Українська мова (Контрольна робота)

Про матеріал
Завдання 1. Перекладіть текст українською мовою. Состояние, динамика и структура преступности женщин Преступность женщин отличается от преступности мужчин своими масштабами, характером преступлений и их последствиями, способами и орудиями совершения, той сферой, в которой они имеют место, ролью, которую выполняют при этом женщины, выбором жертвы преступного посягательства, влиянием на их правонарушения семейно-бытовых и сопутствующих им обстоятельств. Эти особенности связаны с исторически обусловленным местом женщины в системе общественных отношений, ее социальными ролями и функциями, ее бмологической и психологической спецификой. Разумеется, социальные условия и образ жизни, роли женщины меняются, в связи с чем меняется характер и способы их преступного поведения. Наиболее распространенными преступлениями женщин являются кражи личного, государственного и общественного имущества, хищения государственного и общественного имущества путем присвоения, растраты или злоупотребления служебным положением, обман покупателей, спекуляция, незаконное изготовление, сбыт и хранение спиртных напитков. Значительно реже женщины совершают хищения с помощью краж, грабежей, разбоев и мошенничества, а также хищения в особо крупных размерах. (Ю.М. Антонян) Завдання 2. Запишіть іменники в Родовому відмінку множини. Питання, порівняння, завдання, почуття, узбіччя, тяжіння. Провідміняйте: Нечитайло Аркадій Янович.; село Прилуки Завдання 3. Від поданих прикметників утворіть вищий і найвищий ступені порівняння. Вузький, низький, докладний, цінний, дивовижний, далекий, відповідальний, заможний. Розкрийте дужки. Поясніть правопис прислівників. До(в)подоби, на(відмінно), на(славу), з(годом), на(довго), по(одинці), високо(високо), з(краю)в край, в(ряди)годи. Запишіть прийменникові сполучення українською мовою. Прийти по делу, по истечении времени, вопреки желанию, по прибытиии, по всем правилам, поставить в пример, при любой погоде, войти в аудиторию. Завдання 4. Поставте числівники 97, 639, 1641 у Родовому, Давальному та Орудному відмінках. Запишіть цифри словами, розкриваючи дужки. 14(кілограми, апельсини), 10 (громадяни), 30 (студенти-болгари), 220 (вольти). Завдання 5. Утворіть форми ІІ особи однини та ІІІ особи множини теперішнього, майбутнього й минулого часу від інфінітивів: дбати, складатися. Завдання 6.Утворіть із поданих частин складні слова. Обґрунтуйте їх правопис, із трьома на вибір складіть речення. Високо (авторитетний, кваліфікований, освічений, поважний, якісний); загально (вживаний, державний, європейський, людський); десяти (денний, літній, річчя, кутник, поверховий); адміністративно (правовий, канцелярський, розподільчий, процесуальний). Завдання 7. Дайте тлумачення поданих термінів, користуючись тлумачним словником. Уведіть їх у речення. Інновація, інтеґрація, депортація, консолідація, конвенція, континґент. Завдання 8. Згадайте, що таке бланк документа, яке його призначення. Розгляньте бланк поданого документа. Чому підкреслені слова і словосполучення є помилковими? Виправте помилки.
Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

з навчальної дисципліни

«Українська мова за професійним спрямуванням»

 

 

 

   

 

 

Виконав

студент 1 курсу

факультету №2 ННІЗДН

за напрямком підготовки «Право»

 

 

 

 

 

Одеса 2018

Варіант № 5

Завдання 1. Перекладіть текст українською мовою.

Состояние, динамика и структура преступности женщин

Преступность женщин отличается от преступности мужчин своими масштабами, характером преступлений и их последствиями, способами и орудиями совершения, той сферой, в которой они имеют место, ролью, которую выполняют при этом женщины, выбором жертвы преступного посягательства, влиянием на их правонарушения семейно-бытовых и сопутствующих им обстоятельств. Эти особенности связаны с исторически обусловленным местом женщины в системе общественных отношений, ее социальными ролями и функциями, ее бмологической и психологической спецификой. Разумеется, социальные условия и образ жизни, роли женщины меняются, в связи с чем меняется характер и способы их преступного поведения.

