Мета: ознайомити учнів з великою літерою П; навчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери, писати слухові диктанти; формувати навичку читання, уміння добирати заголовок до прочитаного тексту; розвивати вміння розповідати за малюнком і про події з власного життя, розгадувати кросворди; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну і громадянську компетентності; виховувати інтерес до спорту, музики. Тип уроку: комбінований урок. Освітні галузі: мовно літературна, соціальна, здоров’язбережувальна.
Фізкультхвилинка. Руки в сторону та вгору – На носочки підніміться. Підніміть голівку вгору. Й на долоньки подивіться. Руки в сторони розводим,Опускаєм плавно вниз,Присідати ми почнемо,Добре ноги розімнемо. Раз присіли – руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали. Нахил вліво – раз, два, три!Повертаємося вправо. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже й кінець. Хто ж старався – молодець !
Слуховий диктант.(Учні друкують тільки першу букву з кожного слова (велику чи малу).)Парасолька, Павлик , приїхав, Поліна, вареники, Клава, сонце, лійка, Надійка, верблюд, модний, Максимко, Василько, квітка. Самоперевірка: учитель повторює слова, діти піднімають цеглинки LEGO: велика буква – цеглинка жовтого кольору, мала буква – цеглинка зеленого кольору.
Робота над текстом букваря. Ознайомлення з буквою «ха» у слові слухали. Передбачення.- Розгляньте малюнок. Як ви гадаєте, про кого йтиметься в тексті?3) Читання тексту вчителем.4) Бесіда за змістом тексту. - Чи справдилися ваші очікування? - Хто головні герої тексту? - Чим захоплюється Поліна? - А ким – Павлик? - Що робив песик, коли Поліна грала на піаніно? - Який настрій у дітей та песика? - Чи є у вас цікаві захоплення або улюблені заняття? 5) Читання тексту ланцюжком по реченню.
Розгадування кросворда. У портфелі є хатина – 2. До зубів торкнись – готово, Ручки там живуть, і гумка, Ти почуєш спів чудовий. Клей, лінійка, кутники – ( Піаніно) Школярів помічники. (Пенал)Ношу на голові поля, 4. Є і в нас є своя хатинка – але це зовсім не земля. Зошити живуть там в лінію ( Панама) і у клітинку. ( Папка)
3. Рефлексія. Вправа «Дерево творчості»( Для проведення вправи потрібно підготувати плакат, на якому зображено дерево, картки із зображенням плода, квітки, зеленого та жовтого листочків.)«Плід» означає, що урок пройшов корисно, плідно.«Квітка» - досить непогано.«Зелений листок» – щось було, звісно, незрозуміло.«Жовтий листок» – невдалий урок.