Про матеріал
Усвідомлюємо граматичну основу речення, особливості головних членів речення, розвиваємо мовлення, пробуджуємо інтерес до ведення спостережень. Засвоєння матеріалу за дошкою miro (відкриваємо на ній презентацію).Сприймання й первинне усвідомлення матеріалу.Робота з підручником.
1.Колективне виконання завдань до вправи 1, 105.
2.Опрацювання змісту правила, с.105. Ознайомлення
учнів з умовним позначенням головних слів у речення ( – , =).
3.З’ясування суттєвих ознак головних слів у
реченні. Виконання вправ 2, с.105. 5. Робота в парах. Виконання вправи 3 (с.106) та її перевірка. Самостійна робота. Виконання
вправи 4 та завдань до неї. Ознайомлення з правилом на с.106. Складання речень учнями за схемами: – = . = –
Домашнє завдання. Вивчити правила на с.105-106. Вправа 5, с.106.