Наиболее распространенными преступлениями женщин являются кражи личного, государственного и общественного имущества, хищения государственного и общественного имущества путем присвоения, растраты или злоупотребления служебным положением, обман покупателей, спекуляция, незаконное изготовление, сбыт и хранение спиртных напитков. Значительно реже женщины совершают хищения с помощью краж, грабежей, разбоев и мошенничества, а также хищения в особо крупных размерах.

(Ю.М. Антонян)

Завдання 2. Запишіть іменники в Родовому відмінку множини.

Питання, порівняння, завдання, почуття, узбіччя, тяжіння.

Провідміняйте: Нечитайло Аркадій Янович.; село Прилуки

Завдання 3. Від поданих прикметників утворіть вищий і найвищий ступені порівняння.

Вузький, низький, докладний, цінний, дивовижний, далекий, відповідальний, заможний.

Розкрийте дужки. Поясніть правопис прислівників.

До(в)подоби, на(відмінно), на(славу), з(годом), на(довго), по(одинці), високо(високо), з(краю)в край, в(ряди)годи.

Запишіть прийменникові сполучення українською мовою.

Прийти по делу, по истечении времени, вопреки желанию, по прибытиии, по всем правилам, поставить в пример, при любой погоде, войти в аудиторию.

Завдання 4. Поставте числівники 97, 639, 1641 у Родовому, Давальному та Орудному відмінках.

Запишіть цифри словами, розкриваючи дужки.

14(кілограми, апельсини), 10 (громадяни), 30 (студенти-болгари), 220 (вольти).

Завдання 5. Утворіть форми ІІ особи однини та ІІІ особи множини теперішнього, майбутнього й минулого часу від інфінітивів: дбати, складатися.

Завдання 6.Утворіть із поданих частин складні слова. Обґрунтуйте їх правопис, із трьома на вибір складіть речення.

Високо (авторитетний, кваліфікований, освічений, поважний, якісний); загально (вживаний, державний, європейський, людський); десяти (денний, літній, річчя, кутник, поверховий); адміністративно (правовий, канцелярський, розподільчий, процесуальний).

Завдання 7. Дайте тлумачення поданих термінів, користуючись тлумачним словником. Уведіть їх у речення.

Інновація, інтеґрація, депортація, консолідація, конвенція, континґент.

Завдання 8. Згадайте, що таке бланк документа, яке його призначення. Розгляньте бланк поданого документа. Чому підкреслені слова і словосполучення є помилковими? Виправте помилки.

ПРОТОКОЛ

Допиту свідка

м…….. «……..»………..199. р.

Проведено в приміщенні…………………………………..

Допит почато в……….годин…….хвилин

Закінчено в …………годин……хвилин

Слідчий……………………………………………………..

(повна назва відділу внутрішніх справ, звання, класний чин, прізвище)

з дотриманням вимог ст. ст. 128, 167, 170 КПКУ допитав по кримінальній справі №………….., як свідка…………………….

1. Прізвище, ім'я та по батькові………………………..

1. Рік і місце народження…………………………………

1. Місце народження………………………………….

1. Національність…………………………………….

1. Громадянство…………………………………..

1. Партійність………………………………………

1. Освіта…………………………………………..

1. Родинний стан…………………………………

1. Місце роботи і посада, яку обіймає

1. Місце проживання……………………

1. Судимість………………….

1. В яких стосунках з підозрюваним ( обвинуваченим ) і потерпілим……………………………………

У відповідності з ст. 70 КПКУ мені роз'ясненені обов'язки свідка і попереджено про відповідальність за ст. 179 КК України за відмову або ухилення від дачі показів та за ст. 178 КК України за дачу завідомо неправдивих показів.

……………………………….(підпис свідка)

На пропозицію дати покази по всім відомим мені обставинах пояснюю:……………………

………………………………

………………………………….

…………………………………

Протокол прочитаний вголос. Зі слів свідка записаний правильно.

Свідок ………………….( підпис )

Допитав слідчий ………………….( підпис )

 

 

 

 

1. Перекладіть текст українською мовою.

