 

64.

Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 травня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку