УКРАЇНСЬКА МОВА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, 2019/20 н.р. І семестр |
||
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
1. |
Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5, впр.1-6
|
|
2. |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. с.6 – 8, впр.7-13
|
|
3. |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 - 10, впр.14-19
|
|
4. |
Наголос.с.10 - 11, впр.20-25
|
|
5. |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13. , впр.26-32
|
|
6. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами.с.14 – 15. , впр.33-39
|
|
7. |
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18. , впр.40-46
|
|
8. |
Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета. Впр. 50
|
|
9. |
Наголошені і ненаголошені звуки..с.18 – 20. , впр.47-48
|
|
10 |
Звуковий аналіз слів., впр. 51-52
|
|
11. |
Підсумок за темою «Голосні звуки».
|
|
12. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. , впр.53-55
|
|
13. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. , впр.56-59
|
|
14. |
Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.с.23 – 25. , впр.60-66
|
|
15. |
Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. , впр.67-70 Перевірна робота. ДІАЛОГ.
|
|
16. |
Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. , впр.71-73 Перевірна робота. ДІАЛОГ.
|
|
17. |
Звуки (г), (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29. , впр.74-79
|
|
18. |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
19. |
Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30. , впр.80-84
|
|
20. |
Підсумок за темою «Прилосні звуки. Позначення їх буквами».
|
|
21. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 –32., впр.85-88
|
|
22. |
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.32-33 , впр.89-92
|
|
23. |
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33-35 , впр.93-97
|
|
24. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37. , впр.98-103
|
|
25. |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів. Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39. , впр.104-109
|
|
26. |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41. , впр.110-114
|
|
27. |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 - 43 , впр.115-120 Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ. |
|
28. |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
29. |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.с.43 – 44. , впр.121-124
|
|
30. |
Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46. , впр.125-129
|
|
31. |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48. , впр.130-135
|
|
32. |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51. , впр.136-141, с.51 – Запитання і завдання для повторення
|
|
33. |
Контрольна робота з мовної теми «ЗВУКИ і БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС».
|
|
34. |
Аналіз контрольної роботи. Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54. , впр.142-146
|
|
35. |
Розвиток зв’язного мовлення. Продовження казки. , впр.147-148
|
|
36. |
Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56. , впр.149-154
|
|
37. |
Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59. , впр.155-160
|
|
38. |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61. , впр.161-166
|
|
39. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. , впр.167- 171
|
|
40. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. , впр.172-176 Тренувальне АУДІЮВАННЯ.
|
|
41. |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. с.64 – 66. , впр.177-179 Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ.
|
|
42. |
Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69. , впр.180-186 Тренувальний усний переказ.
|
|
43. |
Перевірна робота. УСНИЙ ПЕРЕКАЗ.
|
|
44. |
Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72. , впр.187-194
|
|
45. |
Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.с.72 – 74. , впр.195-200
|
|
46. |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням. с.75 – 77. , впр.201-207
|
|
47. |
Контрольна робота: СПИСУВАННЯ.
|
|
48. |
Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
49. |
Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80. , впр.208-214
|
|
50. |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82. , впр.215-221
|
|
51. |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. с.82 – 83., впр.222-224
|
|
52. |
Один предмет і багато предметів. Один – багато. с.83 – 84., впр.225-226
|
|
53. |
Відмінність слів близьких за значенням від спільнокореневих слів. с.84 – 85. , впр.227-230
|
|
54. |
Відмінність слів близьких за значенням від спільнокореневих слів. с.85 – 86. , впр.231-233
|
|
55. |
Контрольна робота: ДИКТАНТ.
|
|
56. |
Аналіз контрольної роботи. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. с.86 – 87. , впр.234-237
|
|
57. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. с.88. , впр.238-240
|
|
58. |
Велика буква у кличках тварин.с.89 – 90. , впр.241-247
|
|
59. |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.91 – 92. , впр.248-251
|
|
60. |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.92. , впр.252-254
|
|
61. |
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
62. |
Контрольна робота з мовної теми «СЛОВО».
|
|
63. |
Аналіз контрольної роботи.
|
|
64. |
Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр.
|
|
1