Состояние, динамика и структура преступности женщин.

Преступность женщин отличается от преступности мужчин своими масштабами, характером преступлений и их последствиями, способами и орудиями совершения, той сферой, в которой они имеют место, ролью, которую выполняют при этом женщины, выбором жертвы преступного посягательства, влиянием на их правонарушения семейно-бытовых и сопутствующих им обстоятельств. Эти особенности связаны с исторически обусловленным местом женщины в системе общественных отношений, ее социальными ролями и функциями, ее бмологической и психологической спецификой. Разумеется, социальные условия и образ жизни, роли женщины меняются, в связи с чем меняется характер и способы их преступного поведения.

Наиболее распространенными преступлениями женщин являются кражи личного, государственного и общественного имущества, хищения государственного и общественного имущества путем присвоения, растраты или злоупотребления служебным положением, обман покупателей, спекуляция, незаконное изготовление, сбыт и хранение спиртных напитков. Значительно реже женщины совершают хищения с помощью краж, грабежей, разбоев и мошенничества, а также хищения в особо крупных размерах.

(Ю.М. Антонян)

 

Стан, динаміка і структура злочинності жінок

 Злочинність жінок відрізняється від злочинності чоловіків своїми масштабами, характером злочинності і їх наслідками, способами і знаряддям вчинення, той сферою, в котрій вони мають місце, роллю, яку виконують при цьому жінки, вибором жертви злочинного посягання, впливом на їх правопорушення сімейно-побутових і супутніх їм обставин. Ці особливості пов'язані з історично зумовленим місцем жінки в системі суспільних відносин, її соціальними ролями і функціями, її біологічною і психологічною специфікою. Зрозуміло, соціальні умови і спосіб життя, ролі жінки змінюються, в зв'язку з чим змінюється характер і способи їх злочинної поведінки.

 Найбільш поширеними злочинами жінок є крадіжки особистого, державного і громадського майна, розкрадання державного і громадського майна шляхом привласнення, розтрати або зловживання службовим становищем, обман покупців, спекуляція, незаконне виготовлення, збут і зберігання спиртних напоїв. Значно рідше жінки роблять розкрадання за допомогою крадіжок, грабежів, розбоїв і шахрайства, а також розкрадання в особливо великих розмірах.

(Ю.М. Антонян)

 

 Завдання 2. Запишіть іменники в Родовому відмінку множини.

Питання, порівняння, завдання, почуття, узбіччя, тяжіння.

Провідміняйте: Нечитайло Аркадій Янович.; село Прилуки

 

питання – питань;

порівняння – порівнянь;

завдання – завдань;

почуття – почуттів;

узбіччя – узбічь;

тяжіння – тяжінь.

 

 

 

 

Завдання 3. Від поданих прикметників утворіть вищий і найвищий ступені порівняння.

Вузький, низький, докладний, цінний, дивовижний, далекий, відповідальний, заможний.

Розкрийте дужки. Поясніть правопис прислівників.

До(в)подоби, на(відмінно), на(славу), з(годом), на(довго), по(одинці), високо(високо), з(краю)в край, в(ряди)годи.

Запишіть прийменникові сполучення українською мовою.

Прийти по делу, по истечении времени, вопреки желанию, по прибытиии, по всем правилам, поставить в пример, при любой погоде, войти в аудиторию.

 

Більш вузький, більш низький, більш докладний, більш цінний, більш дивовижний, більш далекий.

Найбільш вузький, найбільш низький, найбільш докладний, найбільш цінний, найбільш дивовижний, найбільш далекий. 

До вподоби, на відмінно, на славу, згодом, на довго, поодинці,
високо-високо, з краю в край, вряди годин.

Через дифіз пишуться прислівники, в яких повторюються слова або корені (без службових слів або із службовими словами між ними).

Окремо пишуться  прислівникові сполучення, утворені від іменника з прийменником та прислівникові сполучення, де повторюються основи, між якими стоїть прийменник, сполучення, утворені поєднанням слова в називному відмінку зі словом в орудному відмінку.

Разом пишуться прислівники, утворені сполученням прийменника з іменником, займенником, прикметником, числівником, прислівником також прислівники, утворені від підрядних словосполучень.

Прийти у справі, після закінчення часу, всупереч бажанню, по прибуттю, за всіма правилами, поставити в приклад, при будь-якій погоді, увійти в аудиторію.

Завдання 4. Поставте числівники  97, 639, 1641 у Родовому, Давальному та Орудному відмінках.

Запишіть цифри словами, розкриваючи дужки.

14(кілограми, апельсини), 10 (громадяни), 30 (студенти-болгари), 220 (вольти).

 Родовому: дев’яносто семи, шістсот тридцяти дев’яти, тисяча шістсот сорок одного;

 Давальному: дев’яносто семи, шістсот тридцяти дев’ятьом, тисяча шістсот сорока одному.

Орудному: дев’яносто семи, шістсот тридцяттю дев’ятьма, тисяча шістсот сорока одним.

Чотирнадцять кілограм апельсинів, десять громадян, тридцять студентів болгар, двісті двадцять вольт.  

 

Завдання 5. Утворіть форми ІІ особи однини та ІІІ особи множини теперішнього, майбутнього й минулого часу від інфінітивів: дбати, складатися.

Теперішній:

ти дбаєш – вони дбають;               

ти складаєшся – вони складаються.

Майбутній:

ти дбатимеш – вони дбатимуть;

ти складатимешся – вони складатимуться.

Минулий:

ти дбав – вони дбали;

ти складався – вони складалися.

 

Завдання 6.Утворіть із поданих частин складні слова. Обґрунтуйте їх правопис, із трьома на вибір складіть речення.

Високо (авторитетний, кваліфікований, освічений, поважний, якісний); загально (вживаний, державний, європейський, людський); десяти (денний, літній, річчя, кутник, поверховий); адміністративно (правовий, канцелярський, розподільчий, процесуальний).

Високоавторитетний, висококваліфікований, високоосвічений, високоповажний, високоякісний, загальновживаний, загальнодержавний, загальноєвропейський, загальнолюдський, десятиденний, десятилітній, десятиріччя, десятикутний, десятиповерховий - ми утворили складні слова коли перша частина складного слова — прикметник, то сполучним звуком виступає о.

Адміністративно-правовий, адміністративно-канцелярський, адміністративно-розподільчий, адміністративно-процесуальний – ми утворили ці складні слова без сполучного звука – шляхом безпосереднього приєднання основи до основи. При цьому перша основа може закінчуватися, і пишемо через дефіс.

Висококваліфікований та високоосвічений адвокат виграв справу свого підзахисного, якому загрожував десятилітній строк за вбивство з необережності під час самозахисту.

 

Завдання 7. Дайте тлумачення поданих термінів, користуючись тлумачним словником. Уведіть їх у речення.

Інновація, інтеґрація, депортація, консолідація, конвенція, континґент.

 

Інновація - це ідея, новітній продукт в галузі техніки, технології, організації праці, управління, а також у інших сферах наукової та соціальної діяльності, засноване на використанні досягнень науки і передового досвіду, є кінцевим результатом.

Інтеґрація – це поєднання, взаємопроникнення. Це процес об'єднання будь-яких елементів (частин) в одне ціле. Процес взаємо-зближення й утворення взаємозв'язків; згуртування, об'єднання політичних, економічних, державних і громадських структур в рамках регіону, країни, світу.

Депортація – це примусове переселення, вигнання чи висилка з постійного місця проживання або з держави окремих осіб чи народів. Застосовується як засіб карного чи адміністративного покарання.

Консолідація – це форма систематизації законодавства через зведення у єдиний нормативно-правовий акт декількох актів, що регулюють певну сферу суспільних відносин без зміни їх змісту.

Конвенція – це  різновид міжнародного договору. Конкретні ознаки, за якими той чи інший договір слід називати конвенцією, виділити важко. Швидше можна вести мову про традиції називати договори певного типу чи змісту конвенціями.

Континґент – це сукупність людей, що становлять подібну з певного погляду групу; склад осіб певної категорії. 

 

В команди яка готувалась до виставки інновацій в  галузі технологій, здійснилась перепалка під час чого капітану довелось провести інтеграцію для її усунення.

На засіданні представників ООН та представників України була проведена консолідація після якої була підписано конвенція про права дитини.

Поліцейськими під час перевірки відповідного контингенту на вулиці який потребував підвищеного рівня нагляду в результаті перевірки документів було виявлено, що дана особа є громадянином другої країни в якої закінчилась віза, в результаті чого цю особу було депортовано до свої країни.

 

 

Завдання 8. Згадайте, що таке бланк документа, яке його призначення. Розгляньте бланк поданого документа. Чому підкреслені слова і словосполучення є помилковими? Виправте помилки.

ПРОТОКОЛ

Допиту свідка

м…….. «……..»………..199. р.

Проведено в приміщенні…………………………………..

Допит почато в……….годин…….хвилин

Закінчено в …………годин……хвилин

Слідчий……………………………………………………..

(повна назва відділу внутрішніх справ, звання, класний чин, прізвище)

з дотриманням вимог ст. ст. 128, 167, 170 КПКУ допитав по кримінальній справі №………….., як свідка…………………….

1. Прізвище, ім'я та по батькові………………………..

1. Рік і місце народження…………………………………

1. Місце народження………………………………….

1. Національність…………………………………….

1. Громадянство…………………………………..

1. Партійність………………………………………

1. Освіта…………………………………………..

1. Родинний стан…………………………………

1. Місце роботи і посада, яку обіймає

1. Місце проживання……………………

1. Судимість………………….

1. В яких стосунках з підозрюваним ( обвинуваченим ) і потерпілим……………………………………

У відповідності з ст. 70 КПКУ мені роз'ясненені обов'язки свідка і попереджено про відповідальність за ст. 179 КК України за відмову або ухилення від дачі показів та за ст. 178 КК України за дачу завідомо неправдивих показів.

……………………………….(підпис свідка)

На пропозицію дати покази по всім відомим мені обставинах пояснюю:……………………

………………………………

………………………………….

…………………………………

Протокол прочитаний вголос. Зі слів свідка записаний правильно.

Свідок ………………….( підпис )

Допитав слідчий ………………….( підпис )

 

Бланк документа – це  стандартний apкуш паперу з відтвореною на ньому постійною інформацією документа й місцем, залишеним для змінної. Який призначений для подальшого заповнення та внесення записів у відведені місця від руки або машинним способом.

Слова і словосполучення є помилковими тому, що вони були сформульовані неправильно. Крім того він відрізняється від пунктів які повинні бути прописані в протоколі допиту свідка згідно статті 170 кримінально-процесуальному кодексі України.

 

ПРОТОКОЛ

Допиту свідка

м…….. «……..»………..199. р.

Здійснено в приміщенні…………………………………..

Допит свідка розпочато в……….годин…….хвилин

Закінчено в …………годин……хвилин

Слідчий……………………………………………………..

(повна назва відділу внутрішніх справ, звання, класний чин, прізвище)

з дотриманням вимог ст. ст. 128, 167, 170 КПК України допитав в кримінальній справі №………….., як свідка…………………….

1. Прізвище, ім'я та по батькові………………………..

1. Рік і місце народження…………………………………

1. Місце народження………………………………….

1. Національність…………………………………….

1. Громадянство…………………………………..

1. Партійність………………………………………

1. Освіта…………………………………………..

1. Родинний стан…………………………………

1. Місце роботи, посада, рід занять

1. Місце проживання……………………

1. Судимість………………….

1. В яких стосунках з підозрюваним ( обвинуваченим ) і потерпілим……………………………………

Згідно з ст. 70 КПК України мені роз'яснено обов'язки свідка і попереджено про відповідальність за ст. 179 КК України за відмову або ухилення від дачі показань та за ст. 178 КК України за відомо неправдивих показань.

……………………………….(підпис свідка)

На пропозицію дати показання по усіх відомих мені обставинах пояснюю:……………………

………………………………

………………………………….

…………………………………

Протокол прочитано вголос. Зі слів свідка записано правильно.

Свідок ………………….( підпис )

Допитав слідчий ………………….( підпис )

 

docx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку