Українська мова. Перевір себе. Дослідження речення.

Про матеріал
Перевіряємо рівень сформованості практичних умінь і навичок з вивчених розділів мови. Робота в друкованому зошиті з української мови на с.43-46. Мозковий штурм. Повторення алгоритму для встановлення зв’язку слів у реченні. Опрацювання змісту твору «Хліб». Читання твору учнями мовчки, вголос. Аналіз змісту твору за запитаннями, уміщеними наприкінці тексту. Виконання письмових завдань та їх розгорнуті пояснення (2-5, с.44-46). Виконання завдань 6-7. Домашнє завдання. С.46, вправа 8. С.95-108, підручник, повторити всі правила про речення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевір себе. Дослідження речень

Номер слайду 2

Мозковий штурм. Що таке речення?Які бувають речення?Які розділові знаки ставлять наприкінці розповідних, питальних, спонукальних речень?За допомогою чого встановлюють зв’язки слів у реченні? (Розумію, можу пояснити). Як треба читати речення, наприкінці яких стоїть знак оклику?На якому слові треба говорити гучніше в питальних реченнях?Який знак ставлять наприкінці речення, якщо в ньому висловлені почуття?

Номер слайду 3

Повторення . Складання алгоритму для встановлення зв’язку слів у реченні. Щоб встановити зв’язок слів у реченні, що необхідно зробити насамперед? (Прочитати речення). Які слова маємо визначити в реченні обов’язково, щоб установити зв’язок між словами? (Головні). Далі що будемо робити? (Ставити від головних слів питання до інших слів, які з ними пов’язані). Прочитайте речення. Поставте питання: про що/кого говориться в реченні?, що робить (робив, зробив) цей предмет. Визначіть головні слова в реченні. Поставте від головного слова, яке відповідає на питання хто?/що, питання, щоб визначити інше слово, з яким воно пов’язане в реченні. Поставте від головного слова, яке відповідає на питання що робить?, питання до слів, з якими воно пов’язане за змістом. Встановіть зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні за алгоритмом дій.«У лісі шумлять високі сосни».(Що?) сосни, сосни (що роблять?) шумлять, сосни (які?) високі, шумлять (де?) у лісі.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Повідомлення теми і мети уроку. Опрацювання змісту твору «Хліб». Читання твору учнями мовчки, вголос. Аналіз змісту твору за запитаннями, уміщеними наприкінці тексту.

Номер слайду 6

Виконання письмових завдань та їх розгорнуті пояснення (2-5, с.44-46).

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Виконання завдань 6-7

Номер слайду 11

Домашнє завдання

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку